5tilføjet af

30.000 ledige jobs....

..står der i ekstra bladet ( internettet). Arbejdsgiverne kappes efter at få ansatte .. nye tider må man påstå. Man går ind på www.jobindex.dk , man kan lave en CV. ( arbejdsgiverne søger efter ansatte). En der er arbejdsløs får et job , og et nyt liv. Arbejdsgiverne skal jo også gøre et stort arbejde , for at få den fabrikerede arbejdsløshed fjernet. Nye tider på arbejdsmarkedet. Nye jobs, fleks og skåne jobs , iværksætter jobs , senior jobs , de er bare dygtige ....
tilføjet af

Ja, på en måde sikkert nok...

Men når man kontakter den rette vedkommende, duer man lige pludselig ikke mere... desværre har jeg AAALT for tit oplevet det pis...
tilføjet af

Du bliver ved med at gnidre teksten sammen

-tag dig dog sammen og lav mellemrum.
Synd at alle dine anstrengelser p.g. af ovenstående, ikke fører til nogen nævneværdig interesse hos de øvrige debattører.
Det koster ikke noget.
tilføjet af

Hvor har I det dog hårdt.

Det gør hans indlæg jo alligevel ikke, det er jo ikke andet end én stor gang utilfredshed og brokkeri, uanset hvilket man læser.
tilføjet af

Og i øvrigt

synes jeg han har msiforstået ordet debat, for tit starter han bare en tråd og vender så aldrig tilbage og svarer på folks kommentarer, men det er vel også svært når man skriver 100 indlæg om dagen.
tilføjet af

Tjjaaa.....

Nu har mit CV ligget på jobnet i 2 1/2 år. Der har været 6 arbejdsgivere inde og kigge på det og jeg har fået en henvendelse fra en arbejdsgiver.
Det er ikke mit indtryk at arbejdsgiverne bruger jobnet, og det er ikke af den vej jeg har skaffet mit nuværende job.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.