7tilføjet af

Microsoft Office Student /home 2007

Er det jeg har, men ikke om jeg kan finde den 'knap' hvor jeg kan udskrive det jeg har skrevet 😖
Syntes snart jeg har ledt det hele igennem, men den 'knap' gemmer sig ret godt, jeg kan sagtens gemme og ændre skrift, farve osv. men ikke få det ud i den virkelige verden.
Er der en der kan hjælpe🙂
tilføjet af

Nu ved jeg jo ikke...

- hvor meget du har ændret på diverse knap-paneler osv. (det er jo f.eks. muligt at fjerne 'knappen' til udskrift), men du burde kunne skrive ud ved at vælge File/Print ("Filer/Udskrift") i menuerne foroven (altså dem med tekster på.) Det plejer vist også at være muligt at komme direkte til en udskrifts-dialog ved at trykke 'Ctrl+P' - men nu er jeg ikke den store Office-haj... :-)
Hvis spørgsmålet går på, hvordan du evt. får den manglende knap tilbage, så er jeg helt sikkert ikke den rigtige til at svare.
tilføjet af

Velkommen i klubben...

Det har jeg også brugt meget tid på 😉
Helt oppe i venstre hjørne er der et rundt ikon som du klikker på, og så åbnes der en menu hvor du kan vælge print.
Nu har man de sidste 10-12 år kæmpet for at finde ud af Word, og når man så endelig føler at man kan, så ændrer de det fanneme 😃
tilføjet af

Ups...

Undskyld jeg kom til at svare skeptiker i stedet for trådstarter....
Måske man skulle lære at styre sin begejstring over endelig at kunne hjælpe nogen med computerproblemer....
tilføjet af

Hejsa

Uhh har skam ikke ændret noget i det panel, har kigget på de andre faner der er for at se hvad der gemte sig, for måske var den savnede knap der, men nix.
Men takker for hjælpen 🙂
tilføjet af

Weeiiiiiii

🙂 tænk troede bare det der ikon var et 'dumt' ikon som var sat der af microsoft, hold da helt ferie du har lige reddet hele min lille verden. Du kan jo bare det der.😃
Tusinde tak 🙂
tilføjet af

Samme her..

Jeg troede også bare at det var sådan en dum rekvalme-ting 😉
tilføjet af

Hmm

Reklame i software man har betalt for? oO
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.