8tilføjet af

Jeg forstår ikke TDC

Jeg har været kunde hos TDC i rigtig mange år og altid været tilfreds, men nu begynder det at knibe.
Jeg har lige læst, de vil fyre teknikere. Når man ringer til dem skal man taste selv og taste igen og igen. Man er lykkelig, hvis man kommer igennem.
Nu havde vi pludeslig hverken telefon, internet eller fjernsyn. Jeg ringede og ringede til TDC fra min mobil. Jeg kom ikke igennem den første dag. Næste dag, endelig lykkedes det.
Inden da var jeg ved at få nervesammenbrud af tast selv og skramlende musik og evig snak om de undskyldte ventetiden.
Der var en ventetid på ca 5 dage fik jeg oplyst.
Nu vil de så fyre teknikere. Vil de jage kunderne væk. Nå, jeg har også hørt andre ikke er bedre.
Men skal de have nye kunder eller sælge noget er der ingen smalle steder.
Er de ved at blive skøre eller hvad. Men godt de fik fjernet den sindssyge nye ventetone, for ellers var jeg stukket af.
Overskuddet er vist steget nogen til hovedet. Nu skal de tage sig sammen, der kommer flere og flere selskaber. Bliver de lige dårlige kan man jo lige så godt vælge det billigste.
tilføjet af

telefon

Vi har skiftet, de er for sløve og vi kan ikke komme til at tale med dem. det var også svært at komme ud, men nu er det sket, efter ca 3 mdr. og en masse skriveri. jeg kommer ikke tilbage igen.
tilføjet af

De mennesker tænker kun...

På profit, forstår slet ingen gider handle hos TDC - høje priser talentløs service -ja faktisk uforskammet!
tilføjet af

Enig

Jeg har også droppet TDC, og jeg kommer til at spare mange penge - jeg kommer til at betale i alt 250,- for internet og telefoni
tilføjet af

Også min oplevelse

Man kan ringe TDC op og vente i flere kvarter på respons. Når man så har været heldig, at komme igennem til en eller anden, skal man viderestilles og vente igen i et kvarter til en halv time. Når så medarbejderen endelig er i røret, véd vedkommende ikke noget om det forespurgte og vil viderestille igen.... Og sådan kører det bogstavelig talt! Har oplevet det flere gange.
Hvis man har bedt om noget, og har en aftale om noget bestemt, ender det med noget forkert. Så kan man prøve at kontakte dem igen, med samme resultat som ovenstående. Deres hjemmeside fungerer også utroligt dårligt.
I det hele taget, er der en fantastisk dårlig service. Det er lige til, at rive sig i håret over.
tilføjet af

Ja, helt rigtigt

En dag, jeg ringede, sagde robotstemmen, efter jeg havde tastet mig gennem diverse spørgsmål: Der er 5 minutters ventetid.
Jeg ventede og ventede og ventede, jeg tror, jeg fik en middagslur , efter 30 min. opgav jeg.
Kunne de så i det mindste bare fortælle, hvilket nummer, man havde i køen.
Men i stedet hører man robotstemmen: Vi beklager ventetiden. Vi beklager ventetiden.
Man bliver skrup hamrende tosset. 🙁
tilføjet af

Glemte

En dag min søn skulle bruge en oplysning ventede vi en evighed først. Endelig kom vi igennem. Vedkommende kunne ikke svare , men ville stille om. Der var derefter aldrig nogen, der svarede.
Igennem alle tast selv spørgsmålene, bliver man også spurgt om vil købe. Gad vide om man så kommer til med der samme. ?????
Jeg har prøvet det en gang og da røg jeg lige igennem. Men om det er sådan hver gang ved jeg ikke.
tilføjet af

Har selv TDC

Servicen kan man ikke klage over......der er ikke nogen.
Og når man endelig skal have svar på et teknisk spørgsmål,
kunne jeg lige så godt spørge min faster....hun er død.
tilføjet af

Jeg læser

i avisen

Alle render efter de nye kunder.
Når man kaprer en, siger man tak for tilliden,
vender hende/ham ryggen og prøver at gøre sig lækker
for nogle andre.
Er det den nye trend blandt firmaerne, så burde de chefer FYRES. 🙁
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.