4tilføjet af

1914 var året hvor den første verdenskrig satte ind.

Jesu disciple havde spurgt: "Hvad vil være tegnet på din nærværelse og afslutningen på tingenes ordning?" (Mt:24:3)
Som svar sagde Jesus til dem: „Pas på at ingen vildleder jer; mange vil nemlig komme på grundlag af mit navn og sige: ’Jeg er Messias,’ og de vil vildlede mange. I vil komme til at høre om krige og rygter om krige; se til at I ikke bliver opskræmte. For dette må nødvendigvis ske, men enden er der ikke endnu.
For nation skal rejse sig mod nation og rige mod rige, og der skal være tilfælde af hungersnød og jordskælv det ene sted efter det andet. Alt dette er en begyndelse til veer.
Da vil man overgive jer til trængsel og dræbe jer, og I vil blive genstand for alle nationernes had på grund af mit navn. Da vil mange også blive bragt til snublen og fald, og de vil forråde hinanden og hade hinanden. Og mange falske profeter skal fremstå og vildlede mange; og på grund af den tiltagende lovløshed vil kærligheden blive kold hos de fleste." (Mattæus 24:4-12)
Er alle disse ting sket siden året 1914? Det må vi sige Ja til.
Videre sagde Jesus: "Og denne gode nyhed om riget vil blive forkyndt på hele den beboede jord til et vidnesbyrd for alle nationerne; og så vil enden komme." (Mattæus 24:14)
Enden er ikke kommet endnu, men den gode nyhed om riget bliver forkyndt på hele den beboede jord til et vidnesbyrd for alle folkeslagene. http://www.watchtower.org/d/jt/index.htm
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

ftg egentlig Pussigt som din Tekst passer .................

´
....... Perfekt til "jehovas vidner" !
Jesu disciple havde spurgt: "Hvad vil være tegnet på din nærværelse og afslutningen på tingenes ordning?" (Mt:24:3)
Som svar sagde Jesus til dem: „Pas på at ingen vildleder jer; mange vil nemlig komme på grundlag af mit navn og sige: ’Jeg er Messias,’ og de vil vildlede mange. I vil komme til at høre om krige og rygter om krige; se til at I ikke bliver opskræmte. For dette må nødvendigvis ske, men enden er der ikke endnu.

"Re.: "JEG ER MESSIAS"
Der er vist IKKE mange andre grupperinger end
"jehovas Vidner", Hvis HERRE Påstår at være i direkte kontakt med JESUS !

Re.: "RYGTER"
Der er vist INGEN andre grupperinger end
"jehovas Vidner", som i den grad udspreder "DOMMEDAGSRYGTER"!

Re.: "VILDLEDER"
Der er vist INGEN andre grupperinger end
"jehovas Vidner", som så ofte har VILDLEDT sine medlemmer med "FUP-ÅRSTAL"!

Re.: "OPSKRÆMTE"
Der er vist INGEN andre grupperinger end
"jehovas Vidner", der i den grad har OPSKRÆMT folk med jeres "HARMAGEDDON"!
(Sandsynligvis bare for ussel mammon skyld! :-[ .......!)

Jo jo "kære" ftg dit indlæg passer som fod i hose!

I rest my case .......
Venligst
jalmar
tilføjet af

pas dig selv jamar

du er altid ude på at nedbryde jv og især fgt det er irt.. at især dig igen og igen at vel prøve at komme med alt mulig lort om årstal og hva ved jeg det er inrelevant (jeg er ikke jv og vel kun være det. hvis vagt tårne bliver fjernet hvilket det nok ikke gør)
tilføjet af

besynderlig kommentar..

.. du kommer med der, trondk !
For det første er det altså ftg der altid slynger om sig med diverse årstal som der ikke er hold i, - jalmer han påpeger jo blot dette faktum.
For det andet, så kan du, hvis du læser trådene igennem, tydelig se hvordan ftg hele tiden glider af på direkte spørgsmål, - se det er irriterende !
mvh arres
tilføjet af

prøv t læse dette.

SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.