5tilføjet af

Overskud på 2200 millioner

2008 blev et hårdt år for Danmarks største bank, Danske Bank. Banken kom ud af året med et overskud før skat på 2,2 mia. - det er 17 mia. mindre end året før. Samtidig meddeler banken, at der skal siges farvel til 350 ansatte. Men der er skam masser af penge til at de kan give Peter Straarup, topchef i Danske Bank, to ekstra månedslønninger.
Bankens topchef, Peter Straarup, siger i en kommentar, at banken lige nu gennemlever "den værste krise siden depressionen i trediverne": Men to måneds løn til Peter, det skal der være til, i disse svære tider.
"Det er en udvikling, der påvirker alle banker også Danske Bank, der må konstatere tab og hensættelser af en størrelse, vi ikke havde forudset." Men rå til at give mere i løn til toppen, det er der. FY FOR FANDEN. VH S
tilføjet af

det er så pissetræls du aldrig kan linke

Det er aldrig til at vide hvor du har det fra eller om det bare er noget du sidder og digter.
tilføjet af

se her

tilføjet af

sig mig

hvorfor skifter du ikke bare bank??
tilføjet af

Det ku jo være

Du skulle prøve selv at søge lidt på det, (Aviserne) det ku du jo prøve, ikke. Og så er jeg lige glad med, hvor pissetræls du syntes det er, at du selv skal bruge hoved lidt.
tilføjet af

Det er ikke min bank

Men det gør de jo nok alle. Nej det er moralen i det, man fyre 350 personer og så giver man en gave ca 1.4 mil til ham der fyre? Det er efter min mening meeeget laaangt ude.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.