45tilføjet af

2012/Nibiru/Sort hul/Alien/Regeringen???

Hey har fundet ligesom andre beklagelige informationer om at jorden vil komme en meget hård tid i møde...
I jeg ved ikke hvor mange millioner år har jorden stået mod 2 faste katastrufer vi er en lidt anderledes katastrufe...
Den ene er at jorden bevæger sig igennem et tæppe af "energi" fra vores galakses midte som er 70 mil. gange stærkere end den der driver solen.
Den anden er tilbagekomsten af en gammel kending der kommer hver 3600 år og som en gang før hen har smadret en anden planet som så senere blev til jorden.
Ingen ved hvad det sorte huls energi vil medfølge men Mayaerne der vidste denne dag ville komme i mange hundrede år har sagt at det er enden på verden som vi kender den.(ikke nødvendigvis dommedag for planeten men måske for os).
Nibiru som planeten der har en 3600 år kredsløb vil som det mildeste forsage polar skift som ved medførre katastrufale natur katastrufer.
Der også andre ting i 2012 vi skal frygte som regeringen, aliens, kæmpe meteor regn af en ikke lille art og måske kæmpe solstorme...
Jeg vil med glade høre folks mening og hvis folk har links til mere eller har hørt noget skriv det endeligt.
Er i selv intresseret i beviser kan jeg sende jer links...
Hvad ved og tror i?🙂
tilføjet af

hmmm...

Hvis du søger på youtube finder du en masse... du burde søge på: nwo(new world order) da det nok er den største trussel i øjeblikket....
tilføjet af

Hvilken regering har vi i 2012?

Er den socialdemokratisk så frygter jeg den også, og så er en komet mod jorden måske lige grem en velsignelse.
Angående den der NWO New world order så kan du læse lidt her
http://da.wikipedia.org/wiki/New_World_Order
Det er sikkert ikke den NWO der menes i det andet indlæg om NWO, men mit link er ikke fri fantasi som al anden snak om NWO er.
tilføjet af

Jeg ved godt hvad du mener med NWO

Men mener stadig at det hører under konspirationsteorier.
Ingen har endnu fremlagt beviser for en sådan påstand.
tilføjet af

Det vi skal frygte af regeringen er....

tilføjet af

hahaha, alt for godt!

Jeg elsker den her type indlæg der bare fuldkommen vælger at ignorere enhver form for logisk argumentation.
Synes lige jeg vil linke til en ægte youtube darling, der taler om lidt det samme. Han kæder det bare sammen med LHC (large hadron collider).
http://www.youtube.com/watch?v=Lt1Yo610lG0
Fnis. Det ville være sjovere hvis det ikke var så sørgeligt :D
tilføjet af

Gammel nyhed...

LHC er en gammel dmmedag nyhed det var sidste år igennem menneskets historie har man hørt hvordan religionenes historier er rigtige nok bare beskrevet på en anden måde og da den ældste skrift på jorden fortælle om den her dommedag hvor det hverken er af på grund af gas der siver op fra jorden og giver folk syner eller andre lign tilfælde det her er historien der gentager sig...
Desværre...🙁
tilføjet af

nibiru er den "10" planet også kaldet planet x

Hey har også studeret nibiro på nettet, såsom at dens komme skulle være synlig til maj 2009 på den sydlige halvkugle og at amerikanerne har opsaveret den med teleskobet på sydpolen men skjuler denne infomation, de vil så på en stile måde lække mere og mere om denne planet i små stykker for ikke at skabe stor panik ved evt fremmede væsener og de ødelæggeser der vil komme af planetens tiltræknings kraft, ved ik rigtigt hva man skal tro på men dan selv din mening og ik bare hva flertallet tror....efterhånden er der også tegn på der sker noget usædvanligt, jordskælv i danmark, meteor nedslag og ikke mindst solens aktivitet som er meget lidt aktiv med solstorme noget som ikke er set før så mon ik mayaerne har ret i at der kommer noget i år 2012.
tilføjet af

læs noget astronomi først...

For det første er der kun 8 kendte planeter i vores solsystem (pluto er blevet nedgraderet jo)
For det andet er de stærkeste teleskoper ikke på sydpolen. De er i chile, og er ikke ejet af USA, men derimod drevet af ESA (så vidt jeg husker). Om nogen burde de få øje på noget først, og de ville ikke være underlagt den amerikanske regering på nogen måde.
Derudover vil det ikke være muligt for en planet i egentlig forstand at opretholde en så eliptisk bane i vores solsystem. Det kan dog godt være muligt for en asteroide.
Hvordan kæder du jordskælv i Danmark sammen med det hele? den her "planet" er jo stadig langt væk, så dens tiltræksningskraft er stadig for lille til at have en effekt ikke?
Meteorer har der altid været. Vi er bare bedre til at dokumentere dem idag. Især fordi folk altid har et kamera i baglommen...
Solens aktivitet varierer efter en fast cyklus (mener den er på 11 år), så det at der er lav solaktivitet har bare noget med denne cyklus at gøre.
af fare for at lyde som Anders Fogh; Der er ikke noget at komme efter!
tilføjet af

Godt så

må du få et svar:
jeg skrev ik det var det stærkeste teleskop men det står på sydpolen og amerikanerne har indflydelse på det. hvorfor tro du kun at det er astroider kan have så stor bane og ikke en planet
Hvis nibiru kommer som maya kalenderen siger er den 3 ud af 3600 år fra os så dens indvirkning på vores planet system er stigendne, så små ændringer begynder såsom jordskælv http://ing.dk/artikel/94505-jordskaelvet-blev-maaske-udloest-af-fuldmaanen
og tele skober kan hvist heller ik se hvad der gemmer sig bag solen :)
Du har ret med at solensaktivitet er på 11 år men læs dette http://www.berlingske.dk/article/20090123/viden/701230107/
vil også lige sige at jeg klart mener planet systemet har indvirkninger på vejet med tiltræknings kraft og div stråling og kan ikke forstå de klima forskere ikke mener det betyder noget lidt lige som at alt drejer om jorden.
Har de astronomer fået opdateret stjerne billed eller de stadig et tegn bagud
Rart med noget debat med nogle der ik lever i den 4 kantet værden😉
tilføjet af

du må bare opbygge en samlet teori.

F.eks. Hvad fanden skulle mayaerne vide om noget som helst? deres civilitation eksisterede slet ikke lang nok tid til at opbygge de observationer omkring niburu du omtaler.
At solen har udsving (også udover dens cyklus) er heller ikke så usædvaneligt. Historien er fyldt med beretninger om små istider (og store).
For at et fremmed himmellegeme skal kunne foresage jordskælv her på jorden skal det være meget tæt på. Der er nogle teorier (de er dog ikke bekræftede), der går på at solen og månen tilsammen kan skabe jordskælv på jorden (når de ligger på linie, og hiver i samme retning).
Lige nu er der adskillige planeter der er tættere på os end denne hypotetiske niburu. Derfor kan dens masse ikke have en indflydelse på jorden. Vi ville helt sikkert få øje på den, før vi ville mærke effekten af dens massetiltrækning.
At planeter skulle have indflydelse på vejret er meget langt ude. Planeter udsender som sådan ikke nogen stråling (andet end solens spectrum reflekteret tilbage, og noget langbølget varmestråling), og de er alt for langt væk til at deres gravitation kan have en indflydelse på vejret.
Mht. den ekstremt eliptiske bane, så går jeg ud fra at denne planet er en rent faktisk planet, og ikke bare en indfanget asteroide. Vores solsystem er ret stabilt mht. planetbaner. Vi har nemlig kun en enkelt stjerne, og tilmed en gas-gigant (jupitor) der har holdt planeterne indfanget. Klippeplaneterne ville ikke bare sådan kunne forlade deres nær-cirkulære bane omkring solen.
Vores solsystem har også eksisteret for længe til at den slags klippeplaneter bare ville kunne fare rundt. De ville være blevet indfanget af jupitors gravitation, og allerede have kollideret med en anden planet.
Alt i alt findes der ikke et eneste stykke empirisk bevis for denne hypotetiske planet.
tilføjet af

ret holdbar teori...

Efter hva jeg har fundet ud af er nibiru og planet x ikke den samme...
Planet skulle være en brun dwærg(en stjerne der ikke kunne tænde) og Nibiru skulle være en af dens 7 måner(man ved ikke hvor mange der er nu).
Planet x ville kunne give nok varme til dens måner til at der kan være liv på dem hvis de har atmosfærre.
De kan så være at den ene måne(der nok enten er lidt større eller lidt mindre end jorden) er Nibiru og det er Anunnaki´ernes hjem planet...
tilføjet af

Det er ikke planet x eller Nibirus skyld...

Mayaerne snakkede ikke om en planet der skulle foresage alt det her men det sorte hul i midten af vores galakse...
Nibiru og planet x vil kun foresage meteor regn og polar skift når de kommer...
Tjek dette link så vil i vide hvorfor vores solsystem har global opvarmning...
http://www.youtube.com/watch?v=L1BsY8GIL9I&feature=related
tilføjet af

Ang beviser...

Forskere har længe ledt efter en planet eller andet der kan have foresaget nogle ujævne svingninger i nogle af vores planeters bane...Der denne Planet x/brune dværg kommer ind...
Ang kolliderende planet er der netop en teori om hvordan både jorden, månen og asterioide bæltet kom til...
Forskere har undret sig lidt siden de fik prøverne fra månen tilbage der der findes de præsis samme metrialer deroppe som hernede...
Der går en teori på at der på et tidspunkt er noget der har kollideret med en større planet og resterne fra dette sammenstød har lavet jorden og atteoride bæltet ...
Månene var denne større planets "satalit".
Ang nibiru teorier går der en på at enten Planet x(brun dværg) eller en af dens måner der er omkring jordstørrelse er kollideret med den daværende jord...
Efter dette blev Planet x skubbet ud i sin aflange bane...
Du snakker også om der ikke er noget bevis på at denne nibiru eksister men ud fra de ældste skrifter bliver denne planet og denne historie om den gamle jord fortalt af fremmed fra himlen...
Disse fremed skulle være en skælløs reptil lign. race af kæmper...
I gennem de ældste fortællinger fra indianerne til kineserne og egypterne og enda australiens indfødte snakker de om reptile guder der parre sig med deres kongelige eller som har skabt dem...
Jeg vil gå hen og vende det om at der findes ingen beviser på at Nibiru og planet x ikke har eksisteret...
Da vi hele siden må rette vores teorier omkring rummet og hele tiden bliver overresket over hva der kan lade sig gøre...
Så det ikke rigtigt til at stole på de nuværende og nu lærte teorier omkring vores univers...
Desuden er vores solsystem ret ungt...
tilføjet af

Film link...

Rimelig ok film, selv om der er et par ødelagte kornmarker.
http://www.youtube.com/watch?v=PRwbN5jEfYg&feature=related
tilføjet af

okey...

Det er en okey film men er ikke helt enige med det hele i den plus den er lidt tvetydig med at vise en bane hvor nibiru rammer jorden og en hvor den ikke gør.
Men den rammer nogle meget gode emner...
syns der mangler en video derinde på en 10-20 min der først giver forsmag på det hele så folk bliver intreserret i det og ikke kan lade vær med at se resten og hvor den til sidst viser over til nogle links så man kan få mere af vide...
Det har taget mig Over en måned med op til 3-4 timers søgning at sutere og finde frem til det gode stof der er mulighed for at er rigtigt...
problemet med dette emne er jo at ingen vil stå frem og bekrafte beviserne og hvis nogen finder noget nyt ryger det i en sort sæk i en bygning til alle de andre underlige ting vi ikke skal stille spørgsmål om...
De prøver ovenikøbet at lave en film for at dække over det på den måde...
Gæt hvornår den udkommer...!
tilføjet af

Film...

Altså hvis den film udkommer 21. dec 2012 og er så dårlig at den foresager jordens undergang, så må det jo betyde at vi bliver frelst for 2'eren - som jo næsten altid er dårligere end en 1'er...
Så hvad er der at klage over?
tilføjet af

hehe

At det er sikkert at byerne har det så godt til den tid at vi kan se den i bio...
Desuden var starwars 2 da okey...og dødbringende våben...og tilbage til fremtiden...og terminator...hehe
tilføjet af

guderne kommer

på planeten planetx/nibiru bor "guderne" reptillians og de kommer og gør krav på jorden 2112012 starter menneskenes helvede oversvømmelser natur katastrofer af bibielske dimentioner ...... de lavede menneskene placerede mange af deres egne til at styre jorden "regerings chefer og lign" vores regeringer har bygget kæmpe beskyttelsrum bla på svaldbak i norge hvor alle frø og planter til at genopbygge jorden igen. alt bliver holdt hemmeligt ..... læs om mayerne nostra damus 2012, og sannhets blog slå op på google
det vil holde jer beskæftiget i flere uger prøv youtube og søg på nibiru 2012.. hav et godt liv indtil reptillerne kommer den 14 febuar 2013 dyb nedtur... reptilerne eller anuarkinerne "guderne" var gen experter og lavede adam "adam og eva" vi fik hjælp af lysets væsener til at fordrive dem men de svor at de ville komme tilbage og det er snart
ps de hader kulde de skod reptiler flyt et koldt sted hen og byg et lager med frø korn og div til at overleve de første 1 til 2 år og dyrk derefter jorden held og lykke hilsen den oplyste solpaw..........🙂🙂[l][l][s][s]
tilføjet af

Norsk politikkers annonyme brev

en del af det er på englsk.
http://blog-dyn.tv2.dk/eagle-one/
Hvad ville være de bedste overlevelses muligheder, og hvor mange katastrofer er der at forholde sig til, kæmpe tusnamier, jordskælv, partikel storm,E.T, osv.
Kan ikke få det til at hænge sammen når man ser på den mangfoldighed af liv der er på vores planet, skulle alt det genopstå på en periode på 3600 år , nej vil jeg sige så hvis man gør noget for sin overlevelse og lægger en plan kan chancerne være store for at overleve....kunne starte med at købe 1 dåse mad hver dag ind til år 2012 så skulle der være mad til et par år 😉
tilføjet af

Nibiru ? og min bare røv

tror i selv på at jorden går under....
,, get a life og spild mindre Computer :)
tilføjet af

Biograf film til november se Traileren her

tilføjet af

Hjælp Mig jeg er bange

Hej jeg er tretten år og jeg er Meget bange for at dø [:*(]
.
Hvordan kan Vi ungå Domme dag, Hvofor skal det lige ske 2012 [:*(]
Jeg bliver kun femten år og så skal jeg Dø [:*(] kan vi ikke Sprænge de ting der kommer mod oss med en raket måske 😮
tilføjet af

Filmen 2012 er et forsøg med at gøre grin med emne

Filmen 2012 er et forsøg med at gøre grin med emnet fra illuminati side
tilføjet af

nibiru

jeg er selv ved et tilfælde kommet til at se nogle film på utube,der handler om nibiru.
Umiddelbart skal man som udgangspunkt være kritisk over for alt, især underlige
teorier lavet af tosser, som er bange for deres egen skygge. Når det så er sagt så har jeg igennem noget tid prøvet at gennemskue om der er noget af det, der er til at tro på. En af de ting som der taler til teoriens fordel er at det virker som om der er noget som vi ikke må se. Hvis du prøver at gå ind på google sky og finder disse punkter (5h 53m 27s,-6 10' 56) vil du se at der er nogle som ved noget de ikke vil dele med os andre. Du kan ikke nøjes med at skrive dem ind du skal selv lede efter dem.
Når du forstører vil du se at det stykke af stjernehimlen hvor nibiru angiveligt skulle ligge er blevet fjernet.
Du kan eventuel klikke på historie og se hvliket tegn det er i.
husk et spejl da det er spejlvendt.
mvh. ingen.
tilføjet af

nibiru

ps. hvis du søger under norge og nibiru på utube kan du se et indslag hvor regeringerne samler foråd i form af millioner af plantearter. De forbereder sig på en naturkatastrofe. Deres forklaring er at de vil være i stand til at genopbygge landområder i tilfælde som katastrofen i neworleens, problemet er bare at der ved katastrofer af den størrelse, ikke er behov for at hjælpe naturen. Den løser det selv i løbet af meget kort tid, og det var endda en af de store naturkatastrofer. Man må så spørge sig selv hvad det er der kan være så ødelæggende at der er behov for at lagre afgrødre i så store mængder.
tilføjet af

nibiru norway

Prøv at lægge mærke til de to der stiller den første kasse med frø. det er meget symbolsk.
Det viser foreningen af menneske racen.En hvid man og en sort kvinde, ikke bare en hvid og en sort men en hvid mand og en sort kvinde. Det fortæller fremtidige gennerationer om at der er lighed mellem racer men også mellem køn. Meget symbolsk !
tilføjet af

............

http://www.youtube.com/watch?v=WCHK4PgWV7U
http://www.illuminati-news.com/underground-bases-schneider.htm
http://www.whale.to/b/denver.html
Illuminati ved at der meget snart kommer store globale forandringer (dimensionsskifte), og de tror som sædvanlig at de kan undslippe.
De har enorme underjordiske baser, overalt på denne klode, som de vil skjule sig i, når disse forandringer for alvor begynder.
Alle de såkaldte "naturkatastrofer", som vi oplever, er kunstigt skabte med deres HAARP anlæg, for at skræmme folk, og for at slå folk ihjel, som er en af deres helt store agendaer (at reducere befolkningen (useless eaters, quote: Henry Kissinger)), med 80-90 procent.
Deres plan er: Udrydde 80-90 procent af befolkningen, med naturkatastrofer, "medicin", chemtrails, hormonforstyrrende stoffer, kræftfremkaldende stoffer, osv.
Og når det så er sket, så kommer de (kloakrotterne), op fra deres undergrundsbaser, og vil skabe et nyt "utopia" (læs: Den Nye Verdensorden), hvor de ca. 20 procent, der får lov at overleve, skal leve som mikrochippede slaver for eliten (der skal jo være nogen til at opvarte dem, og udfører de kedelige, og farlige jobs, som eliten ikke selv gider).
De prøver hele tiden at forurene alt, starte krige, kriminalitet, osv, så folk kræver at der "gøres noget" (problem, reaktion, løsning), så folk ligefrem skriger på diktatur, bare de kan få "tryghed".
De negative kræfter er meget snu. De kan ikke direkte overtage jorden/folks liv, men de er eksperter i at få folk til at "invitere" dem ind i deres liv, og få folk til at acceptere at de overtager kloden, ved ovennævnte metoder.
Angående race, så lyder det jo meget smukt, men igen skal man huske på at de er eksperter i manipulation, de stod bla. bag nazi Tyskland, og Ku Klux Klan, og disse "væsner", har INGEN respekt for liv.
De betragter menneskeheden, som en flok dumme dyr/aber, man kan gøre med hvad man vil (er du ikke en af os, er du ingenting), læs bla. Zions Vises Protokoller, som er en fuldstændig opskrift på hvad vi oplever idag, og hvorfor vi har så mange problemer i vores liv, men husk blot, at skifte jøde/zionist, ud med Illuminati, da den (igen) er lavet så folk skal tro at det er jøder, der står bag, intet kunne være længere fra sandheden, da det ikke er race relateret (de negative kræfter, operer igennem ALLE racer på denne klode, især den hvide race, da den er nemmest at manipulere), og de er som sagt dygtige til afledningsmanøvrer (og dualisme).
tilføjet af

Glemte.........

Lige at nævne, at efter 2012, vil Illuminati stadig være her på kloden, den eneste forskel er, at de er tydeligere for befolkningen (plus de lavere astrale), og derfor vil de være mere desperate med deres kontrol trip.
De er parasitter, som er her på kloden for at suge energi, da de ikke er forbundet med deres sjæl (skaberen), og derfor skal have energi fra andre sjæle.
Og en parasit kan man ikke snakke til fornuft, og det hjælper ikke at sende dem kærlighed (prøv det med f.eks. en skovfåt, eller bælendorm, og se hvad man får ud af det) da de ikke kender til den energi, men blot vil opsuge den, som al anden energi, og fordi deres hjertechakra, er forstyrret, og dermed ikke istand til at modtage den energi.
Massere af sjæle har sendt dem kærlighed, i deres naivitet, og Illuminati eksistere i bedste velgående, stadigvæk, hvis det skulle have forbigået nogens næse.
New Agerne, tror også på noget der kalder sig : Det Store Hvide Broderskab, det er (igen), Illuminati dis-info, da det store hvide broderskab, er formørkede "troldmænd", hovedsageligt asiater, der holder til i Gobiørkenen, og er nogen af de øverste inden for verdensordens hierakiet.
tilføjet af

illuminati og nibiru.

send venligst links...dette er langt større end vi kan gøre noget ved det,men kende sandheden,det vil vi:
tilføjet af

Jesus er menneskers frelser.

I må ikke frygte,vend Jer til Jesus,så der ikke noget,at være bange for.Selvfølig er det en stor mundfuld,at sluge men de sataner kan bare komme an og jeg skal bede dem tilbage til helvede
tilføjet af

din jesus dreng er en alien

tilføjet af

værsgo

tilføjet af

Nej

Det er ikke større end et "almindeligt" menneske kan gøre noget.
Tror du at skaberen, Gud, universet, eller hvad du fortrækker (om du tror på det), lader os i stikken, det ville da være en ualmindelig ondskabsfuld gud.
Løsningen hedder orgone.
Læs om Dr. Wilhelm Reich, som parasitterne (NWO) slog ihjel, da han havde en simpel løsning på problemet.
http://www.whale.to/b/reich.html
http://www.ethericwarriors.com/ip/forum.php
http://www.educate-yourself.org/dc/orgonegenindex.shtml
Og til dem der er villige til at gøre en forskel (lave orgone), så læg mærke til alle de skide militærfly og helikopter der konstant kommer flyvende hvor du er, de er rædselsslagende for denne gode energi, da de lavere astrale parasitter lever af/i den.
tilføjet af

Jeg

Mente selvfølgelig, at de negative lever af den negative DOR(deadly orgone radiation)), energi, som bliver forvandlet til positiv POR (positive orgone radiation), som disse negative væsner hader.
Denne teknologi modvirker al negativ energi, lige fra atomkraft, til lokale mind control, cancer master (mobil master).
tilføjet af

Jeg tror du har ret i nogen af de ting du snakker.

(Dr.Steven Greer)er vær at lytte lidt til tror jeg! LOOK OUT 4 (NRO)
tilføjet af

Faqs

I 1980 offentlig gjorde NaSa at de havde spottet en ny planet. Denne planet er bedre kendt som ''Nibiru(planet X''. Sagen er nu mørklagt pga. de højst sansyneligt har fundet ud af hvad denne planet vil medføre for Jorden og det er i sig selv forståeligt nok. Hvis det hele kom ud og folk fandt ud af at de måske ikke kunne redes ville det skabe et globalt kaos. Denne planet skulle efter sigene allerede kunne spottes på syd polen hvor NaSa lige pludselig har plantet et kæmpe teleskop hvor der er militær flyvninger hver dag. En professor derfra lagde billeder af himlen fra syd polen ud hvor man kunne se Nibiru og efter 24 timer var han mystiskvis forsvundet. Alle billederne var fjernet og erstattet med falske billeder. Heldigvis havde de hurtige folk på nettet allerede gemt de ægte billeder og man kan stadig finde dem. I løbet af i år til senest marts skulle man kunne begynde at se Nibiru på himlen. Det regeringen er igang med er så at forgifte os via. militær flyvninger og hele verden. Dette kaldes ''chemtrails'' det er giftige kemikalier som spredes oppe i himlen og drysser ned over os. De ligner almindelige fly spor (hvide linjer, iskrystaller) forskellen er bare at almindelige flyspor forsvinder efter 2-5minutter og chemtrails bliver hængene. Disse giftige kemikalier ville ødelægge vores imun forsvar langsomt og gøre vores liv kortere. Hvis vi kigger et par år tilbage havde vi ''fugle influenzaen'' hvad er det første som vil blive påvirket af disse kemikalier? Fuglene. Regeringen i Danmark har lavet disse flyvninger siden år 2005 og de sker hver dag. Du kan evt søge på ''chemtrails i danmark'' så vil der komme videor og mere detaljerede forklaringer op. Du kan også søge på youtube hvis du vil ha mere afvide om nibiru. Et af de spor der gør Nibiru ægte er hule malerier. Fornylig var der en spiral over norge ( http://www.youtube.com/watch?v=g75D5cxNlk4&translated=1 ) og præcis samme spiral er fundet hugget ind i sten murer i bjerge. Der er hugget spiraler ind efterfulgt af en masse katastrofe tegn som flodbølger, tornadoer osv. alle = død . Fornylig begyndte Norge også at bygge kæmpe lagere til så frø og bygge bunkere langt under jordens overflade. Da man spurgte dem hvorfor de gjorde det svarede regeringen ganske enkelt '' I tilfælde af en katastrofe vil vi sikre os vores lands borgere er sikre.'' . Samtidig har USA's regering flyttet kontor oppe i Denvers ''rocky mountains'' samtidig med CIA, FBI, NaSa osv. og bjerge så store er jo forholdvis sikre steder i tilfælde af natur katastrofer. Undersøg det selv nærmere. Håber du kunne bruge det til noget (;
tilføjet af

....

http://www.youtube.com/watch?v=U-3RLx_4Y5Y . Iøvrigt er den globale opvarmning ikke pga biler og andre ting som videnskabsmænd har givet skylden. Lige nu bliver hele universet varmere og de kan vi jo ikke være skyld i❓Dette kunne være fordi at Nibiru rykker sig nærmere.
tilføjet af

Det er viiildt maaaan

😃 Kan man forudsige noget om folks fremtid, ud fra det her❓Jeg fatter ikke lige hvad det handler om, men noget med en planet og 2012. Det er vel ægte atrologi, når det er bedst.
Er vi så alle født i et uheldigt stjernetegn, hvis nu vi koger over i 2012, eller bliver det billigere at opvarme vores boliger? siger stjerne så at jeg skal ud og købe solpaneler til huset? Kan jeg koge suppe i det fri?
Det er da nogle lorte stjerner når vi alle får sådan en kæmpe klump i hovedet i 2012, eller er det kun dem der er løver, der får den i skallen? De har sku også fortjent det 😃 selv om jeg ikke ved hvorfor. Jeg tror kun at den metorregn rammer løverne.
De der aliens, er det dem vi ser i den ufo de kalder folketinget, for jeg har set dem på dr2. De ser altså ret farlige ud. Er det derfor det hedder rød og blå blok❓De blå er smølfealiens der har drukket lidt for meget, og de røde er når de har tømmermænd og bliver hidsige. Det er fan´me uhyggeligt det her 😃
Kunne du ikke lige have sagt det lidt før, for jeg sku lige betalt for min livsforsikring, og hvem skal udbetale den efter 2012 ?
Tror du at du måske er kommet til at vende talle på hovedet. Altså hvis det er mayaerne der har forundsagt det. Det kunne være 2102? Jeg kender altså mange der hedder Maya der er ret dårlige til tal.
Hjæælp 😃
tilføjet af

2012

Send links.
Skal se beviser.
tilføjet af

Det er ikke rigtigt mørkt i canada som det plejer

tilføjet af

illuminati

Der er jeg ret enig... Jeg har ikke set den og jeg gider heller ikke. det er et forsøg på omvendt psykologi... hos mig virker det ikke desvæære for dem... Jeg er ret sikker på at vi går en grum tid imøde som planet. Men om det er en komet eller om det er anunaki eller hvad der nu er af påstande kan jeg ikke sige. Jeg er bare sikker på at der er noget i vente... Yellowstone måske...:O/
tilføjet af

Operation: Nibiru 2012

Har netop set en ny bog om Nibiru ...
www.operationnibiru2012.com
tilføjet af

2012/Nibiru/Sort hul/Alien/Regeringen???

Kan du nå at få struktur i dit indre liv inden så tror jeg det er godt og løsrive dig fra den verden du er indoktrineret til at tro på..
Se Bohemian Club youtube
Sourcevibrations dot com
The Reptilians youtube
Led desuden i nummerologi og leder du længe nok vil du finde en sammenhæng🙂
Se billeder fra det gamle egypte og det gamle grækenland hvor såkaldt sort magi kommer fra
Held og lykke
Marduk
tilføjet af

Operation: Nibiru 2012

Det er kun skærmme kampagne for at fordække sandheden som alt andet i denne verden har været for at manipulere flertallet
Marduk
tilføjet af

Det er viiildt maaaan

Søger du astrologien vil du finde ud af at jorden har levet i den mørke tid i 13000 år vi lever "tilfældigvis" i en tid, hvor jorden vender til den lyse tid.
Søg i astrologien
søg reptilians
søg david icke
søg bohemian grove og bohemian club
søg alex jones
søg i nummerologien for at finde ud af hvem du er jeg brugte 4 mdr. på det
Held og lykke
Marduk
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.