1tilføjet af

Nu tjener jeg over 2000$ om måneden på poker =D

Jeg vil først lige sige, at jeg har spillet poker i mange år på 888 og pokerroom med matadorpenge (altså ikke rigtige penge), men da jeg fyldte 18 besluttede jeg mig for at kaste nogle rigtige penge i det, hvorefter jeg det seneste års tid stødt og roligt har kunne bruge poker som mit fritidsjob ved siden af mit studie på uni (ja SU'en er jo ikke ligefremst til at juble over...). For ca to måneder siden opdagede jeg dog et program, som nærmest eksploderede min indtjening på poker! Jeg gik fra omking 600-700 dollars og nu er jeg faktisk stolt af at sige at jeg tjener over 2000$ om måneden efter skat B) Så nu overvejer jeg stærkt at tilsidesætte mit studie og spille ekstra meget poker!
Hvis nogle er interesseret i at se hvilket program jeg har brugt til at vinde så meget i poker, så kan man faktisk downloade en free-trial her:
holdempirate:
http://kasperknop.holdemhawk.hop.clickbank.net/
Jeg vil gerne høre om der er andre, der tjener mange penge online på poker, og om der er andre, som har ligså stor succes med "holdempirate" som mig🙂
tilføjet af

Hej pokerchamp

Det kunne jo være mig selv der har skrevet det indlæg du lige har lavet:) Jeg spiller selv på 888, læser på uni og bruger pokeren som en supplerende indtægt til SU`en - altså som et studiejob.
Min indtægt ved pokeren har jeg så lidt sværer ved at sætte tal på, også fordi jeg efterhånden har spillet i nogle år. Jeg har både spillet cash, sng og MMT, men for tiden sidder jeg udelukkende og grinder på sng som har vist sig at være en meget fast indtægtskilde for mig uden nogle væsentlige udsving; kontra cash game, hvor jeg har haft erfaring med at bankrollen godt kan tage nogle tæsk her og der. Jeg spiller i gennemsnit 1 - 1½ time om dagen for tiden og det giver en fortjeneste på 2000 - 3000 dollars om måneden på 30 - 50$ buy-in sng, så det synes jeg selv er rigtig fornuftigt:)
Det er rigtig rart at høre, at du ligesom jeg, supplerer SU`en med poker og jeg har egentlig en ringe ide om, hvor almindeligt det er her i danmark? Altså, hvor mange der rent faktisk vinder penge når de spiller poker..?
Lad os starte en dialog; jeg vil meget gerne høre lidt mere om dit spil: spillestil, limits m.m, samt eventuelle debatter om poker:D
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.