8tilføjet af

Joys klubben - 8230 Åbyhøj

Hej
Er der nogle som kender Joys klubben i Åbyhøj?
Jeg overvejer om jeg skulle aflægge et besøg en af dagene, men har aldrig prøvet den slags før - er der nogle der har lyst til at fortælle lidt om deres erfaring med swinger klubbe? evt hvordan det helt præcis foregår (fx, når man nu er singel mand :))
tilføjet af

nuller

jeg kender den-.... det er super godt.. prøv du bare det af!!
tilføjet af

Davs har kikket lidt på Joy's...

Og det virker da som en hyggelig ide...
For sølle 125,- kan du tilbringe en grænse-overskridende aften, med andre sexuelle væsener...
Go fore it...
Venligst Klaus
tilføjet af

besøg på Joy´s

Det er da et udmærket sted at komme.
Når jeg kommer derud går jeg i brusebad, og derefter i sauna.
Der sker tit spændende ting i saunaen, men man kan også gå i et af de andre rum.
Der er stor aldersspredning på dem som besøger Joy`s, men de fleste er yngre end mig.
tilføjet af

Tør vi -- ?

Hejsa vi er et par q 39 m.41 der meeeeeeeeeget længe har overvejet at besøge en klub og Joys ligger fint for os. Min kone er en høj 174cm 60kg slank velskabt blond kvinde og hvordan vil man opfatte hun er med...? er der kabiner, bio og rum med seng?? kan hun evt godt være helt nøgen og vil mændende være opstemte/ påtrængende??
Hvilket tidspunkt er bedst at besøge klubben.. og tør jeg godt tage hende med?? hun vil gerne.... hvis man skal udvælge en heldig mand hvilke typer kommer der i klubben??
tilføjet af

JOYS..

Kan anbefales, vi er kommet der gennem en del år. Hyggelige mennesker. Mulighed for at være "alene" - godt begynder sted.
tilføjet af

Vi elsker Joys

Super fræk klub , vi besøger i århus når vi er der , men er der et frisk par som vil møde os der en aften ...
tilføjet af

gangbang 18/09-2008

Min mand og jeg har flere gange besøgt Joys, med skiftende succes. Torsdag d 18/09-2008 tager vi derud igen og søger alm mænd mellem 30 og 50 år til gangbang med mig i centrum. Jeg vil være på joys fra kl ca 20. Er du frisk?
tilføjet af

Fræk fredag

Jeg vil være på JOYS fredag d. 4. marts 2011 kl. 20 til ?. Jeg er en rigtig fræk moden fyr, ægte bisexuel og mums for et bipar. Mød op og se hvad der sker!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.