1tilføjet af

2.000.000 chancer for avancerede...................

´
.........samfund alene i Mælkevejen gætter forskerne på eller...?
http://www.tycho.dk/article/articleview/2264/1/186/
Sætninger ala nedenstående står mange steder, og siger alt om dette spørgsmål:
Citat:...................................................................................
Fermis paradoks, kaldes det i dag.
På den ene side peger alle beregninger på,
at Mælkevejen må bugne af intelligent liv. Og
at vi derfor skulle have haft et rend af dem -
i hvert fald i form af radiosignaler. Og
på den anden side står vi tilbage med tavsheden.
.............................................................................Citat slut!

MEN:
Som ftg så rigtig skriver: > "NYD VOR SKØNNE JORD!" <
Så meget desto underligere finder jeg det, at JV'erne bruger det meste af deres tid, på sandsynligvis et imaginært fænomen som "jehova gud", i stedet for at nyde Jorden og Livet sammen med alle de andre dejlige mennesker af forskellig TRO og RACE der findes næsten på vores eget dørtrin!
ftg skriver endvidere: > "Mange er kommet til den konklusion at vor Jord er specielt designet til at opretholde liv." <
Og indikerer med denne linje samt resten af teksten i hans Indlæg kl.: 03,53 at dette enestående sted i universet skulle være det eneste sted med liv, og skulle være skabt af den 500 år gamle gud jehova..?? :-) (eller var det kun etiketten "jehova" der var 500 år..?) som skabte det menneske der har været her i ca. 7 millioner år, for ca. 6000 år siden, hvorefter han udslettede dem alle sammen igen, og gav derpå Noa ordre til at genbefolke Jorden - (Stakkels de tre kvinder der deltog de første år, for de skulle jo føde i smerte som ordene lød - sådan ca. hver 9½ måned) , - jo jo - - det er skam nemt at blive forvirret og forundret!

Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

Enig og over

uden madopskrift
siger jeg amen.
Eller skulle jeg ..... Haleluja )
mmvvh
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.