1tilføjet af

Beverly Hills 90210... Grrrr!!

Godt gået, TV2 - sgu rart at se at i endelig forstår at forny Jer...
- ikke noget med på sædvanlig måde at snige en femten-tyve år gammel film for sjette gang - eller vise en lille dåselatter-serie på skide 22 afsnit, for 4. gang - heller ikke noget noget så uskyldigt som at køre 'Mash' for 187. gang.....
- NÆH, I tager stille og roligt - uden nogen som helst skam i livet - og smider 8000 afsnit Beverly Hills lige i fjæset på os forsvarsløse seere - hvem i helvede tror I seriøst der gider at se på den serie, for gud ved hvilken gang?
I forvejen er de fleste seere snart ved at brække sig over at skulle trækkes med 'Venner'- 'Baywatch'- 'Alf'- 'Cosby'- 'Vi bliver i familien'- 'Lille Doktor på prærien' - og andet amerikansk B-snot..!
Og JA! - jeg kan bare finde knappen og slukke for lortet - men jeg bor desværre et sted hvor minimum YouSee's lille 'pakke' er trukket ned over min - i forvejen slatne - tegnebog...
Jeg betaler tusinder af kroner for at KUNNE se det samme og det samme lort igen og igen!
Jeg drømmer om at hugge hovedet af Søren Ryge med en brændeøkse, jeg fantaserer om at kvæle hende der Heick-datteren med mine havehandsker, jeg går med konstante lyster til at banke Anna Pihl med hendes #&=@/+¤ genbrugs-knippel.....!
- tror sgu bare jeg - som sædvanligt - går på 'Den Gyldne Påfugl' i aften og drikker mig i hegnet...😖
(Mon YouSee giver et tilskud til min klodsregning?)......
tilføjet af

surt show moster

jeg er squ glad for at det er kommet tilbage, og det er den nye generation nok også! og Venner, det er ogå noget som alle skal se! bare fordi du allerede har set det, skal andre,yngre personer squ også have chancen!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.