2tilføjet af

100 rollemodeller

Det er tilsyneladende ikke kategorier der kommer på forsiden, så nu har jeg flyttet mit indlæ fra "Integration", hvor det burde høre hjemme, til "Samfundsproblemer".
Her en artikel om indvandrere som rollemodeller.
Man har afholdt et møde hvor indvandrere, både unge og forældre, har diskuteret hvad der skal til for at indlemme indvandrerne i det danske samfund.
Læs artiklen, den er guld værd, og giver mig en dejlig følelse af, at der vitterlig er nogen der gerne vil.
Her en slutcitat:
»Det handler om, at vi uanset hud- og hårfarve kan træde ind på en fælles platform. Vi har brug for engagerede forældre, netværk og kulturforståelse. Vi har brug for etnisk ligestilling, og at alle kan tage ejerskab for samfundet. For det er så vigtigt, at man som ny i Danmark finder næringsrig muld at slå rødder i.«
God læselyst.
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=898468
tilføjet af

samfundsproblem, er middel alder problem

Nu er det bare sådan, at disse såkaldte indvandrere / 2g'er / ny-danskere.....Er det de er, nemlig muslimer og det er problemet, det er deres religion, intet andet...og muslimer de vil ikke respekteres, de vil frygtes..og det er grunden til deres opførsel, man kan se på deres behandling af kvinder, den er flere hundrede år tilbage-stående......
de går klædt som man gjore i middel-alderen ( kjortel ) de stener folk, det gjore man også i middel-alderen.....og de lever ud-fra deres koran, deres bibel...det gjore vi også i middel-alderen !
tilføjet af

spørgsmål

Hvordan vil du definere en landsforræder.
Alle andre end erupærere, lader til at have krav på eget land.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.