Se fadbamsen gang-bange
Hans engelskudtale er da bedre end Pia Ks
"klima-fascisme"
[:X] For p.... hvorfor gør i siden her til et helt linkhelvede?? 😮 det bliver værre og værre med det linkeri
| Billige fødevarer online |
| Gode råd til bagning af muffins? |
| Opskrifter med kyllingeinderfiletter? |
| ris? |
| bagekartofler |
| God - billig - Mad ? |
| Spiser i bænkevælling |
| ka ka ka ka? |
| Mild kaffe? |
| Svensk pølseret? |
| Hjælp til at finde sang |
| "er den mand" er nu også: |
| Hvad betyder PRIOR? |
| evolution proof ? |
| Aftensmad i aften...? |
| Kvinder |
| Dit livs største bommert...? |
| Leo Mathisen |
| Min trussesamling ;-)) Ak! |
| Lordi på forsiden |