21tilføjet af

Islamisk kalifat år 2020

I år 2020 vil det islamiske kalifat omfatte hele verden og regere over hele klodens befolkning. Islamiske sharia-love vil indskærpe, at alt foregår præcist som på profeten Muhammeds tid i det syvende århundrede.
http://www.berlingske.dk/article/20081226/verden/81226029/
I det nordvestlige Pakistan truer Taleban med at dræbe skolepiger, hvis de ikke bliver hjemme.
http://politiken.dk/udland/article619446.ece?cmpid=ni1063
Hvad er det, der sker med mange af jer, som forsvare islam med næb og klør dag ud og dag ind?
Hvad er det vidunderlige ved denne globale kulturberigelse?
Håber der er nogle kulturradikale venstreorienteret, der vil udtale sig.
tilføjet af

Du ved at fjeld kan sprænges

og tvinges kan en elv
men ej tvinges kan et folk
som ikke vil det selv
tilføjet af

Det ironiske ved dette er

at vedkommende er imod/vil afskaffe demokratiet, trods det faktum, at netop demokratiet er det eneste som beskytter dem. Får de deres vilje om at afskaffe demokratiet, vil dette med stor sandsynlighed blive erstattet af en form for autokrati som med endnu større sandsynlighed vil udrydde disse personer som noget af det første.
tilføjet af

Ikke sært at du er sur og tvær

Du har skrevet indlægget kl 4 om natten - ikke så sært, at du er sur og tvær
Nej, man skal ikke forsvare Taleban, eksemplet med trusler mod skolepiger fortæller jo helt klart, hvad det er for mennesker.
Det er mig dog ubegribeligt, at du ikke kan skelne Taleban fra Islam generelt.
Et lille eksempel: Det vil svare til at hævde, at alle kristne går ind for vold mod børn, da en af DF præsterne (kan desværre ikke huske om det var Balle eller Krarup)offentligt har talt for at slå børn som led i opdragelsen.
tilføjet af

Nej i år 2019!

Nej, kalifatet kommer til Danmark den 26. april år 2019 kl. 13,24 - altså om eftermiddagen! Så husk at låse døren!
I hvilke lande med muslimsk flertal er der for resten indført kalifat?
tilføjet af

Friheden kan ikke besejres,

når først den er vundet.
Se blot på de kupmagere, der satte Gorbatjov i husarrest på Krim i august 1991, for at de kunne genindføre kommunismen. Militæret nægtede at adlyde dem. Og snart var det komplot overstået.
tilføjet af

Ja men.

Det bliver nok et meget lille kalifat der kan stå i hjørnet på et landsbymuseum, selv deres mentor senior allah rotere ved tanken om sådanne idioter misbruger hans navn.
tilføjet af

det tror jeg ikke

Det har de jo prøvet før (i mange århundreder har tyrkerne invaderet Europa, dræbt mændene, stjålet kvinder og børn), og det er ikke lykkedes dem, hvorfor skulle det lykkes nu? Jeg tror ikke, at historien gentager sig!
mvh
celina
tilføjet af

De forstår

da virkelig at indpode frygt i mennesker.. altså berlingske og politiken.. tror du selv på det kalifat-lort..? helt ærligt.. tag dig dog sammen og bliv voksen, medierne bestiller ikke andet end at læsse lort ud, så folk bliver bange, så de kræver mere overvågning og mindre frihed..
undersøg hvem chefedaktørerne på de to aviser er.. den ene er ihvertfald tøger seidenfaden, en forpulet bilderberger.. fuck ham den fucker. han er den største løgnhals der har hærget jordens overflade.
se og hørs tidligere chefredaktør er også tidligere spindoktor for anders fogh,. nu er han nyhedsredaktør på tv2.
ekstra bladets redaktør er ingen ringeren end selve spritbilisten Hans Engell, tidligere konservativ minister.. siger det ikke bare det hele..?
tilføjet af

jo.

hvis folk er dybt hjernevasket og fuldeaf fejlinformation, så er det skam nemt nok at stjæle friheden fra dem.. tænk dig om.. 11/9.. 7/7.. 11/3.. balibomberne, mumbaiterroren osv.. folk kræver selv at deres frihedsrettigheder bliver taget fra dem. og hvem tror du der laver de angreb..?
tilføjet af

Du glemte at skrive bl.a. muslimske skolepiger!

Sjovt som folk glemmer at få detaljerne med...
Koranen forklarer fint hvorfor Taleban bliver bombet, og den retfærdigør IKKE at myrde skolepiger uanset hvilken religion de har, smide syre i hovedet på dem og hvad misfostrene i Taleban ellers finder på, og hvad ang. pakistan så tror jeg man bør indlede et samarbejde med pakistan om og få bugt med den een gang for alle på pakistansk territoriem.

Hvad ang. det kalifat du snakker om, og det propaganda boost omking det. Jaja, lad os nu se. Først skal Palestina jo lige befries for israels besættelse, og jo mere de klør på jo længere varer besættelsen.
Man jeg vil da godt opfordre alle her på sol til at stemme på mig som kalif, hvis det skulle komme dertil!
tilføjet af

Nå så det håber du...

At nogle kulturradikale venstreorienterede vil udtale sig:
Men de fleste af os siger ikke én lyd. - Du bliver bare endnu mere skrækslagen end du er i forvejen. Og vi er humane mennesker, der ikke vil skræmme folk som allerede ryster i bukserne.
[l]lighilsen [s]
tilføjet af

Hvor mange mennesker har ikke gjort sig selv

til slaver, ved frit at have skaffet sig gæld.
tilføjet af

Ja så

Er det stort set halvdelen af befolkningen😃😃
tilføjet af

fordi nu er det os selv

der financerer det.
tilføjet af

Men hvem har da skabt

Atombomben og bankrenterne.
tilføjet af

Og hvem

Er DF venner med???😃😃
tilføjet af

4 koner kunne være rart

men jeg vil nok savne sprutten og humoren?
Og svinekød!!![:*(]
tilføjet af

Mere bekymret for al-cracker

Jeg er mere bekymret for Al-cracker en al queada
tilføjet af

Kanibalisme,

ØF, svinekødsæder!
tilføjet af

Sålænge stemmer på SF

er jeg lige glad om vi får diktatur
tilføjet af

Etablering af kalifatet

Spørgsmålet er om samfundet i den islamiske verden ønsker et kalifat...
Hvis vi ser på den muslimske verden, så har demokratiet fejlet folk støtter ikke om den og derfor ser man ikke elevering eller oprejsning... samfundets tanker, følelser og værdier harmonerer ikke med de islamiske tanker som de bærer rundt på...
I dag ser man i den islamiske verden positivt på kalifatet og folk ønsker det hvis man ser på flertallet...
Hvis folk ønsker det kommer det automatisk det er meget selvsigende....
Men her i Danmark vil man ikke oprette en kalifat og det vil ikke være muligt hvis vi ser på dagens Danmark... for det første er der kriterier som skal være til stede såsom, at staten skal være selvforsynende, stærk hær, muslimsk befolkning og geografisk bælæggendhed...
Jeg har den holdning at kalifatet vil blive etableret, og jeg mener det eneste parti som arbejder seriøst for det, er hizb-ut tahrir...
Partiet bliver kaldt militant men det stemmer ikke overens med deres metode for det vil ikke være HT som opretter kalifatet men militæret via et kup i den islamiske verden, hvorefter de giver ledelsen til HT...
HT spreder kun tankerne
Så er der mange der siger "jamen hvis i oprette kalifatet i den islamiske verden, hvorfor rejser i ikke hjem"
Jamen realiteten for mange er at, selv hvis de rejser hjem er det kapitalisme om du er her eller der...
Og HT arbejde er ikke for at få den danske befolkning til at oprette kalifatet men opgaven her i danmark er at give muslimere såvel som ikke muslimere bevidsthed om hvad islam er og hvad politik er...
Men primært er det muslimerne som skal have bevidsthed om islam og politik og skal kunne argumentere og bevise sin livsopfattelse som er islam...
Beviset for islam er en helt anden diskussion i kan læse om det i realiteten.dk

Med angående dit indlæg vil jeg sige du har taget to vidt forskellige ting op den ene om hizb ut tahrir og den anden om taliban vil dræbe små piger...
Så burde du lave 2 forskellige indlæg...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.