7tilføjet af

Arbejde på et krydstogtskib - HJÆLP 10.12 2009

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at arbejde på et krydstogtskib når jeg bliver student her til sommer, bare i et halvt års tid.
Er der nogen der har erfaringer med dette, eller evt. ved hvordan man søger, hvor man søger osv?
Herudover ville jeg gerne vide, hvad man fx kan søge som,
og om hvordan jobbet på et skib er?
Tak på forhånd
tilføjet af

krydstogtskib

du kan prøve dfds-stena line de bruger folk om sommeren ved jeg.det skal du nok prøve det først.krydstogt skibe er der ikke noget af her i danmark de kommer fra andre lande såå det er bare mit bud..😉
tilføjet af

,...

Ja det var nu også krydstogtskibe i Caribien jeg gerne ville på :)
tilføjet af

jeg ved...

...de søger personale på esbjerg/fanø overfarten - var det noget ?
tilføjet af

ps:

forresten tror jeg ikke rigtig på der er mulighed for at arbejde på et krydstogtskib i caribien - der er der ca 11 millioner andre der vil.
har du et specielt talent vil der nok være større chancer for ansættelse
tilføjet af

nej,

Jeg vil ned omkring de Caribiske øer :)
tilføjet af

Det kommer du ikke til

- dels pga. af din alder og dels fordi krydstogtsskibe bruger kun uddannet personale. Selv rengøringspersonalet har gennemgået diverse hygiejnekurser, kurser i første hjælp, m.m.
Så indtil du får en uddannelse et rederi kan bruge, må du nøjes med at drømme.
tilføjet af

Det passer da ikke Miss M

Sikke noget vås.
Størstedelen af besætningen er ikke uddannet.
Dog skal man som udgangspunkt vide at hvis man søger job ved krydstogt selskaber så bestemmer man ikke selv hvor man kommer hen.
Det betyder du kan havne i Caribien, Alaska, Asien, Middelhavet osv.
Desuden er det svært at komme ind - men umuligt er det ikke!
Har selv haft en kontrakt og afventer den næste, derfor kan jeg tale af erfaring.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.