7tilføjet af

100GB musik pakkes??

Hej ALLE...
Jeg har efterhånden en stor musik samling, men ville gerne sikre mig at der intet sker med den! Før hørt om xterne som der pludselig går itu. Virusser som ødelægger computeren osv..
- Så er det jeg tænker om det er muligt at pakke det ned, så man evt ku ha det liggende på et usb-stik? Tænker, sådan lidt Winzip agtig.. om der ik findes en god løsning??
Håber i kan hjælpe så jeg kan få ro i sjælen😃
MVH
tilføjet af

Pakkeprogrammer

Du kan pakke musikken med WinZip, eller WinRaR. 7z kompression er også en mulighed, programmet er gratis. Men 100Gb til en USB stik, tror jeg ikke er realistisk :-]
tilføjet af

Hehe...

Nej, det er det da ikke.. men du ved at overdrivelse fremmer forståelsen?! 😃
Men Winzip eller WinRAR... De pakker dem k så meget igen?! Hva kan jeg pakke 100gb til??
KLART, den gerne måtte fylde så lidt så muligt😉🙂
tilføjet af

....

Du skal ikke regne med det bliver pakket særlig meget.. under 90gb tror jeg ikke er realistisk.. ville nok pakke det i filer af 4.5gb, og så brænde det ned på nogle dvd`er.. lidt hovedregning siger mig at det må være 21 dvd`er hvis du ikke pakker det.. og så 19 hvis du pakker det.. det ville jeg helt sikkert gøre
tilføjet af

ORH, det er mange:)

🙂Hmm.. så der er ingen mulighed for at det kan pakkes bedre?! Hmm... MÅ DA KU LAVES?! 😉
tilføjet af

mp3

Hele idéen med MP3 er man har komprimeret audiofiler... Fjerner de høje og lave frekvenseer som menig lytter grangiveligt alligevel ikke kan høre!
Så du skal nok ikke spilde alt for meget tid på at lede efter et programm til yderligere komprimering, da det i sidste ende nok kommer til at gå så meget ud over lydkvaliteten, du alligevel ikke gider høre dem senere!
tilføjet af

nej......en 6-8 %

er hvad du kan pakke f.eks filer der i forvejen er komprimeret med mp3
tilføjet af

Hm..

Dét sys jeg er en SKAM 😕
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.