42tilføjet af

Må vi bede for de 140 danske soldater, der skal -

bekæmpe det onde IS ?
Jeg tænker på jehovas vidner, der har så meget imod, at nogen beder for vores soldater, og deres liv / deres familier, der har taget afsked med deres kære - fordi de må redde andre menneskers liv, med risiko for, at betale med deres eget liv.
tilføjet af

Må vi bede for de 140 danske soldater, der skal -

bekæmpe det onde IS ?
Jeg tænker på jehovas vidner, der har så meget imod, at nogen beder for vores soldater, og deres liv / deres familier, der har taget afsked med deres kære - fordi de må redde andre menneskers liv, med risiko for, at betale med deres eget liv.

Jeg tror ikke de bekymrer sig om JV, hvis de altså kender noget til sekten, så bed bare løs Lyjse
væt dog ikke bekymret om at en soldat risikeres at betale den ultimative pris, det er meget mere vigtigt at sørge for dem når de engang kommer hjem.
Mera
tilføjet af

Må vi bede for de 140 danske soldater, der skal -

bekæmpe det onde IS ?
Jeg tænker på jehovas vidner, der har så meget imod, at nogen beder for vores soldater, og deres liv / deres familier, der har taget afsked med deres kære - fordi de må redde andre menneskers liv, med risiko for, at betale med deres eget liv.


Og jeg vil bede for børnene ikke må blive dræbt af danske kampfly.
[img]
http://www.thedodo.info/Dronte%2011/Joedisk_Racisme_David_Duke/Billeder/qana2color.jpg
[/img]
tilføjet af

Må vi bede for de 140 danske soldater, der skal -

det var da godt nok et mærkabert billede du kom med der, jeg så en billede række, af en isis mand der træmpede et spædbarn ihjeld, fordi det var født af kristne.
man høre om mange skrækkelige ting der nede fra.
men syndes du ikke det er godt man prøver at stoppe isis og hjælpe folk, der nede fra, når vi tænker på at 9 millioner mennesker flugter fra området af?
tilføjet af

Du holder hånden over

ONDSKABEN [!] "sk"
Jehovas vidner hytter jeres eget skind, og når nogen vil hjælpe de stakkels mennesker, lægger du skylden over på dem !
http://www.catholic.org/news/international/middle_east/story.php?id=56481
[img]http://images.catholic.org/ins_news/2014081646.jpg[/img]
Et barn venter på at blive dræbt af af militante ISIS
Islamisk stat terrorister har begyndt deres forjættede drab på kristne i Mosul, og de er begyndt med børnene.
Ifølge en rapport via CNN, har en kaldæisk-amerikansk forretningsmand sagde, at drabene er begyndt i Mosul og børns hoveder bliver rejst på pæle i en by park.
Citat slut
FØJ - hvor er du modbydelig [!]
tilføjet af

Du holder hånden over

Lyse hvorfor er det mere modbydeligt at bede for at børn ikke bliver slået ihjel, end det er at bede for dem der er udannet til at slå ihjel.
Mener du virkelig, at det er et kristen menneske værdig.
tilføjet af

Du holder hånden over

Lyse hvorfor er det mere modbydeligt at bede for at børn ikke bliver slået ihjel, end det er at bede for dem der er udannet til at slå ihjel.
Mener du virkelig, at det er et kristen menneske værdig.

Det er jo at bede for dem der vil gøre en forskel, der er nok ikke nogle der beder for dig, da du ikke gør en forskel ;)
tilføjet af

Du holder hånden over

[quote="Bjarne2411" post=2851585]Lyse hvorfor er det mere modbydeligt at bede for at børn ikke bliver slået ihjel, end det er at bede for dem der er udannet til at slå ihjel.
Mener du virkelig, at det er et kristen menneske værdig.[/quote]
Det er jo at bede for dem der vil gøre en forskel, der er nok ikke nogle der beder for dig, da du ikke gør en forskel ;)

Og det ved du så.
Og det var jo ikke det Jeg skrev om.
Prøv at læse indlæggene før du håner dem, så kunne det være du kunne ramme lidt tættere på.
Nå men det er jo det sædvanlige med en notorisk nar.
tilføjet af

Du holder hånden over

Lyse hvorfor er det mere modbydeligt at bede for at børn ikke bliver slået ihjel, end det er at bede for dem der er udannet til at slå ihjel.
Mener du virkelig, at det er et kristen menneske værdig.


Du får næppe noget fornuftigt svar fra den kant.
Jeg mener og fastholder at en kristen går ind for fred.
Var og er det ikke det budskab Jesus kom med❓
Går man ikke ind for det, kan man så være kristen ?
Lyjse har aldrig selv haft mulighed for at dræbe andre, så hun ved jo intet om det.
Måske hun selv vil drage i krig - nå ikke.
Jeg har før været i konflikt med Lyjse om den slags. Hun må mene krig skaber fred.
Jeg er af den overbevisning at fred begynder med at holde fred.
Jeg erkender man nok ikke kan tale fornuft med disse muslimer, men at forsvare sig er ikke imod kristendom, men hvorfor gør Iraq-erne så ikke det selv.
Underlig tro i øvrigt, der opfordrer til at slå egne trosfæller ihjel i Alla den barmhjertiges navn.
Det hele minder om satans indflydelse, der gør nogen blodtørstige.
tilføjet af

Vi bliver beskyldt for meget som ikke er sandt,

det er der intet nyt i.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

Sandheden er ikke en beskyldning

det er der intet nyt i.
Med venlig hilsen, ftg.

jeg beskylder dig ikke kære mand, med minder du sidder i bestyrelse for sekten JV og med mindre du ligger strategien for jeres krigsføring i familier som ikke makker ret efter regler i sekten
sundt for dig at du er fanget, du kan godt være et godt menneske som ikke aktivt deltager i den politik
alt godt til dig 🙂
Mera
tilføjet af

Ja, vi er blevet forfulgt

fordi vi ikke vil slå ihjel, men det er vort faste standpunkt, at sådan noget vil vi ikke være med til.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

NEJ - jv er ikke blevet halshugget / korsfæstet

fordi vi ikke vil slå ihjel, men det er vort faste standpunkt, at sådan noget vil vi ikke være med til.
Med venlig hilsen, ftg.

Da jv går vender ryggen til, er I "medskyldige" i, at kristne forældre og børn bliver halshugget !
Vi kan ikke alle tage ned, og bekæmpe det onde - hjælpe de stakkels mennesker, men vi kan STØTTE og give OPBAKNING til de modige soldater, der sætter deres liv til, for at redde andres liv.
Hvad vil jv gøre, hvis der kom en røver ind i jeres hjem, voldtog jeres barn... stak konen ihjel... det sker også i Danmark !
Hvad vil I gøre ?
Ringe til politiet ?
Nej da, de skal jo ikke hjælpe jer, ingen skal have hjælp - vel ftg ?
Heller ikke i Irak / Syrien / Afrika .. vel ftg - vi skal passe vores, og hytte vores eget skind - ikke ftg ?
tilføjet af

Du holder hånden over

Gennem hele historien har religion været skyld i den ene modbydelige krig efter den anden og kristne har bestemt haft deres portion af krig, folkedrab, forfølgelse osv så om noget så er de kristne (og flere andre religioner) værdier netop død og ødelæggelse.


Jeg mener og fastholder at en kristen går ind for fred.
tilføjet af

Vi går OVERHOVEDET ikke i krig.

Du må have os undskyldt, men vi er Jehovas Vidner.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

Kristenheden har været delagtige i mange krige

Det har du ret i. Jehovas Vidner er ikke en del af kristenheden.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

DET VAR IKKE DET, JEG SPURGTE OM !!

Kan du svare - eller er der i det hele taget nogen hjemme, på "første sal"
Hvad vil jv gøre, hvis der kom en røver ind i jeres hjem, voldtog jeres barn... stak konen ihjel... det sker også i Danmark !
Hvad vil I gøre ?
Ringe til politiet ?
Nej da, de skal jo ikke hjælpe jer, ingen skal have hjælp - vel ftg ?
Heller ikke i Irak / Syrien / Afrika .. vel ftg - vi skal passe vores, og hytte vores eget skind - ikke ftg ?
tilføjet af

Selvforsvar tilladt for JV

Kan du svare - eller er der i det hele taget nogen hjemme, på "første sal"
Hvad vil jv gøre, hvis der kom en røver ind i jeres hjem, voldtog jeres barn... stak konen ihjel... det sker også i Danmark !
Hvad vil I gøre ?
Ringe til politiet ?
Nej da, de skal jo ikke hjælpe jer, ingen skal have hjælp - vel ftg ?
Heller ikke i Irak / Syrien / Afrika .. vel ftg - vi skal passe vores, og hytte vores eget skind - ikke ftg ?

Hej Lyjse,
Du har her et malende eksempel på, at Jehovas Vidner holder fast i standardsvar fremfor at fortælle, hvad deres tro egentlig foreskriver.
Nu spørger du ganske vist, 'hvad jv vil gøre, hvis ....' - jeg vil her kort redegøre for, hvad Jehovas Vidner officielle holdning er i tilfælde som det du beskriver.
Jehovas Vidner holdning er, at Bibelen viser at et Jehovas Vidne har ret til at forsvare sig, hvis et Jehovas Vidne eller dennes familie bliver udsat for vold eller overgreb.
Holdningen er, at man så vidt som det er muligt skal flygte fra situationen, men er det ikke muligt er det i yderste konsekvens tilladt at forsøge at gøre angriber/-ne ukampdygtige, slå den/dem bevistløse.
Hvis en angriber i den forbindelse bliver alvorligt såret eller dør, vil et sådant drab ikke blive vurderet som forsætligt og det pågældende Jehovas Vidner vil efter Jehovas Vidners syn ikke pådrage sig blodskyld og dermed hjemfalden til straf.
Det som Jehovas Vidner i den forbindelse lægger vægt på er, i hvilket omfang man selv har gjort hvad der med rimelighed kan forventes med hensyn til undgå at en sådan situation opstår.
/sbrh
tilføjet af

Det drejer sig om at skabe fred,

og man skaber ikke fred med våben. Jehovas Vidner gør det eneste rigtige. Hvis andre ville gøre det samme, så var der ingen krig.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

Selvforsvar tilladt for JV

[quote="lyjse" post=2851682]Kan du svare - eller er der i det hele taget nogen hjemme, på "første sal"
Hvad vil jv gøre, hvis der kom en røver ind i jeres hjem, voldtog jeres barn... stak konen ihjel... det sker også i Danmark !
Hvad vil I gøre ?
Ringe til politiet ?
Nej da, de skal jo ikke hjælpe jer, ingen skal have hjælp - vel ftg ?
Heller ikke i Irak / Syrien / Afrika .. vel ftg - vi skal passe vores, og hytte vores eget skind - ikke ftg ?
[/quote]
Hej Lyjse,
Du har her et malende eksempel på, at Jehovas Vidner holder fast i standardsvar fremfor at fortælle, hvad deres tro egentlig foreskriver.
Nu spørger du ganske vist, 'hvad jv vil gøre, hvis ....' - jeg vil her kort redegøre for, hvad Jehovas Vidner officielle holdning er i tilfælde som det du beskriver.
Jehovas Vidner holdning er, at Bibelen viser at et Jehovas Vidne har ret til at forsvare sig, hvis et Jehovas Vidne eller dennes familie bliver udsat for vold eller overgreb.
Holdningen er, at man så vidt som det er muligt skal flygte fra situationen, men er det ikke muligt er det i yderste konsekvens tilladt at forsøge at gøre angriber/-ne ukampdygtige, slå den/dem bevistløse.
Hvis en angriber i den forbindelse bliver alvorligt såret eller dør, vil et sådant drab ikke blive vurderet som forsætligt og det pågældende Jehovas Vidner vil efter Jehovas Vidners syn ikke pådrage sig blodskyld og dermed hjemfalden til straf.
Det som Jehovas Vidner i den forbindelse lægger vægt på er, i hvilket omfang man selv har gjort hvad der med rimelighed kan forventes med hensyn til undgå at en sådan situation opstår.
/sbrh


Det var en udmærket beskrivelse.
Måske vi så kan få forklaret af Lyjse, hvad hendes holdning er, og hvad hun selv ville gøre hvis hun fik stukket et oversavet jagtgevær op i ansigtet.
tilføjet af

du skaber fred med våben ftg

så det er en værre løgn du kommer med der.
for man skaber masser af fred med våben.
og man skaber ikke fred med våben. Jehovas Vidner gør det eneste rigtige. Hvis andre ville gøre det samme, så var der ingen krig.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

Selvforsvar tilladt for JV

[quote="lyjse" post=2851682]Kan du svare - eller er der i det hele taget nogen hjemme, på "første sal"
Hvad vil jv gøre, hvis der kom en røver ind i jeres hjem, voldtog jeres barn... stak konen ihjel... det sker også i Danmark !
Hvad vil I gøre ?
Ringe til politiet ?
Nej da, de skal jo ikke hjælpe jer, ingen skal have hjælp - vel ftg ?
Heller ikke i Irak / Syrien / Afrika .. vel ftg - vi skal passe vores, og hytte vores eget skind - ikke ftg ?
[/quote]
Hej Lyjse,
Du har her et malende eksempel på, at Jehovas Vidner holder fast i standardsvar fremfor at fortælle, hvad deres tro egentlig foreskriver.
Nu spørger du ganske vist, 'hvad jv vil gøre, hvis ....' - jeg vil her kort redegøre for, hvad Jehovas Vidner officielle holdning er i tilfælde som det du beskriver.
Jehovas Vidner holdning er, at Bibelen viser at et Jehovas Vidne har ret til at forsvare sig, hvis et Jehovas Vidne eller dennes familie bliver udsat for vold eller overgreb.
Holdningen er, at man så vidt som det er muligt skal flygte fra situationen, men er det ikke muligt er det i yderste konsekvens tilladt at forsøge at gøre angriber/-ne ukampdygtige, slå den/dem bevistløse.
Hvis en angriber i den forbindelse bliver alvorligt såret eller dør, vil et sådant drab ikke blive vurderet som forsætligt og det pågældende Jehovas Vidner vil efter Jehovas Vidners syn ikke pådrage sig blodskyld og dermed hjemfalden til straf.
Det som Jehovas Vidner i den forbindelse lægger vægt på er, i hvilket omfang man selv har gjort hvad der med rimelighed kan forventes med hensyn til undgå at en sådan situation opstår.
/sbrh[/quote]
Tak for svar sbrh
Det er jo så dobbeltmoralsk -de vil ikke hjælpe andre i nød.. men [quote]Hvis en angriber i den forbindelse bliver alvorligt såret eller dør, vil et sådant drab ikke blive vurderet som forsætligt og det pågældende Jehovas Vidner vil efter Jehovas Vidners syn ikke pådrage sig blodskyld og dermed hjemfalden til straf.
det er jo ikke noget jv bestemmer, den slags skal jo gå rettens gang...
Jv`s næste er kun dem selv - og sig selv [:|]
tilføjet af

NEJ - jv er ikke blevet halshugget / korsfæstet

Jeg kunne godt tænke mig at spørge dig... hvor meget mere værd mener du, at du er... siden du mener, du må forsvare dig, mens alle dem der bliver taget til fange, skudt - halshugget eller korsfæstet - ikke har krav på hjælp ?

Du skrev:
Men du kan være forvisset om, ville en røver der ville myrde ens familie, være til at overvinde, ville de nødvendige magtmidler blive anvendt.
tilføjet af

NEJ - jv er ikke blevet halshugget / korsfæstet

Jeg kunne godt tænke mig at spørge dig... hvor meget mere værd mener du, at du er... siden du mener, du må forsvare dig, mens alle dem der bliver taget til fange, skudt - halshugget eller korsfæstet - ikke har krav på hjælp ?

Du skrev:
[quote]Men du kan være forvisset om, ville en røver der ville myrde ens familie, være til at overvinde, ville de nødvendige magtmidler blive anvendt.[/quote]


Jeg synes du skal svare på det du bliver spurgt om, i stedet for at flytte focus.
Iøvrigt kan jeg oplyse dig at Iraq har fået "hjælp" før, for at fjerne diktatoren Sadam Hussein.
Siger det dig ikke noget ?
tilføjet af

Nu er det ikke muligt at skabe fred

i den nuværende verdensorden, men hvis alle gjorde ligesom Jehovas Vidner, så ville der være verdensfred.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

Selvforsvar tilladt for JV

[quote="sbrh" post=2851690][quote="lyjse" post=2851682]Kan du svare - eller er der i det hele taget nogen hjemme, på "første sal"
Hvad vil jv gøre, hvis der kom en røver ind i jeres hjem, voldtog jeres barn... stak konen ihjel... det sker også i Danmark !
Hvad vil I gøre ?
Ringe til politiet ?
Nej da, de skal jo ikke hjælpe jer, ingen skal have hjælp - vel ftg ?
Heller ikke i Irak / Syrien / Afrika .. vel ftg - vi skal passe vores, og hytte vores eget skind - ikke ftg ?
[/quote]
Hej Lyjse,
Du har her et malende eksempel på, at Jehovas Vidner holder fast i standardsvar fremfor at fortælle, hvad deres tro egentlig foreskriver.
Nu spørger du ganske vist, 'hvad jv vil gøre, hvis ....' - jeg vil her kort redegøre for, hvad Jehovas Vidner officielle holdning er i tilfælde som det du beskriver.
Jehovas Vidner holdning er, at Bibelen viser at et Jehovas Vidne har ret til at forsvare sig, hvis et Jehovas Vidne eller dennes familie bliver udsat for vold eller overgreb.
Holdningen er, at man så vidt som det er muligt skal flygte fra situationen, men er det ikke muligt er det i yderste konsekvens tilladt at forsøge at gøre angriber/-ne ukampdygtige, slå den/dem bevistløse.
Hvis en angriber i den forbindelse bliver alvorligt såret eller dør, vil et sådant drab ikke blive vurderet som forsætligt og det pågældende Jehovas Vidner vil efter Jehovas Vidners syn ikke pådrage sig blodskyld og dermed hjemfalden til straf.
Det som Jehovas Vidner i den forbindelse lægger vægt på er, i hvilket omfang man selv har gjort hvad der med rimelighed kan forventes med hensyn til undgå at en sådan situation opstår.
/sbrh[/quote]
Tak for svar sbrh
Det er jo så dobbeltmoralsk -de vil ikke hjælpe andre i nød.. men [quote]Hvis en angriber i den forbindelse bliver alvorligt såret eller dør, vil et sådant drab ikke blive vurderet som forsætligt og det pågældende Jehovas Vidner vil efter Jehovas Vidners syn ikke pådrage sig blodskyld og dermed hjemfalden til straf.[/quote] det er jo ikke noget jv bestemmer, den slags skal jo gå rettens gang...
Jv`s næste er kun dem selv - og sig selv [:|]

Situationen med ISIS er slem og brutal. Det er svært at give svar på hvad man skal gøre som Dansker eller kristen fra udlandet.
Vi ved ikke om de lokale i for lang tid har set igennem fingre med de morderiske islamister imens de har forberedt sig på deres felttog.
Jeg mener lokalbefolkningen i et land har ansvar for at gøre alt for at udbrede næstekærlighed, selvom jeg ikke tror Koranen er næstekærlig, nærmere egenkærlig.
Mennesker der bare venter og accepterer den propaganda uden at gøre noget er også selv skyldige i at de svin pludselig bliver så mange.
Sådan ekstremisme burde være blevet taget i opløbet igennem tiden. Måske en diktator har været den eneste der kunne styre de syge bastarder.
Men vesten fik netop fjernet Saddam Hussein istedet for at hjælpe ham med at styre befolkningen. Problemet med de vestlige interventioner er at man så forlader skuden og tror at folk pludselig kan og vil have demokrati. Min bare røv. De forstår garanteret ikke noget af hvad det er og de fleste muslimer er så hjernevaskede at det med ekstremisme nærmere er generelt end en undtagelse.
Jeg har set videoer hvor de ved større forsamlinger selv fremfører at de er normale muslimer men går ind for det som de såkaldte ekstremister gør.
Dette bruges igen som et argument for at så er det jo alle muslimer der har ret og de andre religioner der tager fejl, for de følger jo blot Muhammads ord om henrettelser og hårde straffe. Måske de 4000 i forsamlingen ved et mullah/imammøde ikke turde sige andet, men det tror jeg ikke. Jeg tror det afspejlede en "rettroende" muslims holdning.
Jeg tror at det eneste vi skal være glade for er en IKKE rettroende muslim.
tilføjet af

NEJ - jv er ikke blevet halshugget / korsfæstet

Politiker.
Vil du selv gå i krig i Iraq hvis du blev bedt om det, eller du synes der bør dræbes muslimer der gør noget forkert?
tilføjet af

Selvforsvar tilladt for JV

Det er en syg verden, og de løsninger med krig der foreslås er syge.
Man kunne atombombe hele Mellemøsten og lægge landene øde, så havde man fred for de muslimer der var døde. Mon det er en løsning de krigsgale her på debatten kunne tænke sig. Eller ønsker man alligevel at gradbøje krigens midler og ikke slippe alle krigens hunde løs.
Man kan fra et neutralt standpunkt, spekulere på hvor mange der døde under Sadam Hussein, og hvor mange der er døde, og nu dør efter hans fald ?
Sikkert mange flere.
tilføjet af

Du mener

i den nuværende verdensorden, men hvis alle gjorde ligesom Jehovas Vidner, så ville der være verdensfred.
Med venlig hilsen, ftg.

Hvis man pisser i sine egen bukser holder man varmen
Mera
tilføjet af

Jeg mener at verdensfreden VIL komme.

Allerede nu er Jehova Gud i færd med at oplære millioner af mennesker til at leve i fred med hinanden.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

Hvor meget pis kan man holde i sine lommer

Allerede nu er Jehova Gud i færd med at oplære millioner af mennesker til at leve i fred med hinanden.
Med venlig hilsen, ftg.

Det er udmærket at JV, eller jeres Gud som du skriver er i gang med uddannelse af millioner af mennesker.
De samme har IS kørende, de har millioner af menneske som uddannes til dræbermaskiner i Guds navn
Jeg håber på du vinder, men du kæmper jog ikke en krig, du håber på din Gud fører et krig for dig
Mera
tilføjet af

Må vi bede for de 140 danske soldater, der skal -

Hvis du får det bedre af det, så værsågod. Jeg tror ikke det gør forskel for andet end dit eget forhold til Gud. Og nåja, så har jehovas vidner jo noget at forfærdes over, fordi du fortalte om det....
tilføjet af

er vi da i krig med tyskland da ftg?

nej det er vi da ikke, og det var en krig der bliv vundet med våben, og der er mange af dem.
så handler det ikke mere om at du ikke vil se af frygt for at du ikke får ret?
i den nuværende verdensorden, men hvis alle gjorde ligesom Jehovas Vidner, så ville der være verdensfred.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

NEJ - jv er ikke blevet halshugget / korsfæstet

Politiker.
Vil du selv gå i krig i Iraq hvis du blev bedt om det, eller du synes der bør dræbes muslimer der gør noget forkert?

Det var 2 spørgsmål.
Om jeg selv ville gå i krig i Iraq? Nej - ikke for at hjælpe iraqerne for det er helt umuligt at se hvem man i givet fald hjælper.
Om jeg selv ville gå i krig for at tæve Islamisk Stat? JA - hvis jeg mente at jeg kunne gøre en forskel.
Det kan jeg så ikke længere, jeg er slettet fra alle militære registre - men hvis det skulle blive nødvendigt havde jeg intet imod at gå ind i Hjemmeværnet.
Hvis min søn eller datter eller nogen af børnebørnene ville melde sig til krigen ville jeg da ikke modsætte mig det. Sålænge krigen er fornuftig og tjener et formål så må "nogen" jo gøre det.
Om jeg mener at der "bør dræbes muslimer som gør noget forkert". Hvis spørgsmålet betyder om jeg mener at det er ok at dræbe Islamisk Stat-krigere så JA. Jeg håber at de får smadret hele lortet så de almindelige fredelige muslimer dernede kan få lov til at leve i fred - og så vi også selv undgår at få de bæster herop.
Kort sagt, så tror jeg på at krig KAN blive nødvendig når forhandling ikke nytter.
Den bedste måde at undgå krig på er ikke - som JV'ere gør - at spille hellige facifister, men at skabe samarbejde mellem lande (som EU, Nato osv.). Vi har ikke haft krig i Europa mellem medlemmer af EU i mange år. Der har heller ikke været borgerkrig i USA siden unionen blev oprettet.
I mellemtiden har hundredevis af etniske og religiøse grupper af ALLE slags slået hinanden ihjel næsten overalt i verden - men udenfor EU og Nordamerika.
Så jeg er IKKE i tvivl om hvordan man undgår krig.
politikeren
tilføjet af

Gud vinder. Han vinder hver gang.

Guds hensigter vil altid blive gennemført.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

JV er umenneskeligt, det ved vi hver gang der sker

noget umenneskeligt
http://jyllands-posten.dk/international/Afrika/ECE7078428/130-mennesker-druknet-ved-forlis-i-Middelhavet/
Desvære kan du ikke gøre noget ved sagen fordi -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------..................................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Mera
tilføjet af

JV er umenskeligt hver gang de opviser pasivitet

[quote="ftg" post=2851837]Guds hensigter vil altid blive gennemført.
Med venlig hilsen, ftg.[/quote
http://jyllands-posten.dk/international/Afrika/ECE7078428/130-mennesker-druknet-ved-forlis-i-Middelhavet/
Desvære kan du ikke gøre noget ved sagen fordi -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------..................................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
sekten opfører sig eksemplarisk
Sov godt
Mera
tilføjet af

Der kom INGEN DOKUMENTATION "sk" !!

Jeg snakker til dig Lyjse, men du er en kujon der ikke vil stå ved det du selv skriver.
Om din holdning til de Jehovas vidner der døde i KZ lejrene, bedes du søge på ordet "holocaust" så vil du se du skriver en masse ondskabsfuld snak.
Ikke et ord om, du finder det modbydeligt og forfærdeligt Jehovas vidner døde i KZ lejrene.
Og faktisk heller ikke en forfærdelse over 6.000.00 jøder blev brutalt myrdet i gaskamrene. Alt hvad der er blevet til er nogen vage sætninger.
Jeg spurgte dig hvorfor de kristen der bliver forfulgt i muslimske lande ikke bare konverterer til Islam, og kvinderne tildækker sig efter muslimsk skik.
Du svarer ikke.
Næh for så afslører du dig selv og dine omfattende tåbeligheder.
Se selv du kan ikke argumentere logisk imod dette.
tilføjet af

Der kom INGEN DOKUMENTATION "sk" !!

som sædvanlig er det kun noget der foregår i knolden på dig, du må se at gøre noget ved det "sk" - Jesus ser dine løgne - husk det !
tilføjet af

Der kom INGEN DOKUMENTATION "sk" !!

som sædvanlig er det kun noget der foregår i knolden på dig, du må se at gøre noget ved det "sk" - Jesus ser dine løgne - husk det !


Du er ikke den skarpeste kniv i skuffen.
Efter den svada jeg gav dig, ville du pr. omgående være kommet med dine link og dokumentationer, hvor du havde taget skarpt afstand fra, hundreder af Jehovas vidner blev myrdet i KZ lejrene.
Du kan ikke vise det om os, eller om jøderne.
Grunden til jeg ikke for længst er blevet præsenteret for dit bevis, er det ikke eksisterer. Du er afsløret.
Jeg spurgte dig hvorfor de kristne der bliver forfulgt i muslimske lande ikke bare konverterer til Islam, og kvinderne tildækker sig efter muslimsk skik.
Du svarer ikke.
Næh for så afslører du dig selv og dine omfattende tåbeligheder.
Se selv du kan ikke argumentere logisk imod dette.
Efterskrift.
Du mente Jehovas vidner blot kunne have afsværget sig deres kristne tro, så var de undsluppet.
Hvorfor vil du så ikke mene de "kristne" der bliver forfulgt, bare kunne konvertere til islam.
Du ser du er en hykler og en kryster. Du spiller med fordækte kort.
Noget der kendetegner en anti kristen.
Så modbevis mig dog menneske, sæt mig på plads med dine u-igendrivelige saglig beviser. mal mig op i et hjørne Lyjse.
Fej mig ud af banen. Det skal du da bare gøre. Så kom dog i gang.
tilføjet af

Der kom INGEN DOKUMENTATION "sk" !! DU er

AFSLØRET !
Tror du virklig, at jeg vil lade mig "trække rundt i manegen af dig" hver gang du smider en løgn, UDEN DOKUMENTATION 😖
Fik du afreageret nu, så din kone bliver fri i dag - nogen skal jo lægge "ryg til" ... 😕
tilføjet af

Der kom INGEN DOKUMENTATION "sk" !! DU er

AFSLØRET !
Tror du virklig, at jeg vil lade mig "trække rundt i manegen af dig" hver gang du smider en løgn, UDEN DOKUMENTATION 😖
Fik du afreageret nu, så din kone bliver fri i dag - nogen skal jo lægge "ryg til" ... 😕


Dette her kan ikke være en løgn, eftersom jeg ikke kommer med en påstand, men et spørgsmål.
Jeg spurgte dig hvorfor de kristne der bliver forfulgt i muslimske lande ikke bare konverterer til Islam, og kvinderne tildækker sig efter muslimsk skik.
Du svarer ikke.
Der ser du, du forsøger at slippe uden om, med dine latterlige forsøg.
Bare svar på det helt indlysende spørgsmål.

Så modbevis mig dog menneske, sæt mig på plads med dine u-igendrivelige saglige beviser. Mal mig op i et hjørne Lyjse.
Fej mig ud af banen. Det skal du da bare gøre. Så kom dog i gang.


Nå da da da, hvor du koger af raseri 😃
tilføjet af

hvor har han vundet ftg?

siden du kan skrive at gud vinder og han har vundet hver gang?
hvis gud vinder når folk bliver kristne, så taber han da en hel del lige for tiden ;)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.