55tilføjet af

9,50-Kr i porto ?.

Jeg vil starte med at takke for brevet, som har kostet 9,50-Kr i porto?.
9,50-Kr for at sende mig et brev om at jeg vil DØ!.
Altså hvis jeg ikke lukker min profil på SOLEN!?.
Hvad i helvedet bilder du dig ind, er du syg i ROEN.
Som en i helvedet, ingen kan true mig til noget.
Og slet ikke ved at prøve at true mig med at du vil slå mig ihjel.
9,50-Kr med stempel på fra posthuset og dine fingeraftryk på brevet.
Er du helt malplaceret lige oven i hovedet, eller leger du bare en "norsk fjeldabe"/Denverabe.
Du er jo SYG mand.
Og til alle andre, Inc. ham IDIOTEN der patu skal lægge min adresse Ovs. ud på nettet, så selv den største IDIOT kan skrive til mig, TAK, det er din skyld, hvis der sker noget, TÆNK over den.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Hvordan forsvarer man sig mod det ?

Desværre kan jeg ikke hjælpe med at forsvare dig mod den slags idioter, hvor gerne jeg end ville.
Der vil altid være tåber, der "hører stemmer" og som "har ret". De er ude af stand til at acceptere, at andre kan have en anden mening end de selv har. De er ikke nødvendigvis dumme i almindelig forstand, de mangler bare det ene øje, der skulle sætte dem i stand til at se ting i perspektiv.
Nu har jeg svært ved at se, hvorfor nogen skulle true dig på livet, for mig at se har du en stemme, der er værd at høre i dagens Danmark. Ikke sådan at forstå at jeg er enig med dig i alting, det er jeg bestemt ikke, men en eventuel uenighed vil jeg gerne argumentere imod - jeg ser mig ikke så fattig i ånden, at jeg nogensinde ville forsøge at true mig ud af det.
tilføjet af

9,50-Kr i porto ?.

Og til alle andre, Inc. ham IDIOTEN der patu skal lægge min adresse Ovs. ud på nettet, så selv den største IDIOT kan skrive til mig, TAK, det er din skyld, hvis der sker noget, TÆNK over den.

Jeg så det med stor rød skrift i en tråd, og vi ved jo hvem det er, XXXXXX med nye nicks hele tiden.
Hans indlæg blev hurtigt slettet, men på internettet er hurtighed ingen hindring for udnyttelse.
tilføjet af

Tak, Nona13.

Det mener jeg også, men selvfølgeligt er der "syge" mennesker i alle lande, jeg ved jeg tit provoker, men det er med vilje, ikke for at lave ballade, men for at prøve at bringe et emne op.
Men ligefrem at true med at slå andre ihjel, så er man godt-nok lidt langt ude.
Jeg har kontaktet kriminalpolitiet, selvfølgeligt, ikke at jeg er bange, men princippet i det.
Men, det går jo nok, det skal jo gå.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

9,50-Kr i porto ?.

Lad endelig være med, at røre for meget ved brevet. Put det evt i en frysepose, og aflever det så til politiet.
Du skal endelig ikke lade dig skramme af sådan et fjols, hvilket jeg også kan forstå du ikke gør.
Det er noget svineri, at en bestemt person altid lægger din adresse og telefonnumre ud her på SOL.
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Ja!, så nu er der en til, der vil prøve at slå.

Mig ihjel?, så er det bare lige, om det gamle ordsprog virker, "alle gode gange 3", for de sidste 2 gange er det mislykkedes, altså i virkeligheden er det 4`de gang.
Men nu må vi se, jeg har efterhånden så ondt, at det kun kan være en lettelse [(:] .
Spøg til side, men sikke noget LALA at komme med, små sko, små hjerner.
Men, hører du ikke fra mig, så var du en god debattør 😉.
For et er sikkert, jeg LUKKER ikke min profil.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

9,50-Kr i porto ?.

Ret skørt.
Har nogen seriøst brugt 9,50 og en kuvert og tid på at skrive dig papirspost med et dødsønske ;)
Hvis man skal begå noget kriminelt så er det satme dumt endda at skrive det ned ;)
Men håb ikke på for meget hjælp fra politiet. De har kun tid til bankrøverier og narko-pushere...
tilføjet af

9,50-Kr i porto ?.

Hvis man lynhurtigt løber især de politiske debatter igennem her på sol.dk er altså noget naivt og godtroende at udlevere sin adresse til nogen som helst her på sol.
Dagligdagens aggressioner har frit spil og mange benytter sig derfor af det.
Had, racisme, og ondskab lever desværre i bedste velgående.
Ønsker dig det bedste.
tilføjet af

Og det mest latterlige er.

Det er 2 frimærker på hver 4,75-Kr, også kommer det mest sindssyge, de er med nationalmuseets motiv på ?, gid vide om der er tale om en "nationalist" ?, de sataner kan jo godt være farlige 😉 , der var en i norge, og en i Denver, nu får Lolland måske også en 😃 , deres reklamer er lidt syge.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Og det mest latterlige er.

Poul, jeg har som passiv bruger at Solen sjældent været enig med dig, når jeg har læst dine indlæg, men det betyder som sådan ikke noget.
Bliv endelig på Solen! Farverige personer som dig, kan man ikke få for mange af. Du er en af de personer der gør Solen interessant. Et eller andet sted tror jeg faktisk, du er ægte, og ikke bare en troll, der desværre flokkes på nettet i stor stil.
Du har min fulde opbakning.
tilføjet af

Og det mest latterlige er.

pouljoergensen skriver:
Det er 2 frimærker på hver 4,75-Kr, også kommer det mest sindssyge, de er med nationalmuseets motiv på ?, gid vide om der er tale om en "nationalist" ?, de sataner kan jo godt være farlige

Han har vel bare brugt et gammelt frimærkehæfte, og for ikke at underfrankere har han brugt 2 stk.
Det har jeg også gjort med frimærker til "gammel pris", totalt uden betydning når det er en jobansøgning idet man får differencen igen 100.000 gange hvis man får jobbet 😃 [f]
tilføjet af

9,50-Kr i porto ?.

Nu er jeg jo ikke kriminalbetjent, men tror det er meget sjældent, virkelige dræbere sådan advarer på forhånd i hadske breve. Dem, der skriver sådan noget, er jo bang i kysen og som eksempler med breve til kendte politikere viser, er det ofte "bralder" fra en betændt hjerne. Du kan sikkert slappe af - men jeg ville også have meldt det.
Som fraflyttet Danmark 1/7 2010 - til for få uger siden, er jeg ikke ajour med dine meninger - er de virkelig årsagen til truslen? Under alle omstændigheder, tror jeg PWMHA har ret i, at man ikke bør udlevere adresse/tlf.nr. til andre end sol's adm. Dér kan man så sige, din ubehagelige oplevelse advarer os andre mod det.
PS Som mangeårig læserbrevskribent i et par aviser, har jeg en enkelt gang modtaget et "træls" brev, men alligevel harmløst. Det indeholdt ingen konkret trussel.
tilføjet af

Og det mest latterlige er.

Det er 2 frimærker på hver 4,75-Kr, også kommer det mest sindssyge, de er med nationalmuseets motiv på ?, gid vide om der er tale om en "nationalist" ?, de sataner kan jo godt være farlige 😉 , der var en i norge, og en i Denver, nu får Lolland måske også en 😃 , deres reklamer er lidt syge.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Hvad får dig til at tro, at ham fra Denver var nationalist, når medierne mig bekendt giver udtryk for at han var inspireret af Jokeren. 😖
tilføjet af

Du har ret PWMHA.

Lidt sørgeligt, at nogen tror at magt er lig med retfærdighed, men sådanne er verden jo snart blevet.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Tak The Engineer

Og ja jo, jeg er virkeligt mig, og ham der patu skal lægge min adresse og Tlf:nr ud, han ved det også, OK, det er så første gang jeg har fået en negativ reaktion på at min navn Osv er lagt ud på solen, men så har jeg også prøvet det.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

JOKKEREN?.

Nu må du lige pause engang, det er utryggeligt sagt at han slet ikke havde noget med den film at gøre, at en eller anden "borgermester" i en eller anden by, kommer med en DUM bemærkning, også at du tager den for gode varre, det er op til dig selv.
Hans motiv var det samme som den norskefjeldabe havde, DE RØDE KOMMER, også slår man bare nogle ihjel, for det er så helvedets politisk korekt, i deres tro.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

JOKKEREN?.

Nu må du lige pause engang, det er utryggeligt sagt at han slet ikke havde noget med den film at gøre, at en eller anden "borgermester" i en eller anden by, kommer med en DUM bemærkning, også at du tager den for gode varre, det er op til dig selv.
Hans motiv var det samme som den norskefjeldabe havde, DE RØDE KOMMER, også slår man bare nogle ihjel, for det er så helvedets politisk korekt, i deres tro.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Det er nu ikke noget jeg har fra en eller anden borgmester, men noget min bedre halvdel kom med da hun så på tv hvad der var sket, og hun kan vel have ligeså ret i sin formodning som du kan. 😉
tilføjet af

JOKKEREN?.

Hans motiv kan vi jo gætte om fra nu af til verdens ende. Ingen af os ved det.
tilføjet af

Det er altså ikke mig.

Der har lagt min adresse og Tlf:nr ud i SOLEN, men vedkommene kommer sgu nok til at skulle forklare "nogen" et eller andet nu, for det at de lagde min adresse og Tlf:nr ud, ja det "gad" 1448" ikke rigtigt at gøre noget ved, men NU!.
Nu har en eller anden skriftligt truet med at ville slå mig ihjel, Pga, "en eller anden" har lagt min adresse Osv. ud på SOLEN.
Og jeg har forklaret 1448, at det nok er en og samme person, så nu er det pludseligt meget alvorligt, man må altså ikke bare drøne rundt og slå folk ihjel 😃 .
Og slet ikke folk som mig [(:] , ja jo, jeg tager "pis" på det, men truslen er sgu god-nok, og man ved jo aldrig, om der er tale om en rigtig syg person, syg er personen, men om han også er rigtig syg, det ved man jo ikke.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Ja det så jeg også, men.

Jeg hørte det færdigt, det var borgermesteren i New York der havde udtalt sig til politimesteren i New York, som så udtalte sig til pressen, og han henviste til politimesteren i Denver, men politimesteren i Denver benægtede at havde talt med både borgermesteren eller politi Chefen i New York, og at gerningsmanden overhovedet ikke lignede JOKKEREN.
Altså fik du en halv vind af din "bedre halvdel" 😃 , men hvem har ikke prøvet det 😖 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Det er rigtigt, men!, mon ikke.

Det skyldes usa nye sundhedsretform ?, mon ikke den var lidt for "rød" for ham, han mistede jo sin indtægtsmuligheder, han var jo i uddannelse som læge, også er vi tilbage til det der skete i norge, jeg er bange for det er sådanne noget der ligger bag det, men OK, igen kun et gæt.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Ja det så jeg også, men.

tilføjet af

OV for pokker!.

Nu når 1448 så er færdige med at passe på KW 😃 , så kan de jo komme her ned, og passe på mig 😉 .
SOLEN er da minst lige så betydningsfuld som ekstrabladet 😉 , og ytringsfriheden er da minst lige så betydningsfuld på SOLEN som på ekstrabladet, nemmelig, at I bare ved det.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Det er rigtigt, men!, mon ikke.

Så du siger, at i et land med offentlig sygesikring får læger ingen løn?

Da ingen af os var til stede, har vi ingen forudsætninger for at gætte på et motiv. Husk på Breviksagen. Først troede man jo at det var islamistiske terrorister og ikke en nationalistisk nordmand.
tilføjet af

Ja det så jeg også, men.

Jeg hørte det færdigt, det var borgermesteren i New York der havde udtalt sig til politimesteren i New York, som så udtalte sig til pressen, og han henviste til politimesteren i Denver, men politimesteren i Denver benægtede at havde talt med både borgermesteren eller politi Chefen i New York, og at gerningsmanden overhovedet ikke lignede JOKKEREN.
Altså fik du en halv vind af din "bedre halvdel" 😃 , men hvem har ikke prøvet det 😖 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Det du kalder en halv vind, kalder jeg det bedste bud på hvad der skete, og så er der måske en del skjult humor fra hendes side, da hun er osende ligeglad med hvad der foregår i Amerika, hvilket måske skyldes hun har nok at slås med selv, blandt andet mig. 😉
tilføjet af

Kære, The Engineer.

Jehova har næsten 1-million gange skrevet at jorden gik under i morgen, vi er her endnu?.
Forstå mig ret, "df"èrne kan også finde noget fra en eller anden avis som skriver det de vil høre, jeg siger kun hvad jeg hørte i TV direkte, fra Denver og Denvers politi Chef, og han nægtede at gerningsmanden lignede JOKKEREN, og han havde altså set ham, persontligt.
Pressen skal jo sælge aviser.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Nej og atter nej!.

Man troede ikke først der var tale om et muslimsk terrorangreb, det var kun "df"èren/forever der skrev det, her i debatten, hvilket jeg straks nægtede at tro på, hvilket du kan gå tilbage og læse her på debatten.
Og jo, selvfølgeligt får læger i det offentlige sundhedsvæsen løn, men slet ikke nær det samme som de gør i det private, hvorfor tror du da ellers at lægerene altid kommer med en henvisning så langt ude i fremtiden, at man er under behandlingsgarantien?, hvor du bliver henvist til en privatklinik, hvor den samme læge skal tage sig af dig, der koster det bare det doble.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

God form for humor.

😉 .
Ja mig raver det faktisk også en høstblomst, bare de slår ihjel i andre lande, og ikke her på Lolland, og slet ikke MIG 🙁 , for kommer det der til, så kan det godt være jeg begynder at tage det LIDT personligt 😃 , men sådanne er "sjover" er nok nemre at takle end tryg er.
Og oven på det med tryg, så er dette barnemad, ikke at det er galt nok, at han sådanne vil slå mig ihjel, men, nu må vi så se hvad der sker, jeg har efterhånden prøvet så meget, så!.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

God form for humor.

😉 .
Ja mig raver det faktisk også en høstblomst, bare de slår ihjel i andre lande, og ikke her på Lolland, og slet ikke MIG 🙁 , for kommer det der til, så kan det godt være jeg begynder at tage det LIDT personligt 😃 , men sådanne er "sjover" er nok nemre at takle end tryg er.
Og oven på det med tryg, så er dette barnemad, ikke at det er galt nok, at han sådanne vil slå mig ihjel, men, nu må vi så se hvad der sker, jeg har efterhånden prøvet så meget, så!.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Min erfaring siger mig, at folk der truer en på afstand som regel ikke tør gøre noget ved det, men derfor er det da ubehageligt alligevel, og jeg er slet ikke i tvivl om at du er mand nok til at tage vare på dig selv, hvilket personen der truer dig måske også godt er klar over, så der er nok ingen grund til bekymring, men derfor kan man jo godt holde øje med sine omgivelser når man er ude, hvilket man jo alligevel altid skal i denne verden. 😉
tilføjet af

Ja!, men.

Man kan aldrig være sikker, der er så mange syge mennesker i verden i dag.
Det værste er, hvis det er en med en politisk overbevisning, for jeg har jo fornærmet alt lige fra socialdemokratiet [:X] og helt over til "pia"èn [:X], så muligheder er der nok af, og kun en af mig 😃 .
Jeg har haft indbrud så mange gange, og et har jeg lært af det, overvågningskameraer og alarmer, og de virker, og så må jeg tage den derfra.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

9,50-Kr i porto ?.

det noget med at man sætte b klister mærke på et brev så kosterdet ikke meget
tilføjet af

Nej og atter nej!.

Jeg kan huske Niels Brinch sad på tv2 News og talte om muslimsk terror ca. 30 minutter efter bomben var sprunget i Oslo. Det var inden massakren på øen, og de første øjenvidneberetninger var dukket frem.

Prøv at læse dette link
http://www.information.dk/276908

Jeg er ikke i tvivl om at læger i den private sektor tjener godt, men derfra og så til at koble USA's sundhedspolitik sammen med terrorhandlingerne i Denver og Norge, er der imo. temmelig langt. Måske det bare er mig?
tilføjet af

9,50-Kr i porto ?.

Det var dog skrækkeligt!
tilføjet af

9,50-Kr i porto ?.

Syns det er så sejt du kan se vores IP-adresser søde [l]
Knus og fortsat god weekend




[quote]Og til alle andre, Inc. ham IDIOTEN der patu skal lægge min adresse Ovs. ud på nettet, så selv den største IDIOT kan skrive til mig, TAK, det er din skyld, hvis der sker noget, TÆNK over den.[/quote]
Jeg så det med stor rød skrift i en tråd, og vi ved jo hvem det er, XXXXXX med nye nicks hele tiden.
Hans indlæg blev hurtigt slettet, men på internettet er hurtighed ingen hindring for udnyttelse.
tilføjet af

Det skal nok passe.

Men da "df"eren skrev det her i debatten, der havde jeg lige set det i TV, og der var han stadigt på Øen, og der var jeg 100% sikker på, at det ikke var andet end en gal mands værk.
"df"erne vil så gerne svine muslimerne til, jeg ved ikke hvor mange gange "df"erne er kommet med en halv vind, aldrig er de kommet med hverken et dementi eller en undskyldning overfor dem de har svinet til.
Laver en "fremmede" noget ulovligt her i Danmark, så er "df" straks ude med, at det er en muslim, og at det er muslimerne, de henviser aldrig til at der er tale om en enkel mands værk.
"df"erne har jo ikke fordømt nordmændene, altså dem alle som terrorister og som nogle meget farlige mennesker.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Ja ikke ?.

Og det sjove i det er, det kan jo ikke rigtigt være en muslim 😃 , for dem "forsvarer" jeg jo som mennesker 😉 .
Altså må der være tale om en dansker [:X] .
Du kan godt se komikken i det, ikke ?.
Hvis der da er noget sjovt i sådanne noget, det syntes politiet nu bare ikke der var.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Ja ikke ?.

Det må være en kapitalist 😉 , en med alt for mange penge 😮 .
Men det er da en underlig måde at ville lukke kæften på mig på, for det er en der vil havde jeg skal lukke min profil her på SOLEN?, og hvem mon lige vil havde det?.
Det kvater som brevet er sendt fra i Kbh, der er et lidt "finere" kvater, med både retsbygninger og "fine" advokater [:X] .
Det får mig til at tænke på en amarikansk film jeg engang så, der var der en gangster der sagde, "Køb ham, eller dræb ham", ?, men sådanne noget sker vel aldrig her i Danmark, vel ?, eller hvad ??.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Ja ikke ?.

Man lærer hver dag.
Jeg har fx lige fået lukket en chat-profil fordi jeg troede det var ok at snakker om numser og intim-piercinger på en chat med overskriften "dobbeltsengen"...
Det var det åbenbart ikke ;)
tilføjet af

Det skal nok passe.

Sandt nok beskylder df’erne muslimerne for mangt og meget – det er en selvstændig debat værdig.
Selvom jeg er SF’er, må jeg indrømme, at muslimsk terror også var den første tanke, der kom til mig for et år siden - uagtet der begås masser af terror uden rødder i islam.
tilføjet af

9,50-Kr i porto ?.

Hej Pollemand. Hvor mange aber har du gående derhjemme. Du har nemlig uddelt temmeligt mange i den sidste tid! Du skal være god mod alle dyr Polle Pøllesen også aberne.

Jeg vil starte med at takke for brevet, som har kostet 9,50-Kr i porto?.
9,50-Kr for at sende mig et brev om at jeg vil DØ!.
Altså hvis jeg ikke lukker min profil på SOLEN!?.
Hvad i helvedet bilder du dig ind, er du syg i ROEN.
Som en i helvedet, ingen kan true mig til noget.
Og slet ikke ved at prøve at true mig med at du vil slå mig ihjel.
9,50-Kr med stempel på fra posthuset og dine fingeraftryk på brevet.
Er du helt malplaceret lige oven i hovedet, eller leger du bare en "norsk fjeldabe"/Denverabe.
Du er jo SYG mand.
Og til alle andre, Inc. ham IDIOTEN der patu skal lægge min adresse Ovs. ud på nettet, så selv den største IDIOT kan skrive til mig, TAK, det er din skyld, hvis der sker noget, TÆNK over den.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Ja jo og nej ?.

En muslim vil ikke gå efter et "rødt" hovedkvarterer, og slet ikke i norge, der er der for koldt til muslimerne 😉 .
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Det skal nok passe.

Næ næ Pølleman Pollesen: Du tager fejl. Det er anti-gøb der skubber debatten i "skoven".
http://www.sol.dk/debat/233-fri-debat-politik-a-samfund/2592910-de-radikale-er-jo-komplet-sindsyge/2593032



Men da "df"eren skrev det her i debatten, der havde jeg lige set det i TV, og der var han stadigt på Øen, og der var jeg 100% sikker på, at det ikke var andet end en gal mands værk.
"df"erne vil så gerne svine muslimerne til, jeg ved ikke hvor mange gange "df"erne er kommet med en halv vind, aldrig er de kommet med hverken et dementi eller en undskyldning overfor dem de har svinet til.
Laver en "fremmede" noget ulovligt her i Danmark, så er "df" straks ude med, at det er en muslim, og at det er muslimerne, de henviser aldrig til at der er tale om en enkel mands værk.
"df"erne har jo ikke fordømt nordmændene, altså dem alle som terrorister og som nogle meget farlige mennesker.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Det skal nok passe.

Næ næ Pølleman Pollesen: Du tager fejl. Det er anti-gøb der skubber debatten i "skoven".
http://www.sol.dk/debat/233-fri-debat-politik-a-samfund/2592910-de-radikale-er-jo-komplet-sindsyge/2593032


Men da "df"eren skrev det her i debatten, der havde jeg lige set det i TV, og der var han stadigt på Øen, og der var jeg 100% sikker på, at det ikke var andet end en gal mands værk.
"df"erne vil så gerne svine muslimerne til, jeg ved ikke hvor mange gange "df"erne er kommet med en halv vind, aldrig er de kommet med hverken et dementi eller en undskyldning overfor dem de har svinet til.
Laver en "fremmede" noget ulovligt her i Danmark, så er "df" straks ude med, at det er en muslim, og at det er muslimerne, de henviser aldrig til at der er tale om en enkel mands værk.
"df"erne har jo ikke fordømt nordmændene, altså dem alle som terrorister og som nogle meget farlige mennesker.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Det går sgu ikke at aflive dig, Polle -

- hvem ska' så passe alle misserne...? 😉
http://www.youtube.com/watch?v=u0-oinyjsk0
- neej, Fanden høster ikke sine så tidligt - så bare ro på gamle dreng..!
Vh. 🙂
tilføjet af

Jeg ved ikke hvad jeg skal mene om det ?.

Men, vedkommende må være blæst i roen, bare det at sende et brev med sådanne en trussel ?.
Nu må jeg i morgen se hvad politiet finder ud af.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Klap lige hesten engang.

Nu er det jo altså meldt til politiet, og SOLEN har gemt alle indlæg, Inc. dem der er slettet, også den IP adresse som indlæget er sendt fra.
Det at skrive en masse HØ i debatten!, indlæggene bliver slettet, også er den ikke længere, og politiet kan ikke gøre noget, SOLEN er et åbent debatforrum.
Men se nu lige, nu er der sket det, at en eller anden klaphat har truet mig på livet skriftligt, se det er uanset SOLENs politik en MEGET strafbar handling, jeg mener det er helt op til 8-år straframmen er, og det er noget politiet skal tage alvorligt, også?.
Er det, at politiet nok vil bede SOLEN om oplysninger om hvem/hvilken IP adresse jeg er blevet svinet fra, altså ammefar, og selvom at han nok har skiftet IP adresse 1.000-gange Osv, så kan politiet sagtens finde ham, jeg har selv 2 Mail: fra ham, fra samme Mail: adresse, og den adresse kan spores.
Jeg vidste der ville komme et eller andet, efter den sindssyge anmeldelse til TOLD&SKAT [(:] , men dette?, det er godt-nok bare sygt.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Jeg ved ikke hvad jeg skal mene om det ?.

Godt Polle Pøllemand. Det er lidt ærgerligt at du synes alle andre mennesker er blæst i hovedet. Jeg vil lige give dig et gratis råd Pølle Pollemand: Sig ikke det til Politiet.

Men, vedkommende må være blæst i roen, bare det at sende et brev med sådanne en trussel ?.
Nu må jeg i morgen se hvad politiet finder ud af.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

" Sig ikke det til Politiet."?.

Du har måske noget i klemme 😃 .
Poul Jørgensen
tilføjet af

" Sig ikke det til Politiet."?.

Nu er det jo ikke mig der har fortalt her at du skulle op til politiet Pollemand Pølle. Det var et lille råd fra mig til dig. [l]

Du har måske noget i klemme 😃 .
Poul Jørgensen
tilføjet af

" Sig ikke det til Politiet."?.

😃 😃
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Hvis man så bare viste.

Hvorfor "han" vil havde mig til at lukke min profil?, jeg mener ikke jeg direkte har trådt på nogen personligt, måske på deres politiske holdninger, men?, det er jo kun på højrefløjen, og de render vel ikke lige frem rundt og slår folk ihjel.
Jeg kender mange folk som er Venstrefolk, og de er ret flinke, altså personligt, man skal bare ikke tale politik med dem.
Den der har skrevet brevet er dum, det står ikke til at ændre, for bare med lidt omløb i roen, så ved "forfatteren" Via. det jeg har skrevet her i SOLEN, at jeg ikke lader mig stoppe, og nu får mine indslag jo REKLAME, der vil nu om Ca.3-timer blive optaget en politirapport, politirapporten vil som alle andre anmeldelser blive offentliggjort i Div. dagblade, altså vil der nok komme til at stå noget om, at en eller anden vil med trusler på livet, prøve at fratage mig min Grundlovs sikret ytringsfrihed Pga. det jeg har skrevet her i SOL.DK.
Og jeg har jo ligesom et "lille" hængeparti med et forsikringsselskab, som jeg gerne vil havde omtalt offentligt, så det LINK vil jeg henvise til, overfor politiet, mon ikke der så er nogen der vil "klikke" ind og se hvorfor nogen truer mig på livet, og hvad det er tryg har gjort overfor mig.
Med lidt held, så kan det endda være at EB, vil tage sagen NU, de har jo ikke andet at skrive om lige nu, I ved "agurketid" Osv., jeg ved jo ikke om det er Pga. det jeg har skrevet om tryg der har udløst det brev, VEL?, det fremgår jo slet ikke af brevet.
Så det eneste du har opnået ved det brev, er det modsatte, ingen kan true mig til noget, ingen kan købe mig, det troede jeg var gået op for alle nu.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Og hvad har det indlæg så lige at gøre.

Med 9,50-Kr i porto ?.
http://www.sol.dk/debat/242-samfundsproblemer/2592795-950-kr-i-porto-/2593233
Som jeg ser det, så er det dig der prøver at dreje noget væk fra noget.
Poul Jørgensen
tilføjet af

Nå men.

Jeg skal op til 1448 igen på torsdag, der vil der komme en fra Kbh`s politi, som så skal tage sig af sagen 😃 .
De ser vist meget strengt på det.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Du kræver vel en stor erstatning.

når du nu ikke får noget fra tryg [???]
tilføjet af

Jeg skal nok få erstatningen fra tryg.

😉 , Det siger loven jo jeg skal havde.
Nu ved "vi" jo ikke hvem det er der har sendt det brev endnu, og eller hvorfor hvem har sendt det, vel ?.
Men nu kommer der om så ikke andet FOKUS på sagen, også på sagen imod tryg.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Lad os håbe for dig at troen kan

Lad os håbe for dig at troen kan flytte bjerge Polle. 😖 [:X]


😉 , Det siger loven jo jeg skal havde.
Nu ved "vi" jo ikke hvem det er der har sendt det brev endnu, og eller hvorfor hvem har sendt det, vel ?.
Men nu kommer der om så ikke andet FOKUS på sagen, også på sagen imod tryg.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.