6tilføjet af

100% kyllingekød

Jeg sidder her med Super Best's tilbudsavis for uge 32, på side fire reklamerer de for en hel fersk kylling, henover er der en rød box med teksten 100% kyllinge kød!!!!, nu rejser spørgsmålet sig, hvordan i alverden fremstiller de kyllinger der ikke er af 100% rent kyllingekød? krydser de en tyr og en kylling, eller en torsk og en kylling?
tilføjet af

He he

SuperBest har jo et imageproblem med kød, men det kan de nok ikke trække i land med en så åbenlys fejltekst.
Det er jo reklamefirmaer der laver tilbudsaviserne, nok en der har været lidt for hurtig på tasterne og ikke checket efter.
tilføjet af

Den er da lidt sjov :P

Jeg ved ikke om det er imageproblem som fruppe siger, men lidt sjov er den da 😉 Men jeg tror at de mener at de ikke er fyldt med vand 🙂
xx Abby
tilføjet af

Det er uden maddiker.

Mon ikke (knap så) Super Best mener at de er rimelige friske og gerne vil sælge dem før der går maddiker i dem, for så vil procenten af kylling falde i takt med at maddikerne formere sig.
Så de kyllinger er nok ikke så gamle som det andet rådne kød de prøver at sælge folk, det må være det de mener.
Aldrig mere Super Best.
tilføjet af

Ikke 100% kyllingekød

Det kaldes også for neutralmarineret kylling, fordi
det er pumpet med en blanding af vand, sukker og salt.
tilføjet af

Hvad er prisen?

Kunne du ikke lige oplyse det, så jeg er fri for at slå den op?
tilføjet af

49.95

Og så er kyllingen fra Grønnegården.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.