7tilføjet af

Nu kommer så 10.000 kr. spørgsmålet?

Hvorlænge og hvor meget kan pressen nu koge suppe over
en sanger fra USA er død.?
1-3 dage?
1-3 uger?
1-3 mdr.?
Hvor meget extra tv-avis kommer der?
1-5 min.?
6-10 min.?
11-29 min.?
30 + min.?

Tror personligt at lægger du hønen i nu, er den stadigvæk varm til når efteråret sætter ind og vi igen skal ha´suppe.

Suk....
tilføjet af

Hørt!

1-3 mdr.
Og om seks måneder holder de seksmåneders dag for hans død osv osv. og om 1 år, 2 år, 3 år,4 år indtil det til sidst blir så kvalmende at man af de forkerte grunde ville ønske han ikke var død. Goddamnit!
Håber ikke der blir misforstået; Michael Jackson er virkelig kongen af pop, han er meget talentfuld og det gør da ondt at man mister sådan et ikon.
Men for fanden, det kører jo 24/7?
Cnn, BBC, ALLE aviser ALLE netaviser over ALT.
Det sku træls
tilføjet af

Massehysteri

Det er kvalmende massehysteri.
Manden var en ener rent musikalsk, ingen tvivl om det, men det her er for langt ude og lur mig om ikke der bliver lavet store penge på hans død.
Han var et ikon, men hans død viser jo, at han bag facaden var et ganske almindeligt dødeligt menneske, det er lidt for naivt at tro, at blot fordi man er en unik kunstner, så bliver man udødelig, det gør han rent musikalsk, på linie med Elvis Presley, John Lennon og ganske mange andre som i fremtiden vil dø en naturlig eller unaturlig død.
Hvad årsagen til MJ's død er, er flintrende ligegyldigt, han var i den "farlige" alder, omkring 50, hvor rigtig mange mennesker får problemer med følgerne af deres livsstil.
Æret være hans minde, men lad ham nu hvile i fred.
tilføjet af

indtil..

der kommer noget nyt! Air France katastrofen og den tragiske død af den 1 årige er ligesom gået i baggrunden! Hvis noget nyt sker i morgen så glider MJ også i baggrunden.
tilføjet af

lol lol

Har du facebook? Nå men det har jeg, sådan ca. 20 af alle mine venner havde skrevet i deres status opdateringer at de savnede MJ eller R.I.P eller et eller andet...
Det er bare venner/bekendte... Hvordan har resten af verden det så ikke? xD...
tilføjet af

om et år

der er sikkert stadig noget om det om et år
tilføjet af

Næsten enig med at lade

ham hvile i fred, fra nu!
tilføjet af

I hope..

Ønsker du får ret.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.