6tilføjet af

195.000kr om måneden

Send flere bankpakker tak. Helst lidt hurtigt.
http://epn.dk/brancher/finans/bank/article1805377.ece
tilføjet af

skandale

de burde ikke tjene mere end 30.000 om mdr.
undervisere på universiteter burde hellere ikke tjene 45.000 om mdr.
læger burde heller ikke tjene det de gør, det er trodsalt dem selv der har valgt det.
jeg har brugt 2 timer daglig i en uge på at komme igennem til min egen læge, skandale, at vi bruger så mange spildte penge.
tilføjet af

Nej - det er helt i orden

Når man tjener flere penge ind til sin virksomhed end man selv tjener, er det en gevinst for arbejdsgiver. Uanset hvad niveauet måttee være.
Lad være med at være misundelig. Det er så grimt
tilføjet af

Så må man også tage sine tab

i stedet for at komme klynkende til statskassen. Deres fortjeneste har derudover i høj grad været funderet på spekulation og derigennem bærer de en del af ansvar for kuldsejlingen af økonomien.
tilføjet af

Vi får penge igen

Det er jo ikke skattefrit.
Desuden er det et job der kræver gode nerver, ikke mange holder til det i flere år.
tilføjet af

skandaløst

det er lige præcis mine ord, det er vel som alle andre forrtninger, kan man ikke betale må man lukke. og det er jo heller ikke blevet nemmere at låne, snare tværtimod. stats støtten, hjælpepakken gjorde jo bare topcheferne flere penge.
skandaløst!
tilføjet af

... og når pyramiden så vælter ....

... så burde medarbejderen efter samme logik jo begynde at betale tilbage til arbejdsgiveren, ikke?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.