7tilføjet af

Leje lejlighed i Aarhus til under 4000 kr om måned

Nu har jeg længe søgt og søgt rundt omkring, både online og og i avisen, og synes det er utrolig svært at finde en lejlighed i Aarhus området, hvor man kan sidde for under 4000 kroner om måneden. Er egentlig ikke fordi kravene synes så voldsomt store (mindst 30 kvm, eget køkken og bad). Er helst ikke interesseret i sambo eller bofællesskaber.
Tænkte på om nogen herinde kender nogen der kender nogen eller måske selv sidder med en lejlighed de skal af med, der ligger indenfor de kriterier?
Ser frem til at høre fra nogen 🙂
tilføjet af

mail evt.

til nogle af de mange boligadministrationer i byen, fx. Henning Poulsen www.henning-poulsen.dk, Lautrup eller Svend Andresen Boligadm. i Højbjerg. Chancen for at finde en 1 vær lejl. til den pris er nok lig 0 i Århus C og N, med mindre du da har gode forbindelser!?
Jeg har også brugt mange penge + en del ptid å at finde en rimelig lejlighed (ville ha' min 50 m2 og INGEN hems), og med lidt flid skal det nok lykkes dig.
tilføjet af

ta` bussen

Fra Randers, her koster de fleste lejligheder ikke 4.000,00 du skulle sagtens finde de 30 m2 til under, har set 2 vær til 2.500,00 i Randers Amtsavis i onsdagsudgaven her er ledige leje lejligheder og lejligheder til salg. Der kører bus både alm. og hurtigbus mellem Randers og Århus, det tager ca 30 min for hurtigbussen og 45 min for alm. bus
tilføjet af

Mange tak for svar :o)

Først tak for jeres svar - har været ved at undersøge det med alle ejendomsadministratorerne og har nu betalt for adgang til boligportal.dk, hvilken jeg dog tror man skal være ret hurtig på, for at snappe de enkelte tilbud der kommer derinde, op.
Havde også overvejet Randers som en mulighed. Har dog ikke været så sikker på mht. transporten frem og tilbage og frygter lidt når de strejker. Men kan godt se der er rigtig mange attraktive tilbud i Randers by.
Synes blot det er voldsomt så meget priserne er i forskel på de forskellige byer. Kommer oprindeligt fra nordjylland og der kan man finde 2-3 værelses til hvad små 1 værelses lejligheder koster i Aarhus.
Men må tygge lidt ekstra på det og måske undersøge det lidt nærmere mht. Randers eller se om der skulle dukke noget op her i Aarhus området.
tilføjet af

Tog mellem R og AA

Der køre jo også tog mellem de to byer. Men så skal du jo også fra stationen og til hvor fu nu skal hen. Men det er da også at overveje. Prøv at tjekke bus og tog melelm to adresser med www.rejesplanen.dk Det kunne være der var god forbindelse.😉[s]
tilføjet af

Husk penge til transport...

Jeg har også overvejet at bo lidt væk fra Århus, men det kan bare ikke betale sig, hvis ens liv er i Århus. Transport bliver hurtigt dyrt - en prisforskel på lejlighed på 2000,- kan hurtigt få ben at gå på, når DSB er involveret - og så skal man jo også overveje værdien af den time man sparer på transport hver dag.
tilføjet af

andel

hej
køb en andelslejl.
har lige selv købt et andels byhus til bare 3800
pr mdr midt i århus
dem er der mange af,og din "husleje" er
ikke helt spildt,
boligportalen gav mig mange tilbud
prøv også -De Linde.
go jagt
tilføjet af

Overvejede

Overvejede også en andel, men tror ikke umiddelbart jeg kan låne til indskuddet til en sådan - synes også hurtigt sådan en løsning blir for dyr, da man så skal betale af på lån samtidig med man skal betale husleje.
Men ellers et godt bud 🙂
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.