6tilføjet af

1000 kr. i gebyrer til Danske Bank i 2008

Så meget har jeg betalt . Gebyrer for at ringe til banken for at checke indestående, gebyrer for at gå til kassen, gebyrer for, at hæve i udlandet, gebyrer for at hæve i kontantautomat, gebyrer for, at få kontooversigt osv.
Min computerbank falder ud konstant og virke ikke ordentligt, å jeg har været nød til at droppe den.
tilføjet af

et ord

A M A T Ø R
tilføjet af

Danske Bank - 0 kr i gebyr

Hej
Jeg klarer mig fint med danske netbank. Der er aldrig nogen problemer. Synes måske layout kunne have været anderledes for mig. Men altså. Jeg betaler kun gebyr for at hæve kontanter i automater i udlandet. Jeg har gratis mastercard, gratis netbank og betaler 0 kroner for at betale regninger over netbanken.
Danske Bank er nu slet ikke tosset endda. Jeg vil anbefale dig at kontakte dig en rådgiver hos banken og få hjælp til at benytte deres service bedre end idag.
Mvh
Sylvester
tilføjet af

Danskebank er skod....

Ja, jeg synes at Danske bank er en skod bank med ALT for høje renter.
Jeg havde et lån på 40000kr som jeg betalte af på med 1000kr i måneden. Men jeg følte ikke rigtig at der skete noget, og jeg opdagede så, at hver 3. måned kom der 1470kr oveni i renter. Det tror da faen at jeg hele tiden røg tilbage. Jeg fandt ud af at min rente var på 14% og jeg er studerende. De kaldte den en variabel rente. . . tsktsk.
Jeg valgte at skifte bank, og har nu Sydbank der tilbyder en rente på ca. 8%, hvilket gør at jeg skal betale lidt over 500kr i renter hver tredje måned. Det er en noget stor
besparelse.
Det kan betale sig at skifte bank og at undersøge renterne inden man skifter :)
De små banker har som regel de laveste renter.
tilføjet af

Danske Banks netbank

er den bedste der findes. Har du problemer med den siddere de 40 cm fra tastaturet
tilføjet af

Løb skrigende bort....!

Den danske Bank er den værste skodbank du kan vælge overhovedet! Gå ind i Jyske Bank i stedet, der kan du få en ordentlig behandling!
tilføjet af

Sandheden !

er at alle banker er til for sig selv og ikke omvendt, og
når en kunde brokker sig over en bank er det som regl fordi
personen har dårlig øknomi, og mener at banken skal finanserer,
med yderlige kassekredit når de er løbet tør for penge den 20
osv, og det vil en bank ikke, for den er jo kun til for sig selv,
jeg har det sådan idag, at nu hvor jeg ikke har brug for at låne penge
så kan jeg låne alle dem jeg vil, da jeg for 15 år siden ikke tjente
så meget kunne jeg selvfølige ikke låne noget, og så har jeg iøvrigt
heller ikke fan af Danske bank

mvh Økonomen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.