banan
banan skulle være godt... men i små eller store mængder? modne eller lidt grønne? hvordan og hvor ledes...
det ene gir hård mave...det andet blød??
det ene gir hård mave...det andet blød??
| Sushi |
| Lyngele |
| kage krise;o) |
| forret med røget dyrekølle |
| Kan man grille en gås? |
| Jelle |
| Kan du grille? |
| Osse Buco med rødvin? |
| Hulk!! Ikke mere kattefrikadeller!! |
| Opskrift til boller i Kaje? |
| Markedsføringschefens allerførste arbejdsdag |
| Quistions, flere gange har jeg oplevet at |
| jobnet |
| Kan du engelsk.??? |
| Kan du Tysk.??? |
| Michael Jackson Fan?? |
| Ingen global |
| Sol |
| Synes |
| mangler en vits |