6tilføjet af

Lovændring i flere lande 2005 - 2006.

Først havde disse lande vedtaget en streng røgpolitik, hvor de har ændret 2005, rygerum på restauranter i Italien og på Malta - Norge må man ryge på enkelmandskontorer og personalerum på restauranter, 2006 Spanien og Sverige rygerum på restauranter.
tilføjet af

Svenske rygerum

I Sverige var rygerummene i restauranter med fra starten. Betingelsen er at ansatte ikke må arbejde (dvs servicere gæsterne) mens de er i brug.
Har du links til nogle af de andre undtagelser?
tilføjet af

fair

at der bliver lavet rygerum, man må bare håbe man ikke kan få lov at spise derinde, for så vil folk uden selvdisciplin slæbe deres poder med ind i stanken og spise, hvilket på ingen måde kan være sundt!
mh Jacob
tilføjet af

På hjemmesiden cancer

og ind på tobak derefter røgpolitik - hvor der også står at i Sverige er det er op til den enkelte medarbejder at sige fra overfor rygning,- hvad mon bliver det næste? - der må jo have været et problem siden dise ændringer er kommet.
tilføjet af

Hurra

Rygerne mister deres domæner mere og mere, hurra, for os andre
tilføjet af

Lider du af pladsmangel?

Hvorfor er det så vigtigt at overtage rygernes domæner?
tilføjet af

Ja men som du ser kommer domænerne tilbage!

det jeg skrev i mit indlæg var at de strenge regler ikke holdt 100% i nogle lande, man kan sagtens være sammen antirygere og rygere, det fungerer så fint i vores omgangskreds og fam. til fester og anden sammenkomst - jeg har også kendskab til arbejdspladser med rygerum hvor det går rigtig godt alle er tilfredse - den gyldne middelvej er løsningen.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.