Transfervinduet lukket
Så nu går der 4 måneder, inden man kan blive fan af en anden klub.
Godt at jeg nåede af skifte fra Brøndby til Horsens for en uge siden!
Godt at jeg nåede af skifte fra Brøndby til Horsens for en uge siden!
| Hello operator... |
| Tillykke Tanten |
| Hvad laver hun? |
| Rolling Stones til København? |
| .. Tekst.. |
| Otto Brandenburg |
| Hvornår åbner TIVOLI |
| Kæmp for bøsserne |
| Sommertid….. |
| Hvem sang Mr. Lonely |