5tilføjet af

¤25/4 - ftg Hvad er en falsk profet?

.......Ja som det ses af nedenstående, prøver ftg den 25/04, at mislede Debattørerne om Hvad en RIGTIG Falsk PROFET er!
Men som Ivrige bibelstuderende, er de ud over en hver tvivl Velvidende om , at der findes en metode på, hvordan man Nemt Spotter De Falske Profeter!
Det er Simpelt og Tydeligt og behøves ingen fortolkning overhovedet, (med mindre man ønsker at fortolke sig ud af en knibe) Men fremstår klart af:
- 5 Mosebog Kapitel 18 Vers 22:
___(C&P fra Bibelen):_______
"Hvis en profet taler i Herrens navn og hans ord ikke indtræffer og går i opfyldelse, da er det et ord, som Herren ikke har talt."
"I formastelighed har profeten talt; fra ham behøver du ikke at frygte noget."__Citat_slut.__

Altså ifølge Biblen Er de Falske profeter Nøjagtig som jeg flere gange har sagt:
Jehovas Vidner – Og hvorfor nu det?
Jo - 6 Falske Profetier kommer fra disse JV'ere!
Da deres 6 Gange Gentagne Profetier om "Armageddon", har været Falske udover en hver Tvivl!
Og hvad gør man når man ved man har problemer, man Retter Skytset mod noget hel Tredie!

Det var ikke mig der Talte om Falske Profeter, Det var ftg og traellen der mente Jeg var en Falsk profet, SVARET er jo GIVET!

OG det er IKKE Nedenståënde!
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=217&posting=613827
___Der er C&P fra ovenstående link:_______
Visning:
¤ Hvad er en falsk profet? Skrevet af ftg , 25.apr.2006, kl.12:46

- En falsk profet er en der ikke holder sig strengt til Bibelen.
Grunden til at jeg, traellen, og andre Jehovas vidner hele tiden citerer skriftsteder og bruger skriftstedshenvisninger i vores indlæg, er at så kan enhver slå op i sin egen Bibel og se at det vi skriver er noget der står i Bibelen.
Soldebattens læsere er bekendt med at Jehovas vidner benytter denne fremgangsmåde:

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=217 &posting=608286#608286 Skriv svar

Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

Bla bla bla jalmar

bla bla bla gå dog ud og gør en god gerning.
tilføjet af

Goddag øreprop & øregas

...........Det er da fo fanden jo det jeg gør, ved at afsløre de falske Disciple til den falske Profet!

Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

Jamen du er jo selv falsk når ikke du tror på Bibelen

og så advarer andre mod dem der tror på den. Hvem tjener du så? Det er da Guds store modstander, Satan Djævelen.
tilføjet af

Jamen det er jo ftg's lakaj Anna E...........................

..........Goddag Anna E.
Jeg har ikke på noget tidspunkt, angivet at jeg tror på biblens ord, snarest tværtimod.
ftg - Dig selv Anna E - traellen - etc. har med stor ihærdighed blevet ved med at postulere, at Biblens ord talte sandt, ´dette kan da ikke pludselig ændre sig -- VEL Anna E.
Anna E Siger du nu, at fordi jeg tager Biblens Ord Kopierer dem direkte ned på Debatten, så er Biblens ord Falske?

Og forøvrigt er jeg Ingens tjener, lakaj Anna E tjener for de falske profeter hos Jehovas Vidner!

Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

ftg mor AnnaE.

Jeg ved det ikke, men noget tyder på, at du og ftg er nært beslægtede, du må være hans mor.
Imidlertid har du og ftg og enhver ret til, at tro lige hvad det passer jer.
Forstår du hvad jeg siger?
Jeg siger: ”I har lov at tro og tænke lige nøjagtig hvad I har lyst til”.
Det er så een ting, men at deltage her i debatten og bringe den ene løgn til torvs efter den anden, kan I nok forstå vi andre ikke lader være usagt.
Imidlertid har I lov, at forsvare jer og det respektere jeg, men det er noget besynderligt, at I den ene gang efter den anden lyver med jeres egne tro.
Her skal jeg give dig et eksempel.
Ftg siger meget sikker:
”En falsk profet er en der ikke holder sig strengt til Bibelen.
Grunden til at jeg, traellen, og andre Jehovas vidner hele tiden citerer skriftsteder og bruger skriftstedshenvisninger i vores indlæg, er at så kan enhver slå op i sin egen Bibel og se at det vi skriver er noget der står i Bibelen.
Soldebattens læsere er bekendt med at Jehovas vidner benytter denne fremgangsmåde:
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=217 &posting=608286#608286 ”.
citat slut.
+++++++++++++++++besværgelse i korsets navn++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ja, AnnaE, det kan vi (selv læse i Bibelen), men her høre også sammenligningen op. Vi får ganske simpelt ikke det samme ud af det der står skrevet.
Virker det ikke lidt besynderligt på dig, at en hel verden får noget andet ud af de Bibelske tekster end I gør?
Når så samtidig I har det med at skrive millioner af bøger og blade med jeres udlægning og fortolkninger, så kan vi andre jo blot læse hvad I skriver tænker og tror, ikke og så er der frit udsyn til jeres fejlslagne fortolkninger og profetier.
Det bliver du nød til at give mig ret i. Vi andre kan læse hvad I skriver. Ellers er der vel ikke noget formål med at skrive millioner af blade hvis tanker er, at vi ikke skal forstå hvad I skriver.
Nuvel, så er det jeg giver Jalmar ret i, at I kommer ind som nr. 1 med hensyn til falske profeter. Der er intet af det I har skrevet der passer, kun fejlslagne ord.
Du vil måske modsige mig, men da vil jeg henvise til jeres egen Pyramideteologi. Ftg troede først han bare kunne undslå sig og du lige så, fordi I mente ikke at kende den, men det viste sig, at den bog jeres grundlægger Charles Taze Russell udgav i 1912 blev kommenteret i år 2000 iflg. ftg.
Det kendte jeg ikke noget til, jeg kunne kun henvise til jeres originale bog om emnet.
Du var først på pletten med en løgnehistorie og ftg ligeså. Hvorfor?
Derfor siger jeg: ” Når I ikke vil debattere jeres tro, hvorfor er I så her på debatten”?
Når I ikke vil svare på spørgsmål, hvorfor er I så her på debatten?
Når du skriver og ftg kopiere jeres blade og bøger her på debatten og I ikke vil forsvare dem, hvorfor er I så her på debatten?
Se, AnnaE, det kan du ikke svare sandt på, fordi enten vil du afsløre hvorfor du og ftg og andre Jehovas Vidner er her på debatten og så har jeg haft ret hele tiden eller også må du til at svare på mine spørgsmål og forsvare din religion i stedet for den arrogante tone du lægger for dagen over for mig, så jeg nødsages til at kalde jer løgnere og det kan du heller ikke gøre (forsvare din religion) for så stempler du dig selv som løgner.
Men du har chancen AnnaE, at gøre det godt igen, men jeg er sikker på, at du ikke vil gribe denne chance. Hvorfor? Fordi du ikke er ærlig og ftg ikke er ærlig, for så havde det ikke været nødvendigt, at presse jer sådan.
Man skal ikke give sig udseende af at være de eneste sande og rigtige religion og eje Gud og Bibelen fremfor andre og så ikke ville forsvare sig og svare på spørgsmål.
Derfor.
Enoch.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.