36tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

eller går de ind om mandagen?
Mener dog at have hørt det skulle være en helligdag?

[sun] god jul til alle [l]
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

eller går de ind om mandagen?
Mener dog at have hørt det skulle være en helligdag?

[sun] god jul til alle [l]

Grundet den nye finanslov, går pengene først ind i januar.
Glædeligt nyt år.
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

er næsten sikker på de går ind d. 28
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

er næsten sikker på de går ind d. 28

tænk hvis du bekymrede dig lige så meget - om at forsørge dig selv!!! [!] [!] [!]
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

KMD Nyheder 2012

10.12.2012 Aktiviteter i forbindelse med årsskiftet 2012/2013
Sidste indberetningsfrist til udbetaling den 28.12.2012 er den 20.12.2012. Se aktivitetsplanen for 2. halvår 2012.
Satser for 2013 er nu tilgængelig i KMD Aktiv.
Sidste frist for indberetning til regnskabsår 2012 er den 11.01.2013. Årskørslen i KMD Aktiv sker den 12.01.2013
http://nykundenet.kmd.dk/systembrugere/social/KMD%20Aktiv/Pages/Nyheder/Nyheder%202012.aspx
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

nu er det ikke alle på overførselsinkomst der leger dovne robert.
jeg er kronisk syg og KAN ikke arbejde, men ville give venstre hånd,
for at kunne fungere på en arbedsplads.
glædelig jul mr. schrooche
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Jeg har hørt den kommer til udbetaling.... igen. Dog ikke lige hvilken dag, men mon ikke det bliver en dag butikkerne har åbent ,,,,sådan i nær fremtid 😃
Brug den nu som en sådan ydelse bør bruges, hurtigt og uden omtanke 😉
Skål og godt nytår.
Med de venligste og bamhjertigste tanker herfra. 😃
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Den kommer sidste hverdag imåneden. det er heldigvis den slags der køre pr. automatik,
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Den kommer sikkert den 28.12.2012, da bankerne plejer at havde lukket den 31.12.2012
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Jeg mener helt bestemt også de kommer den 28. da bankerne er lukker 31.
Det håber jeg satme, jeg har kun 36 kr tilbage ;)
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Hvis man er så snotdum, at man ikke aner hvad dag bistanden går ind, så fortjener man faktisk ikke at få bistand. 😖
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

frikkedelledansker HOLD DIN KÆFT!!!!
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

frikkedelledansker HOLD DIN KÆFT!!!!

Det kommer du nu aldrig til at bestemme, eller nogen anden for den sags skyld. 😉
Jeg mener jo bare, at dem som ikke aner hvornår bistanden udbetales er en skamplet på de professionelle bistandsmodtageres profession, og de giver branchen et dårligt ry. 😃
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Bistand, førtidspension og anden offentlig ydelse,dog ikke boligsikring går altid ind den sidste Bankdag i december mdr....
Det vil sig på Fredag den 28/12
Lad jer ikke kue af en der mener alle der er på bistand er dovne,alles situationer er forskellige og man er hvor man er i systemet af forskellige årsager...
RIGTIG GLÆDELIG JUL
OG KNALD GODT NYTÅR [l]
Til alle på [sun]
Kram
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Bistand, førtidspension og anden offentlig ydelse,dog ikke boligsikring går altid ind den sidste Bankdag i december mdr....
Det vil sig på Fredag den 28/12
Lad jer ikke kue af en der mener alle der er på bistand er dovne,alles situationer er forskellige og man er hvor man er i systemet af forskellige årsager...
RIGTIG GLÆDELIG JUL
OG KNALD GODT NYTÅR [l]
Til alle på [sun]
Kram

Der var ingen der sagde de var dovne, blot at de var dumme, når de ikke vidste hvornår det var lønningsdag. 😉
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Der er nok adskillige indenfor alle indkomstgrupper der er klemt de sidste dage af året..
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

[quote="teemuss" post=2657551]frikkedelledansker HOLD DIN KÆFT!!!!

Det kommer du nu aldrig til at bestemme, eller nogen anden for den sags skyld. 😉
Hvorfor stoppede du så pludselig med dit "bil" nick?
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

[quote="Ljensen" post=2657449]er næsten sikker på de går ind d. 28[/quote]
tænk hvis du bekymrede dig lige så meget - om at forsørge dig selv!!! [!] [!] [!]


Det er nok fordi at blive forsørget er en selvfølge her i landet,´... 😉
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

[quote="Frikadelledanskeren" post=2657560][quote="teemuss" post=2657551]frikkedelledansker HOLD DIN KÆFT!!!![/quote]
Det kommer du nu aldrig til at bestemme, eller nogen anden for den sags skyld. 😉
Hvorfor stoppede du så pludselig med dit "bil" nick?

Jeg aner ikke hvad det er du hentyder til, men mon ikke du tager grueligt fejl af mig og en anden, da jeg mig bekendt ikke har haft noget "bil" nick, hvad fanden det så end betyder. [???]
tilføjet af

Prøv noget nyt: Få dig et arbejde!

Din dovne dreng! Se du istf. at tage dig et arbejde istf. at suge på samfundets midler... det er igler som dig der gør at jeg får nervøse trækninger og totalt lange boller af folk som dig. Taber!
vh.
Sten i Pungen
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

De der bor til leje er blevet påtvunget et nytårsforsæt, nemlig at huslejen skal indbetales eller bliver trukket den først i måneden mod førhen den femte eller sjette.
Det er en aftale mellem regeringen og boligselskaberne som angiveligt skulle betyde at færre lejere bliver smidt ud.
Men bankerne kan stadig finde på at tilbagekalde beløbet hvis der ikke er dækning, så der vil stadig være nogen der bliver sagt op.
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

jeg tror at det er den sidste hverdag i måneden, altså d 31.12, da butikkerne jo har åben denne dag normalt i december.
Sidste år var bankerne skyld i, at alle på kontanthjælp var sidst i køen, da de havde travlt med "vigtigere opgaver", som også forfaldt sidst på året! Det gik OGSÅ ud over mig!!!
Så vidt jeg husker, ventede vi længe på vores penge.
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Måske skulle man prøve at have bare 75 kr i pungen den 31 i en mdr. !!
tilføjet af

Det burde kommunen have udbetalt før jul,

så der var penge nok til smøger, øl og slik i julen.
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Jeg har nu fået bekræftet, at overførselsindkomsterne er til rådighed fredag d. 28. december.
God jul til jer alle og et rigtigt godt nytår.
😃 Onside
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Godt nytår 🙂
Det bliver fredag (28/12) at almisserne kommer til udbetaling!
Lyt ikke til det fedtøre der ikke ved hvad arbejdsløshed er. Det er sikkert parasitten Jordihovedet B. Olsen der vil blande sig.
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Synes du din kommentar er sjov?
tilføjet af

Almisser

Godt nytår 🙂
Det bliver fredag (28/12) at almisserne kommer til udbetaling!
Lyt ikke til det fedtøre der ikke ved hvad arbejdsløshed er. Det er sikkert parasitten Jordihovedet B. Olsen der vil blande sig.

Det glæder mig at se at du er klar over det er almisser, som vi andre giver til dig.
Så, hvad med at sige tak?
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

m47 47 er det mængden af hjerneceller i dit hovede? Og hvor mange af dem virker??
Stop hovedet tilbage i sandet!
Gid du får sprængt begge hænder af nytårsaften! føj til dig!!
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Synes du din kommentar er sjov?

Jeg synes ikke den er sjov, men realistisk.................
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Der er jo også noget der hedder varighedsbegrænsning af sygedagpenge og der bliver man ikke spurgt hvad man så vil leve af. Så bliver man smidt på kontanthjælp hvis man er heldig, eller ikke noget, selv om man ikke er gift og ikke har noget i banken. Men en vis Mette Frederiksen er åbenbart ligeglad hun har jo også sit på det tørre, men hun er åbenbart ikke klar over at det er de alvorlige syge det går ud over og ikke dem med småskavankerne, de kan jo blive ved med at få det forlænget år efter år.Nu sidder jeg med 4500 kr. har ikke fået penge for januar, fik sidst sygedagpenge den 31-12-12 og der var der endda trukket for helligdage, de dage skal man jo også selv betale men de rigtige syge skal der jo som bekendt trædes på. [:|]
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Der er jo også noget der hedder varighedsbegrænsning af sygedagpenge og der bliver man ikke spurgt hvad man så vil leve af. Så bliver man smidt på kontanthjælp hvis man er heldig, eller ikke noget, selv om man ikke er gift og ikke har noget i banken. Men en vis Mette Frederiksen er åbenbart ligeglad hun har jo også sit på det tørre, men hun er åbenbart ikke klar over at det er de alvorlige syge det går ud over og ikke dem med småskavankerne, de kan jo blive ved med at få det forlænget år efter år.Nu sidder jeg med 4500 kr. har ikke fået penge for januar, fik sidst sygedagpenge den 31-12-12 og der var der endda trukket for helligdage, de dage skal man jo også selv betale men de rigtige syge skal der jo som bekendt trædes på. [:|]

Sagsbehandlerne arbejder ud fra at sygdom max må vare 1 år, hvad der betyder at der ikke tages højde for lange ventetider, desuden forventes det at folk er fuldt arbejdsdygtige lige efter komplicerede operationer.
Enkelte er landet i et hul der betyder at de er for syge til at få kontanthjælp og for raske til at få dagpenge.
Mette Frederiksen HAR fortalt kommunerne at sygedagpenge kan forlænges, men de fleste følger den gamle praksis for at spare penge.
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Hvor er du dog ubehagelig.
Du aner jo intet om baggrunden for at vedkommende er endt på kontanthjælp.
Vedkommende kan være kræftpatient, hvor kommunen har lukket for sygedagpengene.
Så skam dig.
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Hvor er du dog ubehagelig.
Du aner jo intet om baggrunden for at vedkommende er endt på kontanthjælp.
Vedkommende kan være kræftpatient, hvor kommunen har lukket for sygedagpengene.
Så skam dig.

Mig ubehagelig❓
Jeg skriver blot realiteterne.
Vedkommende får jo brev om at sygedagpengene er stoppet, højst sandsynligt uden forudgående møde med sagsbehandleren om en revurdering.
Det rammer lige så hårdt som en fyreseddel.
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

❓ ❓ ❓ Jeg vil blive glad, hvis du vil skrive om hvor man kan finde det Mette F har fortalt kommunerne. Jeg har fået mit hjerte- lungekreds ødelagt, men fordi de ikke ved om der kan gøres noget, så har de lukket, så nu venter jeg på at komme til Skejby. 😕 😕
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

http://dknyt.dk/sider/i-artikel.php?id=54391
Teknikken driller mig lidt idet det er langsomt at finde og skrive på en smartphone..
Jeg læste det om Mette indenfor den sidste måned på TekstTV.
Man kan dog hurtigt udlede at tolkningen, som sædvanlig, ligger ude hos kommunerne, mange sager ender så i ankestyrelsen, hvis folk har kræfter til at klage.
tilføjet af

udbetaling af kontanthjælp 28.12.2012?

Jeg helt enig.
Nå helbredet ikke vil som man selv vil!
En fyreseddel er slem nok, sygedagpenge værre, men så den "rigtige" fyreseddel og kontanthjælp, uha!
Især når det slet ikke er "planen" - man kan være FOR ambitiøs!
Derfor har jeg lært at opfatte det på en anden måde, værdsætte tiden på samme måde som penge, så nu kan kan ikke længere spørge mig om jag har 50 kr men om jeg har 50 minutter - os i så fald er 50 minutter langt mere værd end 50 kr! Tænk over det!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.