3tilføjet af

JV siger, Jesus kom i 1914.............................

......................Usynlig ganske vist men han Kom.
Hvor befinder han sig?
Hvorfor Guider HAN så Ikke den Såkaldte "Kloge Træl", som jo skulle få Sandheden dirrekte fra Jehova Gud, noget bedre?
Hvorfor har de så haft så mange mislykkede "Udtalelser", (eller Profetier, som Fred Franz indrømmede i 1954 i Skotland), når de nu er Jehova Guds udvalgte?
(Jeg tillader mig, at henvise til "Den Kloge Træls" fejlslagne Projekter!)
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=6&conference=217&posting=714208

Hold da hel kæft hvor jeg Undrer mig!

Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

kære Jalmar

Ja noget passer da vist ikke med deres teorier og profetier! :-) for mig bekendt så kommer Jesus med fred til sit folk, og tager os med til Himmerige! Sådan mener jeg da man skal forstå Jesu genkomst! og Han er ikke lig ærkeenglen Mikael, som JV påstår! En ærkeengel er en ærkeengel og ikke lig med Guds søn!
kram Kys
tilføjet af

Hvorfor 1914?

1914 var det år da første verdenskrig brød ud, det kan da umuligt passe, at det var der Jesus blev genfødt. I givet fald har det bragt mere forvirring end gavn, at han dukkede op. Og i såfald, hvad skal vi bruge det til?
tilføjet af

Faktisk et Godt spørgsmål,............................

...............Jeg tror det hænger sammen med, at Jehovas Vidner gik jo ud med bombastiske erklæringer om "Harmageddon" i 1914, og da de blev "snydt", var de nødt til at komme med en forklaring over for menigheden,
Denne forklaring var så Jesu der skulle forberede sig til "Harmageddon" igen i 1925!
Hele ideen bag den Multinationale Koncern JV/VT, er jo at holde fast på alle de dejlige betalende Religiøse mennesker man får overtalt til denne Tro, og "Harmageddon" er et must for Jehovas Vidners tro!

Med venlig hilsen
jalmar
Ps. ønsker du yderligere oplysninger så sig til!
J*
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.