17tilføjet af

Tilbageblik på 2010

Ved godt det måske er lidt "tidligt". I mit liv kan meget åbenbart nå at ske endnu.
2010 har ikke været et godt år. mildest talt. Det har væltet ned med ulykker og jeg er stjernetræt nu. Aner ikke hvordan jeg skal samle mig om eksaminerne.

Det startede med at min far fik cancer. Så opsagde min udlejer sin lejlighed, så jeg skulle flytte ud. Min kæreste og jeg ville flytte sammen, men han skred lige i det jeg blev boligløs. Så jeg skulle bo i en forfærdelig, faldefærdig lejlighed på Amager, uden varme, bad eller ret meget andet.
Min kontrakt på arbejdet udløb, så jeg havde ikke nok indkomst til at købe en lejlighed, da jeg er studerende. Og lejelejligheder er pissedyre.
Studiet begyndte og det var svært at hænge i, når jeg havde alt det andet jeg skulle rode med.
I det mindste går det fremad med min far og jeg har fundet en lejelejlighed jeg kan være i. Lige i det jeg tror jeg kan begynde at ånde lettet op, dør min farmor og hun skal begraves et par dage efter min fødselsdag.
Jeg har besluttet ikke at fejre min fødselsdag. Jeg orker det simpelthen ikke.
Jeg er 30, lige blevet single, arbejdsløs (og har ikke meget overskud til at søge jobs, selvom jeg prøver. Har dog lidt indkomst ved siden af, men den er alt andet end stabil.)
Sidste år var min plan, at jeg ville give den rigtig gas den sidste tid på studiet, fordi jeg godt kan lide det jeg læser. Min kæreste og jeg skulle flytte sammen og jeg skulle intensivere min søgning efter job.
Og nu er alt bare faldet fra hinanden. Jeg orker ikke at få trukket mere af mit fundament væk under mig. Jeg er træt.
Hvis der er nogen der står i en lignenden situation eller har nogle skulderklap, så sig endelig til. Mine venner har travlt med deres og med at etablere sig med deres kærester (det gør SÅ ondt), så jeg kan ikke hele tiden komme rendende der.
Er bare ked af det. Og jeg vil have min farmor igen. Jeg savner hende allerede[:*(]