1tilføjet af

Nokia E66 eller Nokia 6600??

Hej jeg står og skal vælge mellem to telefoner
Nokia 6600:
http://www.nokia.dk/find-produkter/produkter/nokia-6600-slide
ELLER:
Nokia E66:
http://www.nokia.dk/find-produkter/produkter/nokia-e66
Mit store spørgsmål er nok om der er nogen der har nogen erfaringer med disse telefoner... hvad er fordele og ulemper osv.
I E66 er der GPS funktion, men jeg ved ikke om jeg overhovedet kommer til at bruge det. Ellers ligner de hinanden sådan rimelig meget. Har lavet en sammenligning inde på Nokias side.
6600'eren kommer til min sonofon butik om en lille måneds tid så jeg har lidt tid at beslutte mig i.
Så jeg håber der er nogen der vil skrive lidt om deres erfaringer med disse to telefoner.
På forhånd mange tak :D
mvh mie779
tilføjet af

kan godt lide e66

Nokia E66 er en lækker telefon og den ligger godt i hånden og er god at skrive på. Kvalitetsmæssigt synes jeg også at den er god, den er ikke plastikagtigt som 6600 slide.
Det er en buisnesstelefon. Du kan have den med to forskellige menuer, en til arbejde og en til privat. For at ændre mellem disse to funktioner, trykker man bare på en knap.
nokia 6600 virker da også som en lækker telefon. Den har en god form, og ligger også godt i hånden. Hvordan den er at skrive på, ved jeg ikke, da jeg kun har prøvet en dummy, altså en model uden funktioner.
Jeg er ikke helt klar over det, men hvis 6600 slide minder om 6600 fold (fold er nu også en lækker telefon og er rigtig god at skrive på), så kører den med et andet systemstyring end nokia e66.
Det er to forskellige telefoner, så du må gøre op med dig selv, hvor mange funktioner du har brug for, og hvad du skal bruge den til. Om du godt kan lide en udfordring med en lidt mere advanceret telefon eller du bedst kan lide en mere enkelt telefon.
Hvis der er en tdc-butik i nærheden af, hvor du bor, kan du måske se E66-eren der. Mener ikke tdc har 6600 slide endnu.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.