2tilføjet af

Sony ericsson w810i problem.

Har fået et problem med min sony ericsson for ca. 6 måneder siden, og har ikke rigtig gjort noget ved det. Så kan jeg jo lige prøve at skrive her, for er 100% ¨på at få et fornuftigt svar.
Men problemet er, at den virkede fint, men så lige pludselig da jeg vågnede og trykke på ''tænd'' knappe, så gad den ikke at tænde. Så satte jeg den i opladeren, og den gad heller ikke at oplade. Jeg har renset lortet, men det virker stadig ikk..
Nogen, som har nogle erfaringer eller noge, som kan give mig en løsning på problemet?
tilføjet af

LØSNING

Et lille tip og det er gratis. Knappen er ikke helt stabil på modellen så tryk istedet lidt skævt ned på den så du får kontakt med kontakten under. skyldes problemet at den ikke længere kan lade kan du rense bundstykket (messingdelen) med en spray fra würth der fjerner alle urenheder. kan ikke huske hvad den hedder men de har den ved en alm isenkræmmer
tilføjet af

Et godt bud

Der kan være rigtig mange årsager, men et godt bud kunne være at dit batteri er klappet sammen. Kvaliteten på batterierne kan svinge noget og hvis man ikke behandler batteriet (oplader) optimalt, kan skidtet godt klappe sammen. Prøv at låne et batteri fra en funktionsdygtig mobil og se om ikke det skulle løse problemet.😕
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.