6tilføjet af

Nokia 6101

Overvejer at købe sådan en. Er der nogen som kan fortælle lidt om den både positive/negative ting.
Har i forvejen en nokia 6260, men den er alt for avanceret til mit forbrug(kan en masse som jeg aldrig får brug for)(og heller aldrig kommer til at sætte mig ind i) men øhh øjnene/fingrene kunne ikke få nok.
tilføjet af

mobiler

www.mobildebat.dk
tilføjet af

Den er bare super

Jeg har lige købt sådan en 6101, og den er bare super. Et stort 13 tal her fra ;O)
Mvh Anne :O)
tilføjet af

nokia

nej nej køb aldrig en sådan den larmer når den ringer, man får regninger når man har brugt den, den kan så mange ting som man så er nødt til at sætte sig ind i, man skal altid have den med sig, ellers kan man ikke høre når den ringer, dine venner kan altid finde ud af hvor du er, og evt. hvad du laver puha ikke sjovt, nej glem alt om den, køb aldrig en mobiltelefon.
tilføjet af

Sluk da for den mobil.

Ingen behøver at vide hvor du er,Du kan da bare slukke den,ikk*Hvor svært kan det være at være bare lidt praktisk.
tilføjet af

nokia

du skriver jeg bare kan slukke den, hvor svært kan det være? ok hvordan slukker jeg den? skal jeg bare tage batteriet ud???
tilføjet af

6101

Jeg har en 6101, den er vældig fin men mangler lidt "teknik" så hvis du er intr i en byttehandel, skriv dog her :D
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.