Bukselommer.
Hvorfor kan man ikke opfinde nogle bukselommer, der ikke går hul i i løbet af kort tid?
| overspilning |
| hvad hedder sangen? |
| Spamfilter |
| Fidibus/De frie købmænd |
| Basim sang-tekst? HJÆÆÆLP! |
| ´Titel |
| Titel på sang |
| Trekløveret : Alex Martin Joacim |
| Hvad nu? SOLredaktion |
| Hvad er din mest brugte tast? |