13tilføjet af

nokia 3510i sony ericsson t310

jeg har en nokia 3410 og jeg skal ha en ny jeg hved ikke om jeg vil have en nokia 3510i eller t310 hvad syntes i jeg skal købe
tilføjet af

3510i

Hejsa der.
Synes du skal købe dig en Nokia.
Den er klart den fedeste, og
og du vil ikke fortryde dit køb.
Aldrig har jeg dog været så glad for en telefon
som jeg er for min 3510i.
Den er da sarj...
Kramz fra NokiaGirl.
Og held og lykke med valget...
tilføjet af

T310

De kan det samme, men T310 er bare lidt bedre.
tilføjet af

øhh

øhh nokia 3510i det er verdens bedste mobil den kan alt mms java spil og alt muligt andet.
tilføjet af

Aldrig 3510i

Køb for gudsskyld en T310, jeg har begge 2 og
3510i er mørk i displayet langsom og GRIM !
tilføjet af

Tja...

Du skal klart købe en t310. Nokia 3510i grim, stor, langsom og den har nogle dumme knapper på originalcoveret! Det sidste var måske ikke så rellevant men du bliver nødt til at købe en sony ericsson t310!!! Jeg har selv en Nokia 3310 og vil gerne have en ny, MEN IKKE EN NOKIA 3510I! Nå, men jeg håber at du køber en sony ericsson i stedetfor en Nokia. Kan du ikke lige skrive når du har købt den nye telefon hvad for en du valgte?
Hilsen Mig...
tilføjet af

nokia eller sony ericsson

der vil altid være for og i mod hvad man skal vælge , men jeg syntes at du skal tage dig tid til at gå ind og se på begge telefoner, og der efter vælge, men jeg har selv haft ericsson telefoner, og jeg syntes helt klart at betjeningen af nokia er langt bedre, du kommer hurtigre ind i beskeder og andre valgte ting, men valget er jo dit til sidst.
tilføjet af

du skal...

du skal købe en nokia 7250i ligsom mig den er dyr men rigtig god
tilføjet af

ja og nej

hey....
har selv en 3510i og den mangler en infa'rød.....
men til gengæld er ericsson'ens tastatur for lillet.....
og nokia'en har bedre polytones.....
men det kommer an på hva man er til......
tilføjet af

hhmmmm

Hejza. Jeg havde begge to telefoner(jeg har sony ericcson t610 nu). jeg synes at sony ericcson t310 bedre end 3510i men man kan finde flere gratis ting til 3510i og den nemt til at brug...så må du selv bestem hvad får en du skal har...
tilføjet af

haløjsa

jeg synes du skal købe en siemens de er rigtig gode jeg havde en nokia og nokia telefoner er bare skod så derfor fik jeg en siemens s55 og den er bare super god den kan det hele
tilføjet af

3510i

Helt klart en Nokia 3510i!
Den er for fed!!!
CU
tilføjet af

Tuff luck

Hej.
Køb den billigste.
En mobil er bare til at snakke i og sende beskeder med, nothing else!
Go tur
tilføjet af

hey min ven

hvis det skal være en af dem ville jeg vælge en t310 jeg har haft dem begge og en 3510i er ikke noget vær syndes jeg den har ikke så kraftigt et farvedisplay som en t310 og da de stort set kan det samme ville jeg vælge t310 men den kan godt være kompliceret at skrive fra da den har et lille tastatur og en mærkelig intilligent ordbog men det vender man sig til hvis du havde frit valg ville jeg vælge en nokia ngage den er fed men der er ikke så mange der har den men det kommer jeg har selv en da jeg skulle vælge tlf. valgte jeg den frem for den nye motorola 3 som du sikkert har set i fjernsynet den er der ingen der har så den kan man ikke rigtigt bruge og der er kun sende master i storbyer så jeg kan slet ikke bruge den hilsen anderz
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.