11tilføjet af

7 års fængsel for medvirken til 3000 drab

11 septembersagen- jeg synes det er for lidt. !
http://www.dr.dk/nyheder/udland/article.jhtml?articleID=269865
tilføjet af

Enig

det er alt for lidt. Han skulle haft sprøjten.
tilføjet af

sprøjten?

Det ville være alt for billigt sluppet...livstid ville til gengæld være bedre. tænk at leve resten af dit liv i fængsel?
tilføjet af

Uenig

Sagen er alt for tynd. De skyder med spredhagl og dommene bliver rene tilfældigheder.
tilføjet af

Vi kræver mere hævn og pine!

Ned med de frygtelige muslimer, som giver os så megen angst, så vi må skrive indlæg efter indlæg her!
f
tilføjet af

du er da træls

At høre på- muslim eller ej, terror eller ej så synes jeg 7 år er for lidt for en handling der kostede 3000 mennesker livet. Det er i snit ca en dag, pr menneskeliv og der fandtes ikke nogen kategori under jura, så jeg tillod mig at vælge denne, men der skal altid være nogle som dig der virkelig forstår vende og dreje tingene og sætte andre navne på og ja så fatter man godt vi pumpes med det til daglig.
tilføjet af

Nu må du sku tage dig sammen

Mongoler og spastiker burde ikke bruge deres ytringsfrihed, for det går galt kan jeg se.
Manden er blevet dømt for at være medlemskab af en terrororganisation ikke for 11/9.
Hvis man ikke har nogle beviser kan man jo ikke dømme folk. 7 år er mere en nok synes jeg men jeg er jo heller ikke en mongol eller en spasser.
tilføjet af

Hvis han bare har haft den mindste kendskab

til de uhyrligheder der foregik 9/11 og undlod at advarer myndighederne i tide, saa er sproejten for mild en straf til ham
tilføjet af

helt enig

Han er dømt for terrorvirksomhed - i graven med ham og det kan kun gå for langsomt.
tilføjet af

det ved du jo

ikke en bleg muslim om.
tilføjet af

Uenig

Skal man straffes for at have haft en venskab. Fordi du er venner med nogen betyder det da ikke, at du absolut deler samtlige opfattelser, som din ven har. Sagen var alt for tynd, det var også derfor, at den blev taget op igen.
tilføjet af

Giver dig helt ret

men kære mongol eller spastiker, kan du ikke skrive bare lidt pænere, for du er jo IKKE DUM!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.