1tilføjet af

Trilobitter i 6000 år og Bibelen ftg ?

´
....... Overalt hvor vi ser sten fra Havbunden - og/eller allehånde fossiler i kridtlagene på Stevs klint kan det undre en gevaldigt, at disse Forstenede leddyr der findes over hele verden, kun er 6000 år gamle´- - - Altså ifølge JV.
Nu er det jeg godt kunne tænke mig at vide ftg, hvordan i alverden disse forstenede leddyr der findes i over 30.000 forskellige udgaver, kan blive forstenede følgende Bibelens kronologiske 6000 års Skabelsesberetning! (kan det være fordi, at de bare så sig til bage ligesom Lot's Hustru) - og/eller man lige taler om tilføjelsen 2.Peter.:
For så begynder vi at komme derudad - - MEN - har JV'erne så ikke et forklaringsproblem?

....... 2.Peters brev 3:8 .......
Dette ene må I ikke glemme, mine kære,
at for Herren er én dag som tusind år, og tusind år som én dag !

"jehovas vidners" problem er måske,
at de IKKE er omtalt i Bibelen som: "Mine Kære" - (men måske antipodisk?)
Og at de af den grund ikke rigtig har fået fat i virkeligheden, som den Rigtig er!

Med venlig hilsen
jalmar
P.s.
Læsestoffet er her:
http://geologi.snm.ku.dk/udstillinger/danmark/
tilføjet af

godt orienteret?

Jehovas Vidner har ikke forståelsen af at jorden er 6000 år gammel, det er nogle religiøse kredse i Amerika der har den opfattelse, de kaldes Creationister
JV tror at skabelsdagene i Bibelen er perioder af længere varighed, i stedet for dage af 24 timer. Hebræerne brugte "dag" ligesom vi gør i dag. Bemærk hvordan jeg bruger "i dag", det er en henvisning til vor tid.
Det er rigtig godt at sætte sig bedre ind i det man snakker om, Jalmar.
Med venlig hilsen Bor😉ge
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.