3tilføjet af

Powerpoint 2002

Jeg har siddet og hygget mig med et slideshow, men i forsøget på at indsætte et stykke musik, fik jeg problemer. Det er gået fint med at lave CD'er og DVD'er men en så enkel ting, som at sende et slideshow som en fil via mail kan jeg ikke lige finde ud af. Tilsyneladende er der ikke meget information på nettet om dette lille problem, og hjælpemenuen i powerpoint indeholder heller ikke andet end almindeligheder.
Mit spørgsmål er, jeg har et slideshow, jeg vil have et stykke musik til at spille under hele seancen, det skal være en wav file format, da Powerpoint ikke lægger "krop" til mp3. Men en mp3 fil efter konvertering er bare virkelig stor, hvilket udelukker tanken om at sende den med mail, jeg mener 34mb :)
Jeg har set utallige mere eller mindre smukke presentationer sendt via mail, med lange musikstykker, og de fylder ikke mere end 2 - 3,5 mb.
Hvis den med wav formatets nødvendighed holder, hvilket program vil da være anbefalelsesværdigt at anvende til at komprimere en wav-fil? Og hvordan afslutter jeg det hele, så jeg kan sende en sød lille præsentation via mail?
Måske er der en helt anden metode? :)
Hvis der er nogen, der kan give et par gode fif, vil jeg være yderst taknemmelig. :)
Gode hilsener Fuego
tilføjet af

Måske...

...her
http://office.microsoft.com/da-dk/assistance/ha010348231030.aspx
Prøv at læse det.
Måske står der noget der kan bruges.
Hygge
tilføjet af

Tak for assistancen

Jeg vil fluks se det igennem.
Gode hilsener Fuego
tilføjet af

Velbekomme

Jeg har ikke selv læst det igennem.
Jeg så bare hurtigt at det drejede sig om at tilknytte musikfiler til powerpoint, så måske....
Hygge
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.