3tilføjet af

jeg vil utgroligt gerne arbejde for 100 kr t

men hvor kan man tjene så mange penge per time wow næsten en hel uges løn i en time [s]
læste lige her fra avisen idag
Skat er først de sidste par år begyndt at registrere problemets omfang, men tendensen er tydelig: I 2009 anmeldte Skat 29 udlændinge til politiet, fordi de arbejdede illegalt i Danmark. I 2010 var det tal mere end fordoblet til i alt 66.
en som har en link hvor man kan tjene de mange penge som ligger på gulvet
tilføjet af

Du læste forkert

Han tjente 100 kr om dagen, eller
15 kr. i timen.
tilføjet af

ærligt talt

nej jeg vil ikke tjene 100 i timen. Men det kan jeg blive nød til, nu hvor min uddannelse snart ligger totalt i ruiner.
tilføjet af

100 kr/t

Det er der nok mange kontanthjælpsmodtagere der vil tjene da det er mere end satsen og en anelse mindre end dagpenge fra a-kassen ved fuldtid.
Bortset fra undergrundsøkonomien hos indvandrernes pizzabagere og grønthandlere er det vel de færreste steder at man kan gå ind og tiltuske sig et job til den løn, selv om det foregår på ærligt vis med skat m.m. De første man bliver overfaldet af er kollegerne, især hvis der en faglig overenskomst på stedet.
Så er der landbruget, men man skal nok fremvise et polsk pas for at få arbejde der 😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.