7tilføjet af

Rundt tastatur på 3650 - hvorfor?

Hvorfor skal Nokia genopfinde tastaturet - der vatr sgu' da en grund til, at man gik fra drejeskive telefoner, og over til et mere firkantet design.
Er det bare noget design fis, eller er der nogen, der har en fed oplevelse med det?
tilføjet af

Nokia 3650

Hey...
Jeg synes oxo at den var irriterende i starten, men det er ren tilvænding, meeeen jeg er enig i at de godt kunne ha beholdt det normale tastatur på alle deres modeller. Men ellers er det ok.
tilføjet af

Jaaa

jeg er også rimelig træt af det runde.... For det første ser det ikke smart ud, og for det andet skal man til at vænne sig til noget andet..... men sån er det!!!!

hILLE KENNI
tilføjet af

Det er fedt

Hey! jeg syntes ikke der er noget forkert i det jeg er tilfræds med det. og sys Designet er fedt. og der er os derofr jeg har 3650?
men jeg kan sagtens se din mening med, det er besværligt, men jeg tror bare Nokia var blevet bange for Sony Ericsson skulle løbe med et nyt smart Design
men hvis du er vild med indholdet i 3650 burde du Købe Sony Ericsson p800.
Bye
tilføjet af

Cool

Det er forde at man skal have mere motion får både øjne og fingre....Øjne:forde man skal sku sidde i et par sekunder før man finder bukstavet.... Fingre:forde atman skal flytte dem mere en på en 3310 og de andre.... DERFOR!!!!!!!
tilføjet af

Den r sgu da fed

Den mobil r helt vildt fed, og det ved man når man har den......
tilføjet af

nokia 3650

Jeg synes det er fedt at skrive på. og det ser
da fedt ud. jeg er mega glad for min nokia 3650..
og det er da nem at spille på den....
tilføjet af

3660

Hej Lolle
en Nokia 3660
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.