6tilføjet af

130 - Imbecilitet er den Største:::::::::::::::::::::er:::::>>>

- Trussel i denne verden.
Det vil være på grund af Imbecilitet,at denne verden vil stande i våde.
Jeg beklager dybt!
Jeg har virkelig ondt,på dine forældres vegne.

Med venlig hilsen
jalmar
Ps. til orientering, INTET i vejen med krudtet, eller måden det blev fyret af på. J:
tilføjet af

brug dog...

krudtet på relavante og alvorligere emner folkens
tilføjet af

Mener du ikke det er alvorligt

relevant og hvad du ellers skrev at vore adoptivbørn nu chikaneres fra flere fronter? Jeg synes ærlig talt det er ganske alvorligt, at nogle af os driver den for for hetz, som så yderligere er forkert adresseret.
Jeg havde selv en ven (meget lys marokkaner) der fik tyrkertæsk (for en sikkerheds skyld) Han hed Søren Kirkegaard!!! - Det går godt.
tilføjet af

Ligene mellem ørerne

Udgør den største trussel blandt beboerne i Dannevang. Tvangssterilisationens genindførelse, er måske vejen frem til et normaliseret samfund?..
tilføjet af

HUGO - Hvis Imbecilitet IKKE ...............>>>>>er>>>>>>>...

I et Samfund ikke er alvorligt/ikke tages alvorligt, - tja så ved vi da grunden til hvis det går helt skævt på et tidspunkt.
Og Hugo, Har du set baggrunden til min harme????
jalmar
tilføjet af

Dulkis Jeg takker.........................................er:::::::>>>

- for din støtte og forståelse
Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

jean - det med ligene ......................::::::::::::::::er:::::>>>>

-
-
- Er megt svært at argumentere i mod.
Men eftersom at tanken om børn på et eller andet tidspunkt i de fleste kvinders liv, får et ur til at LARME voldsomt, vil tvangssterilisation af f.eks. Danmarks kvinder, lægge et voldsomt pres på de myndigheder der står for Adoptioner - Derefter vil disse adoptioner, til at give andre problemer, f.eks som dem jeg beskriver i mit debatoplæg "De trædder på min Datter"

jalmar
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.