12tilføjet af

Vi snyder for ca. 400 milliarder

Det ser ud til at vores national sport "Sort Arbejde" er afløst af "Tag røven på kommunen"
Syntes det er i orden at melde sin nabo til kommunen, det har jeg selv gjort.
tilføjet af

Rettelse: millioner

Beklager 😕
tilføjet af

korrupt bedrag og forbrydelser mod staten

det er for stor en promille af finanslovsbudgettet; hvordan kan det være at man kommer til at snyde❓
Brugerbetaling på tvangsarbejde og samfundstjeneste som straf kan måske forebygge sådan nogen sager❓
Og så skal de kommunalt ansatte som ikke har givet en korrekt vejledning nok bare ned i løn, så kan de motiveres til at vejlede korrekt og rigtig godt nok.
tilføjet af

de snyder jo selv

kommuner og myndigheder snyder jo selv folk konstant, så hvorfor ikke snyde dem tilbage.
Jeg kender flere som er blevet frarøvet flere millioner af magthaverne og disse undersøgelser hører man aldrig om
Tag nu røven på kommunen så meget du kan. De småbeløb du kan snyde dem for, er intet at sammenligne med de beløbsstørrelser som de kan snyde dig for.
Tryk avler modtryk.
Vold avler vold.
Magtmisbrug avler sort arbejde og snyd.
tilføjet af

Kommunens opgave at opsnappe bedragere

Socialt bedrageri er uden tvivl noget svineri, MEN MEN..... jeg syntes ikke det er borgernes opgave at melde sine naboer for bedrageri!
Vi får et alt for overvåget samfund, hvor ingen kan stole på hinanden.
tilføjet af

Jeg er stolr af dig pappa.

Det er min far!!!
tilføjet af

DF'ister er de værste

de gider kun brokke sig og svine andre til mens hele deres usle liv går med at nasse på de hårdt arbejdende
tilføjet af

Det er resultatet

når man partou vil have velfærdsydelser fra det offentlige.
Det er jo et tag-selv-bord i vore dage. Hvem kan klemme citronen mest muligt.
Personligt kunne jeg ikke drømme om at anmelde andre mennesker for misbrug.
Jeg håber flere vil suge løs så systemet til sidst bryder sammen og må skrottes. Så bare krejl al det I vil derude. :D
Det bliver til gengæld sundt for alle intet velfærdssystem at stå tilbage med. Så skal de luddovne borgere til at arbejde for basale ting her i tilværelsen. Det er skidt for producenter af udvalgsvarer. Men vi trænger til en nedtur så vi lærer de vigtige ting i livet ikke er forbrug af ugeblade, xfactor, charterrejser og samtalekøkken.
Bliver komisk når danskere står og piber over de ingen socialrådgiver har længere lol
Så bare sug løs af det offentliges midler. :D
tilføjet af

Ja så længe kommunen ikke anmelder naboen

er det i orden.
tilføjet af

Du bestemmer jo selv

Hvilken slags mand du vil være, men i min optik er du ikke i høj kurs. I er foragtelige.
tilføjet af

Det er jo ikke meget

Det fremgår også, at den offentlige sektor ikke engang har overskud på at afsløre bedragerne.
tilføjet af

Sort arbejde.

Er der andre end perlerne der arbejder sort?.............. de gør det så derimod i stor stil!
tilføjet af

Sikkert anonymt

Det passer godt til din personlighed, at man nu kan anmelde sin nabo til kommunen anonymt.
[:|]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.