5tilføjet af

3040-Kr = 930=Kr omsat til €

Tro det eller ej, men køber du det samme produkt i Danmark og i polen, det samme leveret til DIN dør.
Også er der nogle DUMME menesker der spørger!, hvorfor handler Danskerene med de skide polakker, ja for mig er årsagen klar som det man får i løn, lønnen skal strække så langt som muligt, og!?:.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Jeg forstår simpelthen ikke...

hvad du skriver.
Noget med at 3040 kr. bliver til 930 kr. når de bliver leveret til din dør af en polak.
Og så skal lønne strækkes pga. af nogle dumme danskere og nogle skide polakker.
Eller hva'?
tilføjet af

Ja, lad os alle samme øge importen

Skide være med det kommer til at koste den danske handelsstand, bare for der ryger lidt skatteindtægter, som kunne have forsørget et par førtids pensionister.
Du er sgu ikke for klog.
Lad være med at bide den hånd der fodre dig, din sinke!
tilføjet af

Om hjernen er flækket?.

Min ven, han har fast arbejde og går på arbejdet fra Kl: 07.00 til Kl: 16.00 5 dage om ugen, han har en rundsav, måske er den "lidt" stor, men han skulle bruge en ny klinge til sin sav, en med hårdmetal på, i Danmark hos et Dansk firma der kostede den "skide" klinge 3040-Kr, det er ret mange penge.
Men så Pga nogle kontakter gennem nogle venner, så fandt "vi" et firma fra polen, som kunne levere en klinge lidt bedre på adressen til KUN 930-Kr.
Der er tale om samme firma der har lavet klingen, ingen Dansker har lavet noget arbejde, der er bare en der tjener på det, nemligt det firma der impoterer klingen, men alle og enhver kan bestille klingen fra polen.
Man skal selvfølgeligt betale når den kommer med fragtmanden, men, hvorfor skal nogle småfede forretningsmænd lige stjæle over 2000-Kr på en handel.
Hvorfor strækker dine pemge ikke ?, måske Pga det samme gør sig gældene med alt hvad DE DUMME DANSKER køber, i Danske butikker, eller gennem Dansker forbindelser.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

3040-Kr = 930=Kr omsat til €

Nu er det altså lige et temmelig dyrt eksempel Du har taget frem, og så er der også det med momsen.
Det har ikke været fedt at være grossist i de sidste 20 år, faktisk spåede eksperter netop for 20 år siden at grossister ville være næsten forsvundet i år 2030-50, mange har allerede knækket halsen, f.eks min gamle arbejdsplads, faktisk forærede vi varerne væk de sidste par år grundet at detailbutikkerne pressede os.
Selv når danske detailbutikker handler hos danske grossister tjener de i sidste ende flere penge end grossisterne, jeg har set eksempler på at nogle af de varer som jeg sendte ud blev priskalkuleret med 300% ude i butikkerne, så det er altså detailleddet Du skal overfalde.
tilføjet af

Om hjernen er flækket?.

Grunden til at polen kan sælge savklingen så billigt er ganske enkelt den det er en bestillingsvare fra Danmark, tyvstjålet i DK derfor kan de sælge så billigt, så skam dig, du har jo købt hælervarer ik`????
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.