1tilføjet af

600.150,00-Kr ud af vinduet!.

Hvis det nu var kommunen der havde plantet det æbletræ, som jeg købte for 150-Kr i merko, så blev vi jo enige om, at Pga. alle de omkostninger til studierejser som kommunen selvfølgeligt skulle havde inden de kunne plante sådanne et træ, at de så ville koste borgerne 600.000,00-Kr, plus selve træet.
Men mit træ, det gav jeg så kun 150,00-Kr for i merko, det var da også fedt nok, træet voksede Osv., også kom de satans til RÅDYR, de åd så alle skudne?, og det var jo ikke så godt, men, træet klarede sig, så kom der et angreb af orm, det fik jeg klaret, men NU!.
NU har de satans til RÅDYR pludseligt fundet ud af at, det er det bedste sted på Lolland til at rense deres gevir på, så nu har de pillet alt barken af på det halve af mit æbletræ 🙁 .
Ellers går det meget godt,,,,,,,,,,,,,,,,, som sådanne, der er så lige det med mine katte, jo tak de får mad hver dag, men, de fanger også mus engang imellem, vist nok bare for sjov, men de gør det, og al ære med det, det er jo også deres job, men, MUS på Lolland er ikke helt almindelige mus, de er store, andre steder kalder man den slags dyr for rotter, og de skal VÆK, så det var bare om at få fat i rottefængeren, og han kom da også, han satte så GIFTkasser op, vel vidne jeg havde katte, han sagde at den slags fift ikke gjorde kattene noget, PIS MIG LIGE I ØRET, alle med undtagelse af en er syge.
jeg kommer så meget B-Vitamin i deres mad så man næsten ikke kan se maden, B-Vitamin modvirker giftens virkninger, men, jeg tror løbet er "kørt".
Det var så det, så kan nogen få ondt i R.... af det.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Det er sin sag du er en latterlig nar!

http://www.netdyredoktor.dk/kat/forgiftning/rottegift.aspx
Du er en klam dyrmishandler, [:X] [:X] hvis katte nu skal forbløde fordi du har drukket dine to celler væk.
Det er sgu en sag for dyrlægen, han kan i det mindste aflive dem human.
Du er dumt svin!!
B-vitamin det giver man drukkenbolte, sikkert derfor det lige er det vitamin du kender [:X] [:X]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.