10tilføjet af

tyrkiet - rejsebureauer, hjælp

hej.
jeg kunne godt tænke mig at komme til tyrkiet - nærmere marmaris her til oktober i efterårsferien. problemet er bare at jeg ikke rigtig kan finde nogle rejsebureauer som flyver til marmaris end tyrkiet eksperten i oktober. har set at falk lauritsen har til marmaris, men de flyver ikke derned i oktober. er der nogle som kender andre rejsebureauer?
har set på tyrkiet eksperten, falk lauritsen, bravotours og star tour.
er der andre?
håber at I vil hjælpe mig. :)

de flyver

ikke derned i oktober,fordi ferie sæsonen slutter d.1.oktober i Tyrkiet,hvor alle hotel og restaurants tions personale skal hjem til familien.

hvis du skal

til Marmaris,skal du flyve til Dalaman lufthavn.

Hvorfor ikke..

Hvorfor ikke vælge tyrkiet eksperten.
Vi tog en afbudsrejse med dem fra 1 år siden .. og det kan varmt anbefales... [s]
Hotel AROS i marmaris er ok, og du kan roligt rejse med tyrkiet eksperten, de er jo eksperter i tyrket. 🙂
mvh burger21😉

Tjek Tyrkieteksperten

De flyver hele vineteren til Mamaris

Istanbul

er ellers nok på tilbud i øjeblikket. Hvorfor vil du udsætte dig selv for den fare der følger med

føj for et fly selskab

d.4. oktober 2008 fløj vi fra ålborg med kurs mod milas med tyrkiet eksperten der bruger onur air.
efter 3 timer er der en dame der triller bevistløs ned af sit sæde oppe foran ,jeg ser ikke noget da vi sidder helt nede med ryggen op af toilettet der er stoppet og derfor er flydt over(puha).
efter andres udsagn reagere personalet slet ikke de næste 10 min. de træder bare hen over kvinden og fortsætter....det skal siges at der er desværre heller ikke nogen af passagerne deroppe der gør noget.
endelig er der nogen fra personalet, der reagere og får fat på en sygeplejerske der sidder overfor os derved opdager vi hvad der sker.
jeg kan se at personalet render rundt som høns uden hoved og prikker en på skulderen og siger til hende, at har de brug for hjælp kan de kalde jeg er ssa uddannet.
ja tak siger hun kom med.
Det viser sig at kvinden er kollapset, og da sygep. kom frem havde hun så godt som ingen puls, personalet kan slet ikke førstehjælp og hermed mener jeg virkelig ingenting, de var snot forvirrede, kaptajnen kom ikke og tog et overblik, han ville lande i grækenland uden at vide, hvad der var sket.
vi 2 danskere bad om et bt.appp. samt ilt, men begge dele virkede ikke, vi afslog at lande i grækenland da tyrkiet så må være lige så tæt på, og det sagde han ok til,men vi bad ham bad istedet om ,at der ville være en læge til stede i milas lufthavn når vi ankom.
fruen kom til sig selv , og da vi landede i milas var hun rimeligt okay.og hun fik en god ferie. men jeg tør aldrig flyve med onur igen tænk sig hvis det var min egen familie de kan jo intet gøre for at hjælpe os, det tør vi ikke mere, det var rystende🙁også fordi vi ikke kunne kommunikere med hinanden deres engelsk er bare alt alt for dårligt.
næste gang bliver det med et selskab hvor der udvises ansvar og handlekraftig væremåde

endnu et chock.

Ja, jeg tror mine forældre også havde snakked med selv samme dame, som var blevet dårlig og det med at ilten ikke virkede. Men min mor kunne ikke genkende hende, detvistye sig jo også ikke at være den samme dame.. Da vi rejste fra Kbh-Milas 25 sept. var der nemlig også en dame som mistede bevidstheden, her førsøgte en steward at kalde over højtaler, men indnu engang måtte jeg og alle andre opleve at med deres dårlige engelsk var der ingen der forstod ham. Det gik jeg hen for at fortælle ham, han spurgte nu om jeg var læge hvortil jeg svarede "nej tak" fortalte at folk ikke kunne høre og forstå hvad han sagde, han spurgte så om jeg ville kalede en læge og så fik jeg også prøvet det.
Vi havde ingen læge ombord, men 3 sygeplejerske og efter lidt tid kom denne dame også til sig selv.... Ja, man keder sig ikke når man flyver med Onur Air.
1 maj samme år, prøvede jeg en nødlandning med dem, kaos....
Så jeg er på din side...
Og rejseselskabet Tyrkiet Eksperten yder ingen service og holder ikke hvad de lover.
Min søsøter måtte kæmpe med dem i næsten 4 mdr. for at få sine penge retur..
øv øv

tyrkiet eksperten stinker

hej pjevs ja det er godt nok utroligt hvad man kan komme ud for men med de indlæg der omtaler dem så negativt kan vi to kun håbe på at folk lytter og vælger at betale lidt mere for deres rejse for ved t.k får man godt nok kun hvad man betaler for ...eller mindre .
jeg ved bare at jeg tør ikke flyve med dem igen det er de slet slet ikke dygtige nok til
knus mariann

Fremragende 1. flyoplevelse

Jeg har fløjet for 1. gang i 31 år. Har altid rejst med bil, frem og tilbage til Tyrkiet.
Jeg kan anbefale TyrkietEksperten. Både hvad angår pris, service og selve oplevelsen på flyet.
Jeg har altid frygtet at flyve, men oplevelsen på flyet, fik mig til at føle mig hjemme i min egen stue.
Jeg glæder mig allerede til at tage flyet igen til sommer.
5 ud af 5 stjerner fra mig! [f]
tilføjet af

Har du tidligere rejst i Tyrkiet?

SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.