9tilføjet af

bliver 2007 det værste år i nyere tid

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5742348.html
har han ret????
har al-qaeda eller en anden gruppe brugt de sidste 6 år på at planlægge et virkelig stort angreb i usa eller EU.

I modsætning til en arabisk herre..
som har spået at det vil gå meget, meget bedre i mellem østen.. i 2007...
vi taler om en mand som spåer den 31. december hvert år..
jeg har fulgt ham på tv de seneste 4 år. hvor han fortæller om 20 katastrofale ting i løbet af året..

de 80 ting han til sammen har set der vil ske i verden fra 2001 til 2004
er alle sket biortset fra 6 ting.
men d. 31 dec 2005 ville han ikke fortælle om de ting han havde set.. ville ske pågrund af drabet på den libanesiske premier minister rafik hariri... han var nemlig blevet truet og han havde selv fået det dårligt, fordi han selv havde set det for sig..eller Spået eller hvad i ville kalde det..
men han har nu oprettet en hjemmeside hvor han skriver om nogle af de ting som han ser..
den er først klar til feb sagde han..

jeg ved ikke lige havd den hedder men det kan jeg finde ud af..

vi har her to herre som siger hvert sit..
hvem skal man stole på??
for høre man på amerikaneren... så kan der jo ikke blive frem i mellemøsten, hvis nogle islamister udførre et gigantisk andgreb i usa eller eu...
tilføjet af

er vi alle

vi er selv en del af historien og vi er selv med til at skabe historien.
I stdet for at sidde og stirre i en sort krystalkugle, sku du hellere GØRE NOGET for at forbedre situationen - række hånden ud mod en "fjende", tage initiativ til dialog, overveje dine egne faste holdninger og verdenssyn...
Så bliver 2007 måske lidt bedre end 2006 - ?
tænk hvis alle ignorerede krig og uvenskab lige så meget som de ignorerer at DE SELV er med til at forurene -❓så var der sgu ikke mange ledere der ku få folk til at slås for sig...
;-)
tilføjet af

ja klimaforandringer

dejligt.fri for sne.
tilføjet af

Nu har tjent

kassen (90.000) på at få idioterne i danmarks-radio til at tro de kan holde op med at ryge ved hjælp af magnetisk vand, så vil jeg også gerne lige komme med en spådom (gratis). Her kommer den: Den 29/2-2007 vil solen ikke vise sig. (Den på himlen).
Spåkonen
tilføjet af

WOW!!!!

;-)
det vil jeg holde øje med!
;-)
rart med lidt humor!
tilføjet af

i skal tro illuminati-nyheder...

de giver jer information...
propaganda-mind control...
tilføjet af

klima teori=sci-fi...

..de lyver..
klima fejler ingenting.
tilføjet af

En ting kan

Vi være sikre på, der vil ikke komme et angreb i Danmark, for et sådan skal udføres i enten København-Århus-Ålborg-Eller Odense og et angreb vil kun slå deres egen ihjel
tilføjet af

De er vel flygtet fordi de lige præcis ikke er "deres egne"

så den er sikkert god nok - alternativt: Flyt til Gellerup eller Vollsmose, det bliver de sikreste steder så.
tilføjet af

du er kvik

tror du ikke de folk der vil gøre der er ret liglade med at der bor muslimer der..
se bare i Irak Tyriet Pakistan Afghanistan Libabon Egypten Jordan osv..
de er alle nogle muslimske lande men de er alligevel været udsat for det..
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.