9tilføjet af

PAS PÅ SORT VAREBIL REG.NR. XD 88.802 - HØJDEVEJ

Se indslag på TV2 - har åbenlyst stjålet min. 40- 50 cykler og sælger dem videre. Fint hvis bilen ikke kunne køre mere 😉
Holder til på Højdevej - Amager !!!!
tilføjet af

Ja det er fint nok du giver adressen og reg.nr.

så må man da håbe at flere personer bliver inspireret og smadrer et par ruder/spejle eller flænser dækkene. Ikke for hævn, men så kan de da ikke stjæle mere, de røvhuller.
Og bare vent: selv om politiet har fået det serveret på et sølvfad, så gør de ikke en skid ud af det.
tilføjet af

Jeg undre mig en hel del

Hvis du køber en Christiania cykel til 12000 kr., så
har du også råd til en ABUS kædelås i prislejet
400-1500 kr.
Jeg har aldrig fået stjålet en cykel pga. en kædelås
i hærdet stål!
tilføjet af

Hallo

de åbner jo ikke cyklen på stedet men sætter den ind i en bil og kører væk med den, ud til et værksted hvor de nok skal få din lås op ligegyldigt hvad det er for en
tilføjet af

Tænk..

Nu har jeg ikke set det indslag, så jeg ved ikke om det reg. nr. er oplyst. Hvis det ikke er, så skal man nok være forsigtig med at handle ud fra de oplysninger der gives her. Det kan være en drengestreg, hvor nogen uskyldige ejere bliver ramt. Jeg påstår ikke at der lyves, men gør blot opmærksom på at det kan være en måde, at drille nogen på. Nøjagtig som vi ser unger skriver grimme ting om hinanden på nettet, hvor de opgiver adresse og telefonnummer osv. Normalt opgiver de vist ikke den slags informationer, og de slører jo også bevidst billeder vi ser i tv, så det undrer mig lidt.
tilføjet af

Så er folk selv ude om det

Når du bruger en kædelås i hærdet stål, så
skal cyklen lænkes til et cykelstativ eller
en lygtepæl!
tilføjet af

Om den så ikke var låst

så kan det aldrig blive folks egen skyld at nogen stjæler ens ting, det er noget værre ævl at fyre af. Fordi den ikke er låst fast til noget er der sgu da ingen der har ret til at tage den.....Hvis der står en vare uden pris i supermarkedet, lægger du den så i tasken uden at betale????
tilføjet af

Det vælger folk selv

Hvis du vil have dine ting i fred, så
bliver du nød til at sikre dem. Det skyldes
den udbredte fattigdom i Danmark, og alle
de klaphatte vi får ind fra østeuropa.
Samt folk med kleptomaniske tendenser.
Sørgerligt men sandt.
tilføjet af

køllebank

husk lige at vær sikker på at bilen ikke er solgt i mellemtiden.
Men det fede svin som kørte rundt og stjal dyre cykler, han skal da have køllebank af ventende sortklædte med køller når han henter sin bil.
tilføjet af

de oplyste navn

TV viste så meget at man nemt kan finde svinet.De oplyste også svinets navn - så håber at nogle hævner den taberbums.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.