4tilføjet af

Søger rejsekammerat til omkring foråret 2012

Heej! :)
Jeg er en 19-årig pige, der sidder med mange tanker om at komme ud og rejse, hvis/når jeg tager et sabbatår i 2011/12.
Tænker på at tage rejsen omkring foråret 2012, så der vil være tid til at spare op i løbet af 2011 :)
Jeg har ikke specifikke idéer om hvor jeg vil hen, men tænker nogle lidt eksotiske og varme steder - som Indien, Thailand, Vietnam, Brasilien osv., eller måske Kina og Japan. Noget der er helt anderledes fra Danmark ;)
Mine idéer om turen er, at se en hel masse forskelligt - opleve kulturen, smage nyt mad, se smukke strande og anden natur, jungle, klipper, bjerge... Men vil også meget gerne se byer, gerne storbyer. Jeg er ikke den vilde lad-os-løbe-50-km-for-sjov-typen, men vil meget gerne vandre, bare der også bliver tid at slappe lidt af en gang i mellem, og bare nyde naturen og oplevelserne :)
Men, men, men - jeg har jo brug for en rejsegruppe/kammerat🙂Så hvis nogle sidder derhjemme med tanker om at ville ud og rejse, har lignende drømme, og gerne vil møde nye mennesker, ville det være super godt hvis i ville sende mig en besked, så kan vi måske finde ud af noget sammen🙂Håber at høre fra jer! :)
Nico :)
tilføjet af

Søger rejsekammerat til omkring foråret 2012

jeg er frisk... skriv du blot trygt til mig og jeg skal vise dig rundt i verdenen lille ven [l]
Ps. kun hvis du osse vil dele seng...knus fra Meget veludrustet
tilføjet af

Søger rejsekammerat til omkring foråret 2012

Prøver lige med et seriøst svar: Kig lidt på http://www.backpackerplanet.dk/
tilføjet af

Søger rejsekammerat til omkring foråret 2012

hvilken aldersgruppe har du lyst til at rejse med? Jeg skal selv til østen i 2012. umiddelbart thailand, vietnam, laos, men er åben for ideer... uanset hvad lyder det som en fed ide...held og lykke med det [sun]
tilføjet af

Søger rejsekammerat til omkring foråret 2012

Tænkte på folk omkring min egen aldersgruppe🙂Jeg fylder 20 til april 2012, så vil måske fylde på turen😉Dine rejseplaner lyder også rigtig gode🙂Hvilke ting havde du regnet med at se? :)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.