2tilføjet af

Sony Ericsson W595 makering af billeder?

Hej!
Jeg har en dejlig Sony Ericsson W595, men jeg har bare et par spørgsmål som jeg håber nogle kan svare mig på/hjælpe mig med.
1. Når man får en SMS, så står den sådan at man kan læse lidt af den, og se hvem den er fra på mobilen, uden at have trykket på noget.. Har fundet ud af at det er sådan på de fleste Ericsson mobiler (eller alle?) .. Men jeg vil gerne høre om man kan ændre det, så en person som lige går forbi ens mobil ikke kan se lidt af hvad personen har skrevet og hvem personen er?
2. Der står ikke nogen steder at man kan markere billeder så man f.eks. kan sende/slette flere på én gang? Hvordan gør man det? Hvis man overhovedet kan? Det er nok så irriterende.
Tak på forhånd.
tilføjet af

hmm

Jeg har selv den samme telefon, og elsker den!😉men tror desværre ik man kan ændre det med beskederne, sådan er telefonen nu engang opbygget..
ang billederne. gå ind i menu. gå så til Organizer. ind i Filhåndtering og ind i Billeder. der trykker du på Indstillinger og vælger marker-marker flere. Marker de billeder du vil sende eller slette og og tryk igen på Indstillinger, vælg send.
Det sku være det🙂pøj pøj med det
tilføjet af

Tak skal du have!

Tusind tak for hjælp ang. det med billederne! Du er bare dagens helt, haha.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.