5tilføjet af

Samsung E730

Er der nogen som har en Samsung 730 og kan fortælle om det er en god tlf?
har overvejet og anskaffe mig en, men nogen siger at samsung tlf'er ik kan sende mms til andre tlfer end samsung..
Håber på gode svar
tilføjet af

Jeg har....

...en samsung E700. Den kan sagtens sende MMS'er til andre tlf'er, men den kan ikk modtage alm. billedebeskeder desværre, men derudover har jeg været glad for min samsung.
Håber det hjælper
tilføjet af

Jeg har

selv Samsung e720..
Det er virkelig en dejlig telefon, og den du snakker om skulle være lige lidt bedre, med lidt flere funktioner..
Har selv sendt et par MMS beskeder, til andre telefoner end Samsung.Det virker fint.
Jeg kan kun anbefale dig at købe den.
tilføjet af

Mobilsiden.dk

Gå ind på www.mobilsiden.dk og find den derinde .. der kan du se alt hvad den kan .. !
tilføjet af

Alt for nice

Den er alt for nice . Fik den for en uge siden . Godt kamera , god lyd , mega flot design , og billedeskærme er i høj kvalitet . Der er en masse små ting du kan rette på mobilen i f.eks desplay , så du gir den et personligt præg . Alt for nice mobil
tilføjet af

SGH-E730

hej jeg har lige fået ny mobil fordi den gammle blev samdret men kun i inder skærmen så jeg kan ikk se noget ! men da jeg ville tage min sim kort i den nye mobil var der ingen nummer ! så sagde en af mine venner at jeg skulle gemme dem på sim-kortet men jeg kan ikk se noget så hvad skal jeg gå ind i hvis det ellers er rigtig hvad jeg gør ?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.