31tilføjet af

Månedens debattør november 2013

Tillykke til Anklageren som blev månedensdebattør i oktober, samt tillykke til Debatsvinet som blev månedens nominator.
Vi skyder nu en ny runde i gang, hvor vi søger efter novembers bedste debattør.
tilføjet af

Månedens debattør november 2013

Tillykke til jer begge2 🙂
tilføjet af

"Månedens debattør" er blevet en dårlig vittighed

anklagerens indlæg er en uskøn blanding af manipulation og direkte løgn. At han er blevet "Månedens debattør" må derfor betragtes som en dårlig vittighed.
Jeg vil gerne takke dem, der har nomineret mig både i september og oktober, men jeg ønsker jeg ikke længere at blive nomineret endsige kåret som vinder.
tilføjet af

Månedens debattør november 2013

Så blev der tonet rent [sol] -flag, og det er måske godt for noget.
Men også trist.
Kan tilslutte mig Hans Joachims karakteristik af den nye kåring, dog ikke at det er en dårlig vittighed. Der må jo være tilstrækkeligt mange både i Sol's red. og her på debatten, som billiger den slags metoder.
Vil gerne bede om ikke at blive nævnt som septembers debattør længere, da titlen nu har fået en ubehagelig klang.
- - - -
Lidt om, hvad [sol] -red. og nogle brugere har præmieret:
"I skal glemme islam og leve som vi danskere plejer at leve."
"Jeg ved godt, at Dansk Folkeparti ikke er ret demokratisk og vil skide højt og flot på grundloven."
"DF er ikke demokratisk. Det er meget simpelt - DF er et topstyret parti, og det er sådan et diktatur er opbygget med en fører i spidsen."
"DF er aldrig gået frem ved valgene."
"Det er nogen svagpissere, som føler at de [islam-modstandere] skal ændre noget ved deres måde at leve på, bare fordi der kommer et par hundrede tusind muslimer til landet."
"Det er en kendt sag, at de ansatte i efterretningstjenesterne er højreorienterede."
"Danskernes Parti er nationaldemokrater, fordi de selv har sagt det."
Det og meget, meget mere af samme skuffe er blevet præmieret.
Sådan er det!
Ville gerne have stemt på hans Joachim eller Perkins, men det havde nok ikke hjulpet noget.
tilføjet af

Månedens debattør - uddybning

Det er muligt at HansJoachim og Hellefred m.fl. ikke er enige i denne måneds beslutning om debattør, men i er også begge ret grønne på dette forum kontra Anklageren. Anklageren har været med siden 2006 og har i perioder 'on and off' været med til at få nogle rigtige gode debatter frem, på godt og ondt.
Når man debatterer så meget som Anklageren gør, vil man selvfølgelig blive upopulær hos nogen, men dette fratager ikke Anklageren for at bidrage til debatten, og netop skabe DEBAT!
tilføjet af

Månedens debattør - uddybning

Det er muligt at HansJoachim og Hellefred m.fl. ikke er enige i denne måneds beslutning om debattør, men i er også begge ret grønne på dette forum kontra Anklageren. Anklageren har været med siden 2006 og har i perioder 'on and off' været med til at få nogle rigtige gode debatter frem, på godt og ondt.
Når man debatterer så meget som Anklageren gør, vil man selvfølgelig blive upopulær hos nogen, men dette fratager ikke Anklageren for at bidrage til debatten, og netop skabe DEBAT!


Bravo!! Godt skrevet [f] [sun] 🙂
tilføjet af

Månedens debattør november 2013

Så blev der tonet rent [sol] -flag, og det er måske godt for noget.
Men også trist.
Kan tilslutte mig Hans Joachims karakteristik af den nye kåring, dog ikke at det er en dårlig vittighed. Der må jo være tilstrækkeligt mange både i Sol's red. og her på debatten, som billiger den slags metoder.
Vil gerne bede om ikke at blive nævnt som septembers debattør længere, da titlen nu har fået en ubehagelig klang.
- - - -
Lidt om, hvad [sol] -red. og nogle brugere har præmieret:
"I skal glemme islam og leve som vi danskere plejer at leve."
"Jeg ved godt, at Dansk Folkeparti ikke er ret demokratisk og vil skide højt og flot på grundloven."
"DF er ikke demokratisk. Det er meget simpelt - DF er et topstyret parti, og det er sådan et diktatur er opbygget med en fører i spidsen."
"DF er aldrig gået frem ved valgene."
"Det er nogen svagpissere, som føler at de [islam-modstandere] skal ændre noget ved deres måde at leve på, bare fordi der kommer et par hundrede tusind muslimer til landet."
"Det er en kendt sag, at de ansatte i efterretningstjenesterne er højreorienterede."
"Danskernes Parti er nationaldemokrater, fordi de selv har sagt det."
Det og meget, meget mere af samme skuffe er blevet præmieret.
Sådan er det!
Ville gerne have stemt på hans Joachim eller Perkins, men det havde nok ikke hjulpet noget.


Ja der er rigtig meget mere, og derfor rent til grin.
Men åbenbart gælder det kvantitet og ikke kvalitet.
Men nu et spørgsmål:
Kan [sol] selv finde ud af, hvilken tråd man skal skrive i, for at nominere novmber kandidaten ❓
For mit vedkommende er jeg stået af 🙁
tilføjet af

Månedens debattør november 2013

[quote="hellefred" post=2760794]Så blev der tonet rent [sol] -flag, og det er måske godt for noget.
Men også trist.
Kan tilslutte mig Hans Joachims karakteristik af den nye kåring, dog ikke at det er en dårlig vittighed. Der må jo være tilstrækkeligt mange både i Sol's red. og her på debatten, som billiger den slags metoder.
Vil gerne bede om ikke at blive nævnt som septembers debattør længere, da titlen nu har fået en ubehagelig klang.
- - - -
Lidt om, hvad [sol] -red. og nogle brugere har præmieret:
"I skal glemme islam og leve som vi danskere plejer at leve."
"Jeg ved godt, at Dansk Folkeparti ikke er ret demokratisk og vil skide højt og flot på grundloven."
"DF er ikke demokratisk. Det er meget simpelt - DF er et topstyret parti, og det er sådan et diktatur er opbygget med en fører i spidsen."
"DF er aldrig gået frem ved valgene."
"Det er nogen svagpissere, som føler at de [islam-modstandere] skal ændre noget ved deres måde at leve på, bare fordi der kommer et par hundrede tusind muslimer til landet."
"Det er en kendt sag, at de ansatte i efterretningstjenesterne er højreorienterede."
"Danskernes Parti er nationaldemokrater, fordi de selv har sagt det."
Det og meget, meget mere af samme skuffe er blevet præmieret.
Sådan er det!
Ville gerne have stemt på hans Joachim eller Perkins, men det havde nok ikke hjulpet noget.[/quote]

Ja der er rigtig meget mere, og derfor rent til grin.
Men åbenbart gælder det kvantitet og ikke kvalitet.
Men nu et spørgsmål:
Kan [sol] selv finde ud af, hvilken tråd man skal skrive i, for at nominere novmber kandidaten ❓
For mit vedkommende er jeg stået af 🙁[/quote]
🙂

[quote]Kan [sol] selv finde ud af, hvilken tråd man skal skrive i, for at nominere novmber kandidaten ❓

Jeg syntes nu ikke, der er så meget at råbe hurra for - Anklageren fik 2 stemmer, det samme gjorde jeg, men i den tråd man klikker på, på forsiden.. 😉
Men jeg er da glad for mine 2 stemmer - ligesom Anklageren sikkert er glad for hans 🙂
tilføjet af

Glæder mig.....

Nu glæder jeg mig til jul, når tv sender hilsner til Grønland.
Så må anklageren da blive nævnt [ide] ❓
tilføjet af

Glæder mig.....

Så er det iført nissehue, røde gamacher og burka😃 😃 😃
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

"Sand kristen" og "Lysje"

Jeg foreslår de to til at dele næste måneds pris. DE har vist verdenshistoriens længste Internet-klammeri. Jeg tror de har ævlet med hinanden her på [sol] i 7 - 8 år efterhånden. Og det er ikke kristeligt de de hælder over hinanden. Det går mest ud på "Din religion er af Satan" i forskellige formuleringer. "Sand Kristen" er jehovavidne. "Lysje" har noget at gøre med en konkurrerende sekt.
tilføjet af

"Sand kristen" og "Lysje"

Jeg foreslår de to til at dele næste måneds pris. DE har vist verdenshistoriens længste Internet-klammeri. Jeg tror de har ævlet med hinanden her på [sol] i 7 - 8 år efterhånden. Og det er ikke kristeligt de de hælder over hinanden. Det går mest ud på "Din religion er af Satan" i forskellige formuleringer. "Sand Kristen" er jehovavidne. "Lysje" har noget at gøre med en konkurrerende sekt.

Hvilken sekt Carlo ?
Jeg er da godt nok medlem af Folkekirken, hvis du mener den er en sekt 😉 men jeg går ikke i kirke.. 😖 der er da noget, du har fået galt i halsen her ! [:X]
Men du har ret i, at jeg flere gange dagligt - i årevis, er blevet kaldt for "Satans tjener" - "hjernevasket af Satan" o.s.v.
Satan fylder rigtig meget, hos jehovas vidner.
Det syntes du åbenbart er underholdende.........
tilføjet af

Månedens debattør november 2013

Kan tilslutte mig Hans Joachims karakteristik af den nye kåring, dog ikke at det er en dårlig vittighed. Der må jo være tilstrækkeligt mange både i Sol's red. og her på debatten, som billiger den slags metoder.[/quote]
(Min kursivering)
Hvilke metoder? Vær mere præcis.
[quote]Vil gerne bede om ikke at blive nævnt som septembers debattør længere, da titlen nu har fået en ubehagelig klang.[/quote]
(Min kursivering)
Hvordan?
[quote]Lidt om, hvad [sol] -red. og nogle brugere har præmieret:
"I skal glemme islam og leve som vi danskere plejer at leve."
"Jeg ved godt, at Dansk Folkeparti ikke er ret demokratisk og vil skide højt og flot på grundloven."
"DF er ikke demokratisk. Det er meget simpelt - DF er et topstyret parti, og det er sådan et diktatur er opbygget med en fører i spidsen."
"DF er aldrig gået frem ved valgene."
"Det er nogen svagpissere, som føler at de [islam-modstandere] skal ændre noget ved deres måde at leve på, bare fordi der kommer et par hundrede tusind muslimer til landet."
"Det er en kendt sag, at de ansatte i efterretningstjenesterne er højreorienterede."
"Danskernes Parti er nationaldemokrater, fordi de selv har sagt det."
Det og meget, meget mere af samme skuffe er blevet præmieret. [/quote]
Jamen, Jøsses Kineserhat. Hvis der står noget der ikke holder vand, så argumenter dig imod det, i stedet for at hælde vand ud af ørerne.
Sådan er det!
[quote]Ville gerne have stemt på hans Joachim eller Perkins, men det havde nok ikke hjulpet noget.

At gengive noget fra Danmarks mindst læste avis (Den Korte Avis) har ikke ret meget med debat at gøre. Det er kun at angle efter rygklapperi.
tilføjet af

Jeg vil gerne nominere wizcarlo

Fordi han har sin helt egen debatstil og ikke er til at rende om hjørner med.
tilføjet af

Jeg vil gerne nominere Jalmar

Fordi han skulle være nomineret for lang tid siden. Jalmar er interessant, fordi han gransker i tingene bagved i stedet for kun at forsvare sin egen overbevisning. Det kommer der interessante indlæg ud af.
tilføjet af

Jeg vil også gerne nominere Jalmar

Jalmar har en utrolig viden og det han ikke ved undersøger han helt til bunds før han skriver og helt egen sympatisk stil at skrive på.
Svarer altid tilbage på indlæg og altid høflig....i hvert fald over for mig. 😉
Venlige hilsner Heart
tilføjet af

Jeg vil også gerne nominere Jalmar

Jalmar har en utrolig viden og det han ikke ved undersøger han helt til bunds før han skriver og helt egen sympatisk stil at skrive på.
Svarer altid tilbage på indlæg og altid høflig....i hvert fald over for mig. 😉
Venlige hilsner Heart

Jeg giver også Jalmar min stemme !
Af samme grund som Heart skriver, det kan ikke udtrykkes bedre [f]
Jalmar er et ærligt menneske - og så har han humor 🙂
tilføjet af

Jeg vil også gerne nominere Jalmar

Jalmar får også herfra min stemme, laver altid et kæmpe forarbejde i hans svar og holder altid et pænt tone, og det der med humoristisk passer også

[quote="-Heart-" post=2760895]Jalmar har en utrolig viden og det han ikke ved undersøger han helt til bunds før han skriver og helt egen sympatisk stil at skrive på.
Svarer altid tilbage på indlæg og altid høflig....i hvert fald over for mig. 😉
Venlige hilsner Heart[/quote]
Jeg giver også Jalmar min stemme !
Af samme grund som Heart skriver, det kan ikke udtrykkes bedre [f]
Jalmar er et ærligt menneske - og så har han humor 🙂
tilføjet af

Månedens debattør november 2013

Hvorfor har du kursiveret teksten??
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Jeg vil gerne nominere pouljoergensen

for hans indædte kamp mod Tryg Forsikring 😃 😃 😃
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Jeg vil gerne nominere Zenia Stampe

Hun er ligeså ligeglad med mennesker som socialnasseren fra Nuuk.
[:X]
tilføjet af

Månedens debattør - uddybning

At spamme 24/7-365 om at muslimerne er et gode, kan ikke undre en.
Man kan kun blive rygklapper, ved at fortælle sol-debatten, at muhams er et gode.
[:X] [:X] [:X] [:X] [:X] [:X] [:X]
tilføjet af

Jeg vil gerne nominere Zenia Stampe

Hun er ligeså ligeglad med mennesker som socialnasseren fra Nuuk.

Hvilken socialnasser fra Nuuk? Forklar dig nærmere.
tilføjet af

Månedens debattør november 2013

Hvorfor har du kursiveret teksten??

For at fremhæve.
tilføjet af

Problemer?

[quote="Danskheden" post=2761033]Hun er ligeså ligeglad med mennesker som socialnasseren fra Nuuk.[/quote]
Hvilken socialnasser fra Nuuk? Forklar dig nærmere.


Undskyld jeg kommer med et indspark, men hvilket debat forum er du på?
Skriv din adresse, så skal jeg sende en saks, og et ark pap, så du selv kan klippe svaret ud [!]
tilføjet af

Månedens debattør november 2013

Jamen, det hele er jo kursiveret - så er intet jo fremhævet.
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

Jeg takker mange gange

Specielt er jeg glad for, at debatsvinet har indstillet mig, for det er et udtryk for, at vi godt kan respektere hinanden, selvom vi har forskellige meninger, og det er meget værd i en debat.
Jeg er også glad for, at så mange gider at være uenige med mig og komme med deres ærlige meninger - for det er det, som gør debatten interessant.
tilføjet af

Månedens debattør november 2013

Denne tråds formål er, at man kan nominere brugere til 'månedens debattør' for november 2013.
Lad os holde den til det.
tilføjet af

Månedens debattør november 2013

Denne tråds formål er, at man kan nominere brugere til 'månedens debattør' for november 2013.
Lad os holde den til det.

Jeg kan se, det må være Jalmar - der er blevet månedens debattør november 2013
Tillykke Jalmar [f]
tilføjet af

Er sol-medarbejderne gået på

juleferie 😉
tilføjet af

Månedens debattør november 2013

Hvis du nogensinde skal komme i betragtning bør du lave om på din debat-stil. Vil opfordre dig til at gå efter bolden i stedet for manden, samt være lidt glad i stedet for at lade din vrede gå ud over dine medmennesker.
Almen pli og god opførsel efterlyses på det kraftigste. Selvom du gemmer sig bag en skærm kan du meget vel såre andre med dine nedladende kommentarer og sygdomsdiagnoser.

[quote="hellefred" post=2760794]Så blev der tonet rent [sol] -flag, og det er måske godt for noget.
Men også trist.
Kan tilslutte mig Hans Joachims karakteristik af den nye kåring, dog ikke at det er en dårlig vittighed. Der må jo være tilstrækkeligt mange både i Sol's red. og her på debatten, som billiger den slags metoder.
Vil gerne bede om ikke at blive nævnt som septembers debattør længere, da titlen nu har fået en ubehagelig klang.
- - - -
Lidt om, hvad [sol] -red. og nogle brugere har præmieret:
"I skal glemme islam og leve som vi danskere plejer at leve."
"Jeg ved godt, at Dansk Folkeparti ikke er ret demokratisk og vil skide højt og flot på grundloven."
"DF er ikke demokratisk. Det er meget simpelt - DF er et topstyret parti, og det er sådan et diktatur er opbygget med en fører i spidsen."
"DF er aldrig gået frem ved valgene."
"Det er nogen svagpissere, som føler at de [islam-modstandere] skal ændre noget ved deres måde at leve på, bare fordi der kommer et par hundrede tusind muslimer til landet."
"Det er en kendt sag, at de ansatte i efterretningstjenesterne er højreorienterede."
"Danskernes Parti er nationaldemokrater, fordi de selv har sagt det."
Det og meget, meget mere af samme skuffe er blevet præmieret.
Sådan er det!
Ville gerne have stemt på hans Joachim eller Perkins, men det havde nok ikke hjulpet noget.[/quote]

Ja der er rigtig meget mere, og derfor rent til grin.
Men åbenbart gælder det kvantitet og ikke kvalitet.
Men nu et spørgsmål:
Kan [sol] selv finde ud af, hvilken tråd man skal skrive i, for at nominere novmber kandidaten ❓
For mit vedkommende er jeg stået af 🙁
tilføjet af

"Månedens debattør" er blevet en dårlig vittighed

HansJoachim.
Lige 2 ting til dig:
1. Er rønnebærrene nu blevet sure?
2. Det du skriver om Anklageren er HELT ude i skoven!
God bedring
Livsnyderen
anklagerens indlæg er en uskøn blanding af manipulation og direkte løgn. At han er blevet "Månedens debattør" må derfor betragtes som en dårlig vittighed.
Jeg vil gerne takke dem, der har nomineret mig både i september og oktober, men jeg ønsker jeg ikke længere at blive nomineret endsige kåret som vinder.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.